După CR-V diesel, CR-V benzinar, iată-ma la CR-V e:HEV adică hibrid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    La hibirda se simte avantajul in special la mersul in oras. Pe autostrada, diferenta de consum raportata la cea cu motorul clasic pe benzina se reduce. Eu tocmai ce am facut aproape 3000 km pe autostrada, consum mediu de 7,7 l/100km, iar in oras (trafic destul de relaxat) consuma in jur de 5,7 l/100km. Consumul mediu pe ultimii 15k km: 6,34 l/100km.

    Comment


    • #17
      Am conectat azi pentru prima oara telefonul, aflat in setare Hotspot pe WiFi, la masina.
      Masina a actualizat automat sistemul de operare, a durat cateva minute, a restartat si gata.
      S-au pastrat setarile anterioare de la tot ce setasem, ma gandeam ca iar pierd o ora sa o setez, dar nu.
      Aha a vrut si el sa fie updatat, dar mai mult rau am facut, ma rog, oricum nu il folosesc.
      Sunt doar 3 aplicatii Honda care pot fi instalate din magazinul Honda, ceva cu statiile de benzina, ceva cu parcarile, Aha .
      Nu m-am prins daca Aha cere bani sau nu, e un program de streaming de muzica relativ OK.
      Per total masina merge superb dar cere un timp sa te obisnuiesti cu toate setarile.
      Ce e comic este ca suprafata folosita in mod real a ecranului central e cam jumatate din suprafata totala, sunt extrem de mari marginile negre.
      Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
      Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
      Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

      Comment


      • #18
        Am făcut 1500 Km prin țară cu 7,2l/100 km, ceea ce mi se pare de maximă mirare, adica super bine.
        Drumuri forestiere mai greuțe și pante bunicele pe iarbă să văd cum se descurca, autostrada, orase, drumuri comunale, un intreg mozaic.
        Cu benzinara in aceleasi conditii, ar fi fost un consum semnificativ mai mare..
        Nu ma pot abtine sa va povestesc reveria mea, de a lua un iepure convenabil si de a sta in spatele lui cu radarul masinii, nu mai franez, nu mai accelerez, masina face totul, ba, daca e marcata bine soseaua, ia si curbele automat.
        O placere, efectiv sunt siderat de asamblarea masinii, de tinuta de drum, dar mai ales de sistemul de franare regenerativa, in loc sa se frece franele pe disc se incarca bateria, absolut genial - am coborât la Posada fara sa ating pedala de frana.
        De fapt chestia sta cam asa: este o masina electrica, o masina care cara un generator de curent cu ea.
        De aici, evident are un alt comportament. Alta acceleratie, alta franare, alta alura pe drum.
        Singurul punct discutabil - cred - sunt depasirile la peste 90 la ora, in care ai dori mai multa nervozitate - sau este doar o parere, nu imi dau inca seama.
        Schimbul de lumini automate faza mica faza lunga nu merge pe drumuri sinuoase, il orbesti pe ala care vine pana comuteaza sistemul luminile.
        E mai sanatos sa mergi manual din cauza asta cu luminile.
        Altfel, senzational. Asta cu autonomia aproape dubla e un vis.
        Attached Files
        Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
        Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
        Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

        Comment


        • #19
          Salut. Cum sta la sunete interioare / greierasi / plastice / zornaieli / zdranganeli enervante la interior ?
          (am acum o skoda karoq de 8 luni care este praf la acest capitol - ma innebuneste de cap. Also am mai testat de curand noul tucson care este la fel de praf la acest capitol)
          Nu reusesc astia mai nou sa faca o masina inchegata care sa nu scartaie nimic la interior si sa ai senzatia ca se destrama/dezmembreaza pe drumurile patriei noastre ?
          Honda CR-V 2.0 (2008) Elegance / Sport, Sparkle Gray Pearl
          http://picasaweb.google.com/obscuru/HondaCRV#

          Comment


          • #20
            Este o masina exceptional de silentioasa. Nici un greiere, nu scarțâie nimic, nici arcurile de la scaun, nimic. La viteză mică e totul electric si linistea e zdrobitoare, pe autostrada la 130 km la ora cauciucurile sunt mult mai zgomotoase decat motorul.
            Din punctul acesta de vedere, despre nici un CR-V din cele avute de mine, nu pot spune ca avea greieri sau sunete, de orice fel.
            Sunt masini exceptional de bine asamblate si de inchegate.
            Nu m-am prins daca are sistem activ de zgomot alb, care sa amortizeze sunetul - dar cred ca doar modelul de varf are asa ceva.
            Deci cu atat mai mult este surprinzator de silentioasa.
            Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
            Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
            Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

            Comment


            • #21
              Urmează sa devin și eu un posesor de crv hybrid 2020 (varianta SUA, in MD avem acces și economic vorbim de aproximativ -40% din prețul automobilului EU). După ce am condus vreo 10 ani un 2.2 i-dtec manual, Hibridul mi-a părut foarte anemic extraurban, in special la viteze mai mari de 120Km/h+ (acolo unde cu dieselul vechi as fi mereu sigur intr-o depășire, cu acest hybrid m-as gândi sau planifica mult mai atent). E o mașina de oraș cu o dinamica OK in limitele legale urbane.

              P.S.
              Americanii declara 212 cai, de facto nu-i vei avea niciodată.

              Comment


              • #22
                Am condus si eu vreo 100k Km cereveul de 2,2 diesel... buna masina. Ce cuplu superb.
                Hibrida anemică... depinde ce asteptari avem, si mai depinde de multe lucruri.
                Versiunea americana nu o cunosc, dar masina mea are un motor electric de 184 cai putere si 315 Nm care mi se pare exceptional, pentru ca avem acest cuplu de la zero.
                Peste sa zicem viteza de 80 km/h motorul termic este cuplat si el direct la roti - are 140 cai putere si 175 Nm - impreuna cu motorul electric.
                Daca apas la maxim pe pedala de acceleratie, si daca am curent in bateria principala, as putea avea reprize scurte ( foarte scurte dar suficiente) in care sa am deci in total ce pot da ambele motoare, cel electric permanent cuplat la roti si cel termic, deci as avea teoretic acces la 324 cai putere si 455 Nm.
                Or fi in teorie pentru ca practic nici eu nu ii simt, dar nu pot sa spun ca este o masina anemica - la nici o viteza.
                Cred ca sunt foarte multe variabile, si desigur cum ziceam multe interpretari.
                Este o masina practic electrica, care duce cu sine un generator - cam asta as putea spune pe scurt.
                Degi baterie mai grea, motor termic care si acela trebuie carat, nu e nervoasa.
                Nu este o masina sportivă dar nici nu te lasa in drum la depașiri - insa te si cizeleaza, cine e mai nervos sau mai grabit nu cred ca se va adapta unei hibride - care te face calm, cumpatat, linistit, cu care franezi cu regenerare si la care ai grija sa conduci economic.
                Si eu si prietenii mei care avem CR-V hibrid suntem uimiti de cat de bine ne simtim in masina, de cat de bine merge, asa, inertial, ca o șalupă de lux, de cat de silentioasa este, de demarajele conferite de motorul electric la viteza mica, si nu prea mergem nici pe autostrada peste 120 km/h - consumul creste fulminant atunci.
                Ar fi multe de spus, si de analizat, si de povestit.
                Daca as vrut o masina mai nervoasa si care sa rupa la depasiri as fi luat o Suzuki Across, care rupe si te lasa masca la orice viteza la depasire - am condus-o si am ramas placut impresionat.
                Honda CR-V hibrid insa este asa, nu stiu cum sa spun, ca un castel pe roti, te face sa te simti putin imparat, te face sa vrei sa mergi mult, e o intreaga poveste.
                Cei care au pe aici hibrida asta ma vor intelege.
                He he, cand opresc masina, are un sistem de recompense pe ecran, cu niste trifoi care sunt mai multi daca ai condus mai economic.
                Tin mai mult la trifoii aia decat la depasiri... ce sa fac.
                In putin peste 5000 Km am un consum pe total de 6,8 l/100 Km - oras, bara la bara, autostrada, drumuri forestiere.
                Last edited by cerevelu; 16-08-21, 20:06.
                Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                Comment


                • #23
                  Felicitari pentru noua achizitie si la cat mai multi km fara probleme!
                  HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by cerevelu View Post
                    Cei care au pe aici hibrida asta ma vor intelege.
                    Da, subscriu, cam asa ma simt si eu cand o conduc Cat despre anemica...treaba asta este foarte subiectiva. Cand am luat celalalt CR-V 2.0 benzina veneam dupa un 2.0 diesel si am simtit o mare diferenta. Cu timpul insa am invatat cum sa o conduc si sincer nu o consideram anemica. Sigur, acum trecand la CR-V'ul hibrid diferenta se vede in mai bine avand mai multi cai si un cuplu mult mai mare. Am fost in Grecia cu ea si am avut drumuri de tot felul, nu mi s-a parut ca nu am avut destula putere sa depasesc atunci cand aveam nevoie. Insa daca treci de pe 2.2 diesel pe hibrida, probabil se simte o oarecare diferenta si ai nevoie de un timp pt a te acomoda cu stilul diferit al hibridei.

                    Din pura curiozitate RTI cam cat ajunge un CR-V hibrid adus in MD din US?

                    Comment


                    • #25
                      SKR salut, referitor la preț - pentru un touring (echipare MAX US) 30-33kEUR; EX-L aproximativ 27-28. Totodata când vorbim de piața USA, majoritatea automobilelor sunt cu dauna. De altfel, economic nu e rentabil. Cumparate la licitație și restabilite local. In MD e destul de răspândită aceasta practica.

                      Comment


                      • #26
                        Ar fi cam 7-10k diferenta intre versiunile cu echipare maxima. Acum depinde si de dauna, daca e doar ceva cosmetic s-ar putea sa merite, e totusi o diferenta destul de mare.

                        Comment


                        • #27
                          4000 de Km prin Europa.
                          Masina a mers exceptional, absolut formidabil, nu am cuvinte.
                          Pe total pe aștia 4000 de Km, autostrada 60% si restul oras dar si munte greu sau foarte greu ( Grossglockner pentru cine intreabă), am consumat 7,2 l pe suta de Km.
                          La revenire, cel mai cumplit a fost adaptarea la mitocanii de pe drum. Au si ei dar infinit mai soft.
                          Absolut nimic de semnalat, a mers deci minunat.
                          Azi am pus cauciuce ( Michelin CrossClimate 2) si am făcut revizia ( o mie de lei la Asko) pentru ca am deja aproape de 11.000 de km.
                          O sa va spun cum merg gumele astea pe zapada.
                          Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                          Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                          Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by cerevelu View Post
                            Am făcut 1500 Km prin țară cu 7,2l/100 km, ceea ce mi se pare de maximă mirare, adica super bine.
                            Drumuri forestiere mai greuțe și pante bunicele pe iarbă să văd cum se descurca, autostrada, orase, drumuri comunale, un intreg mozaic.
                            Cu benzinara in aceleasi conditii, ar fi fost un consum semnificativ mai mare..
                            Nu ma pot abtine sa va povestesc reveria mea, de a lua un iepure convenabil si de a sta in spatele lui cu radarul masinii, nu mai franez, nu mai accelerez, masina face totul, ba, daca e marcata bine soseaua, ia si curbele automat.
                            O placere, efectiv sunt siderat de asamblarea masinii, de tinuta de drum, dar mai ales de sistemul de franare regenerativa, in loc sa se frece franele pe disc se incarca bateria, absolut genial - am coborât la Posada fara sa ating pedala de frana.
                            De fapt chestia sta cam asa: este o masina electrica, o masina care cara un generator de curent cu ea.
                            De aici, evident are un alt comportament. Alta acceleratie, alta franare, alta alura pe drum.
                            Singurul punct discutabil - cred - sunt depasirile la peste 90 la ora, in care ai dori mai multa nervozitate - sau este doar o parere, nu imi dau inca seama.
                            Schimbul de lumini automate faza mica faza lunga nu merge pe drumuri sinuoase, il orbesti pe ala care vine pana comuteaza sistemul luminile.
                            E mai sanatos sa mergi manual din cauza asta cu luminile.
                            Altfel, senzational. Asta cu autonomia aproape dubla e un vis.
                            Salut! S-o stapanesti sanatos! Ma bucur ca vorbesti de bine o Honda . Unde ai facut pozele? Pare un peisaj frumos tare!
                            '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
                            '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
                            Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

                            "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

                            Comment


                            • #29
                              A, la un conte in curte. Daca aveti drum, va recomand, este senzational.
                              Contele Kalnoky
                              0267 314 088
                              https://maps.app.goo.gl/j9CrNL751zrNMWYB8
                              Este incredibil ca in Ro exista astfel de locuri si astfel de oameni.
                              O sa va placa.
                              E si o curte mare, unde sunt facute imaginile, langa una dintre minunatele casute de acolo.
                              Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                              Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                              Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                              Comment


                              • #30
                                Ati alergat-o ceva de la achizitie Felicitari si sa o tina tot asa!

                                CrossClimate 2 intentionez sa iau si eu, probabil pe la sfarsitul lunii ca sa scap de cozile ulterioare la vulcanizare. Am avut CrossClimate SUV iarna trecuta pe celalalt CR-V si a fost foarte ok, bine nici zapada nu a fost multa. Michelin spune ca au imbunatatit CC 2 pt mersul pe zapada, asa ca ramane sa vedem…daca avem si zapada iarna asta

                                Comment

                                Working...
                                X