SKR: '20 Honda CR-V Hybrid 4WD Executive, Premium Crystal Red Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am ajuns astazi dimineata la verificarea de 1000km. Cat am baut o cafea a iesit si masina din service. Ca idee consum dus 6.8 si intors 6.1 in traficul de dimineata in Bucuresti, bun zic eu

    Comment


    • #17
      Nici nu stiam ca se face verificare la 1000 km. Eu nu am facut nimic pana la prima revizie. Foarte bun consumul. E mare diferenta insa intre consumul vara versus iarna. La mine de aproape 2 litri. Felicitari pentru achizitie si numai drumuri bune.

      Comment


      • #18
        Ma rog, e cumva ramasa treaba de pe timpurile vechi. Deci nu e obligatorie din ce am inteles dar daca mergi la ei iti fac o verificare rapida. Nu a durat mai mult de 10 min.

        Multumesc! Cu consumul ramane de vazut, daca creste iarna aia e, oricum e mult sub fostul CR-V chiar si cu cei 2litri peste. Ma intreb daca ar conta unde e tinuta masina, adica daca sta in frig afara dureaza mai mult pana se incazeste motorul si bateria si de aici si consum mai mare, vs daca o tii ij garaj/parcare subterana la niste temperaturi mai ridicate?

        Comment


        • #19
          Conteaza enorm unde este tinuta masina. De unde vine problema consumului mai mare iarna: masina e setata ca la temperaturi joase, mai ales daca e pornit sistemul de climatizare pe cald, sa porneasca motorul sa mearga o perioada ca sa se incalzeasca si sa incalzeasca si habitaclul; asta indiferent de cat de incarcata e bateria. Evident ca va incarca si bateria in timpul asta. Din ce am vazut ii trebuie cam 10 minute de functionare pana la trecerea in EV la temperaturi de 0 grade cu clima setata pe auto la 22 grade. Cam asa e la mine. Daca in perioada asta se apasa butonul EV va spune EV not available - cabin heating. Adica problema nu e de bateria descarcata sci de faptul ca e necesar sa produca caldura. Astfel daca masina e tinuta afara si faci drumuri scurte se vede la consum. Daca drumurile sunt de peste 10 km se va diminua ulterior pe la 8.5-9l. Oricum ar fi consumul pentru Bucuresti este foarte bun. Eu in bord am 7.5 pe 10000 km , mixt iarna vara 90% in bucuresti. Asa ca enjoy the car

          Comment


          • #20
            Ok, ms pt confirmare. Apropos de drumuri scurte, am observat chiar si acum vara ca initial consuma ceva mai mult, probabil pana ajunge la temperaturile necesare. Ceva de genul la dus pot sa am 9,5 iar la intors, in cam aceleasi conditii de trafic sa am un consum de 6,5-6,8 (drumuri scurte, 5 max 6km). La drumuri mai lungi (vb strict de oras) se stabilizeaza la un moment dat. Deci da, depinde si de modul de exploatare. Oricum, nu am luat-o pt consumuri super mici. De exemplu ce spun eu de 6,5, sunt sigur ca e doar pt ca sunt inca in perioada de acomodare. Ma astept la un consum ceva mai mare dupa ce incep sa ma dau la ea

            Comment


            • #21
              Si mie cand am luat mașina de la Asko, acum 2 luni, mi-au spus sa merg la revizie la 1000 Km. Am fost, a durat putin, totul OK. In cartea tehnica nu spune de revizia asta, asa ca multi nu merg sa o faca.
              Cred ca or fi motive pentru care au decis asa, cu revizie, cred.
              Pe de alta parte, consumul are si el importanta lui, dar linistea din masina, mersul electric, demarajul motorului electric, soliditatea japoneză, toate cele care iti usureaza viata, mi se par si ele elemente de luat in discutie.
              Am mers de la Predeal la Campina fara sa ating frana si nici acceleratia, doar pe pilot automat, luând un iepuraș de Toyota Rav in față.
              Bestial de interesant.
              Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
              Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
              Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

              Comment


              • #22
                Da, asa este. Eu mai declar consumuri pt ca atunci cand le citeam nu prea credeam, mi se pareau totusi cumva exagerat de mici (comparatia o faceam cu ce aveam atunci).

                Astazi am scos’o la un drum mai lung (aproape 600km), iesita fiind si din prima mie de km am calcat’o mai ca lumea sa vad ce poate, si poate! Singura chestie care nu mi-a placut e motorul destul de turat in pante…am mers intr’o zona muntoasa. Dar cred ca imi mai trebuie putin timp sa ma acomodez.

                ACC’ul este foarte util! L-am folosit din plin. Din pacate LKAS merge insa ma tot pune sa ating volanul la fiecare 10-20 sec. Inteleg ca trebuie sa se asigure ca sunt atent, dar parca e prea des. Mai citesc in manual, poate e vorba de vreo setare pe care inca nu am descoperit’o.

                Comment


                • #23
                  Am mai citit despre LKAS si se pare ca a fost proiectat sa il folosesti cu mainile pe volan (altfel s-ar incadra in “autonomous driving” si in alte capitole ale legii ), iar alertele la 15-20 sec sunt normale. Am mai gasit si tot felul de modalitati de a pacali sistemul cu portofele si sticle de apa puse pe volan, dar eu personal nu m-as risca sa fac asa ceva.

                  Comment


                  • #24
                    La noi in RSR e chiar periculos uneori LKAS pentru ca marcajele pe drum sunt ca dracu. Dar ACC face toti banii, eu cel puțin il folosesc tot mai des, este o chestie exceptional de utila si de practica. Pai si cand merg cu 3 km/h la bara la bara si cand merg pe autostrada cu 120 km/h ( variind desigur distanta de lucru) mi se pare genial.
                    Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                    Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                    Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                    Comment


                    • #25
                      Da, LKAS e mai mult pentru autostrada unde sunt si marcajele ok si benzile putin mai mari. Pe DN’uri mai greu spre imposibil de utilizat in unele cazuri.

                      Comment


                      • #26
                        Am fost in concediu, 1340km in total consum 6.7 pe toata distanta parcursa. Am avut parte de tot felul de drumuri, de la DN'uri, autostrazi pana la drumuri de munte cu pante destul de mari si lungi. Masina a facut fata cu brio, nu am simtit ca nu ar avea putere sau ca mi-ar trebui ceva mai mult, si chiar i-am dat de data asta

                        Pot spune ca la drum lung este mai comfortabila comparat cu fostul CR-V, AC'ul chiar e proiectat diferit in sensul ca l-am tinut pe auto tot drumul si nu am mai simtit nevoia sa ajustez cum mi se mai intampla la cealalta masina. ACC'ul foarte util indiferent de drum, singura mica problema pe care am obesrvat-o este ca uneori daca dispare masina din fata, nu reuseste sa o observe pe urmatoare in timp util, deci trebuie sa fii atent (dezactivare si re-activarea ACC'ului rezolva problema). LKAS, desi nu este asa cum mi l-am imaginat eu (in sensul ca trebuie sa tii mainile pe volan, eu avand impresia ca il activezi si te relaxezi ), il gasesc totusi util, a trebuit doar sa ma obisnuiesc sa las masina sa-si faca treaba chiar daca tin eu mainile pe volan si am tendinta sa o corectez Portbagajul este mai mic si asta chiar am simtit-o cand am pus bagajele in masina, dar pt noi acum ca au crescut copiii este ok.

                        Comment


                        • #27
                          Exact aceleasi impresii le am si eu. 6,8 pe 1500 Km de tot felul. O masina senzationala.
                          Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                          Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                          Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                          Comment


                          • #28
                            Salut. Cum sta la sunete interioare / greierasi / plastice / zornaieli / zdranganeli enervante la interior ?
                            (am acum o skoda karoq de 8 luni care este praf la acest capitol - ma innebuneste de cap. Also am mai testat de curand noul tucson care este la fel de praf la acest capitol)
                            Nu reusesc astia mai nou sa faca o masina inchegata care sa nu scartaie nimic la interior si sa ai senzatia ca se destrama/dezmembreaza pe drumurile patriei noastre ?
                            Honda CR-V 2.0 (2008) Elegance / Sport, Sparkle Gray Pearl
                            http://picasaweb.google.com/obscuru/HondaCRV#

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Clauds View Post
                              Salut. Cum sta la sunete interioare / greierasi / plastice / zornaieli / zdranganeli enervante la interior ?
                              (am acum o skoda karoq de 8 luni care este praf la acest capitol - ma innebuneste de cap. Also am mai testat de curand noul tucson care este la fel de praf la acest capitol)
                              Nu reusesc astia mai nou sa faca o masina inchegata care sa nu scartaie nimic la interior si sa ai senzatia ca se destrama/dezmembreaza pe drumurile patriei noastre ?
                              Nu am niciun greiere sau alte sunete, deci pot spune ca momentan sta foarte bine la capitolul asta, insa eu o am abia de o luna si aprox 2500km.

                              Comment


                              • #30
                                Multumesc.
                                Functioneaza cumva apple carplay si wireless ? sau functioneaza doar conectat prin fir la telefon ?
                                Honda CR-V 2.0 (2008) Elegance / Sport, Sparkle Gray Pearl
                                http://picasaweb.google.com/obscuru/HondaCRV#

                                Comment

                                Working...
                                X