Originally posted by cerevelu
View Post
CEREVELU: '21 Honda CR-V 2.0 Hybrid e-CVT 4WD, Platinum White Pearl
Collapse
X
-
'18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
'10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red
"Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche
-
Nu vreau să vă deranjez, doar voiam să spun ca e o toamna senzațională și ca hibrida urcă fabulos cu motorul ei electric cu cuplu mare de la zero, e incredibila.
Cei 20 de cm inălțime chiar contează.
Si consumul pe drumuri grele, 6 și ceva la sută.
Asta e.
Dacă vreți să vedeți - in orice anotimp - peisaje minunate, recomand Șirnea. Tot drumul spre Ciocanu e asfaltat, și până la Șirnea, și cel de pe culme la Șirnea.
Cine vrea să se distreze mai off road recomand cu caldură drumul Peștera - Măgura, dar nu pe ploaie că rămâneți acolo.Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)
- 1 like
Comment
-
Ei a venit și iarna.
Bateria merge altfel, mașina merge altfel.
De unde vara sta bateria mai mult goala acum e mai mult plina.
Dar e bine, e mai multa energie pentru demaraje.
Inca vreo 2000 km prin tara, acum cu viscol si polei si toate cele.
Masina merge brici, superb, de neuitat, chiar cand nu mai poate fi controlata.
Deci șosea. Plouase, a dat cu frigul, a venit poleiul.
Dupa asta ceva ninsoare, nu mult, vreo 5 cm.
Profit de intamplare si testez gumele, niste grozave Michelin Crossclimate 2.
Intra ABS la o apasare mai tare pe frana dar altfel beton, traiectoria buna, se franeaza exceptional de bine.
Mai fac o incercare, tot asa, cu tot poleiul si cu zapada, ne infigem in centuri, asa de bine frana.
Bun.
Asta imi da curaj pentru ca stiu cum stam.
Urcam asa, vreo 500 m de altitudine, ajungem la niste drumuri forestiere, la fel, masina merge beton, sigur, fara sa derapeze, exceptional sentimentul de siguranta.
Ultima portiune a drumului spre manastirea unde trebuia sa ajungem, extrem de abrupta.
Ningea ca la balamuc, ma apuca indoiala.
Urcam, masina se duce in sus fara probleme, nu aluneca, nu balanseaza, o placere.
Ei, si acum vine surpriza.
Aveam lanturi dar le lasasem acasa, ca ce sa fac cu ele.
Ei, la intoarcere, pe drumul ala abrupt, simt ca o ia masina la vale si ca danseaza balanga balanga osciland intre o prapastie si un sant.
Imi zic nene, macar sa intru in sant, si tot dau din volan incetisor- nimic, masina mergea pe unde voia ea.
Iau piciorul de pe frana, mai pun putin, iar il iau - nici un efect, masina sanie in jos.
Al de sus a avut grija, am ajuns jos cu bine jos la prima cotitura.
Au fost cateva secunde cumplite in care se putea intampla orice.
In spatele meu, unul cu un Land Rover, cu gume de noroi cred, trece si el prin aceleasi chestii de dans, dar mai tare ca mine.
Dupa el, un amic cu alt CR-V hibrid. Coboara, si la jumatatea drumului spatele o ia catre prapastie, opreste cu greu. Pune lanturile, ca le avea, si ajunge cu bine jos.
Asta a fost.
Mi-au tremurat mainile toata ziua.
Am stat si am analizat apoi.
CR-V hibrid nu are frana de motor.
Frana aia de regenerare nu merge sub 10 Km/H, deci numai cu piciorul, ceea ce este dezastru, pentru ca ABS nu a simtit ca rotile se blocheaza.
Faptul ca a franat bine la probe pe drum relativ orizontal mi-a amortit atentia si nu am crezut ca poate fi asa de grav la vale pe polei.
Si nu erau parapeti si prapastia avea cativa zeci de metri.
Deci nu plecati fara lanturi daca aveti cea mai mica banuiala de polei.
Am mai facut probe de franare apoi, pe polei, pe zapada, crossclimatele s-au purtat ca unele de iarna.
Problema este lipsa franei de motor la viteza mica, asta e o mare problema, la sistemul hibrid de la Honda.
Esti la mana sistemului de franare ceea ce te poate duce in balarii cu toate sistemele pe care le are masina.Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)
Comment
-
Ieri am fost la Asko sa rezolv problema de software care a generat rechemarea de pe Hondatrading.
Drumul pana la Asko, o nebunie, o ora din centru dus, o ora intors.
Dar acolo niste oameni senzationali, super profi, a durat pe la 40 de minute totul.
Mi-au explicat pe indelete ce face noul soft pentru sonda sau valva EKG dar eu nu am cultura necesara sa si inteleg, asa ca per total totul e bine si la vara cald.
Masina a mers exceptional si merge si acum bestial, au spus ca noul software imbunatateste ce trebuie, repet, mi-au explicat, dar...
Deci totul e OK:
Asta e important: merge brici.
Dar recomand tuturor cu Honde hibrid noi sa verifice la pagina de la Hondafan seria VIN, la: https://hondatrading.ro/verificare-serie-sasiu/Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)
Comment
-
Originally posted by cerevelu View PostIeri am fost la Asko sa rezolv problema de software care a generat rechemarea de pe Hondatrading.
Drumul pana la Asko, o nebunie, o ora din centru dus, o ora intors.
Dar acolo niste oameni senzationali, super profi, a durat pe la 40 de minute totul.
Mi-au explicat pe indelete ce face noul soft pentru sonda sau valva EKG dar eu nu am cultura necesara sa si inteleg, asa ca per total totul e bine si la vara cald.
Masina a mers exceptional si merge si acum bestial, au spus ca noul software imbunatateste ce trebuie, repet, mi-au explicat, dar...
Deci totul e OK:
Asta e important: merge brici.
Dar recomand tuturor cu Honde hibrid noi sa verifice la pagina de la Hondafan seria VIN, la: https://hondatrading.ro/verificare-serie-sasiu/
nu are indicatie de rechemare.
Comment
-
Frig de pina la minus 6 grade și o circulatie inimaginabila - asta e reteta sigura pentru dezastru, adica pentru un consum de in jur de zece litri la suta.
dar circulatia este - adica a fost - ceva de cosmar.
Ca să nu ziceti ca nu ma inscriu in media colegilor.
Bun, benzinara cerevista cu motor de 2l AT consuma intre 16 si 18 in aceleasi conditii, deci e bine.
In rest merge senzational.Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)
Comment
-
Originally posted by cerevelu View PostEi a venit și iarna.
Problema este lipsa franei de motor la viteza mica, asta e o mare problema, la sistemul hibrid de la Honda.
Esti la mana sistemului de franare ceea ce te poate duce in balarii cu toate sistemele pe care le are masina.
Pana acum, pentru mine, acesta este cel mai mare minus la aceasta masina.
Comment
Comment