După CR-V diesel, CR-V benzinar, iată-ma la CR-V e:HEV adică hibrid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    La hibirda se simte avantajul in special la mersul in oras. Pe autostrada, diferenta de consum raportata la cea cu motorul clasic pe benzina se reduce. Eu tocmai ce am facut aproape 3000 km pe autostrada, consum mediu de 7,7 l/100km, iar in oras (trafic destul de relaxat) consuma in jur de 5,7 l/100km. Consumul mediu pe ultimii 15k km: 6,34 l/100km.

    Comment


    • #17
      Am conectat azi pentru prima oara telefonul, aflat in setare Hotspot pe WiFi, la masina.
      Masina a actualizat automat sistemul de operare, a durat cateva minute, a restartat si gata.
      S-au pastrat setarile anterioare de la tot ce setasem, ma gandeam ca iar pierd o ora sa o setez, dar nu.
      Aha a vrut si el sa fie updatat, dar mai mult rau am facut, ma rog, oricum nu il folosesc.
      Sunt doar 3 aplicatii Honda care pot fi instalate din magazinul Honda, ceva cu statiile de benzina, ceva cu parcarile, Aha .
      Nu m-am prins daca Aha cere bani sau nu, e un program de streaming de muzica relativ OK.
      Per total masina merge superb dar cere un timp sa te obisnuiesti cu toate setarile.
      Ce e comic este ca suprafata folosita in mod real a ecranului central e cam jumatate din suprafata totala, sunt extrem de mari marginile negre.
      Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
      Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
      Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

      Comment


      • #18
        Am făcut 1500 Km prin țară cu 7,2l/100 km, ceea ce mi se pare de maximă mirare, adica super bine.
        Drumuri forestiere mai greuțe și pante bunicele pe iarbă să văd cum se descurca, autostrada, orase, drumuri comunale, un intreg mozaic.
        Cu benzinara in aceleasi conditii, ar fi fost un consum semnificativ mai mare..
        Nu ma pot abtine sa va povestesc reveria mea, de a lua un iepure convenabil si de a sta in spatele lui cu radarul masinii, nu mai franez, nu mai accelerez, masina face totul, ba, daca e marcata bine soseaua, ia si curbele automat.
        O placere, efectiv sunt siderat de asamblarea masinii, de tinuta de drum, dar mai ales de sistemul de franare regenerativa, in loc sa se frece franele pe disc se incarca bateria, absolut genial - am coborāt la Posada fara sa ating pedala de frana.
        De fapt chestia sta cam asa: este o masina electrica, o masina care cara un generator de curent cu ea.
        De aici, evident are un alt comportament. Alta acceleratie, alta franare, alta alura pe drum.
        Singurul punct discutabil - cred - sunt depasirile la peste 90 la ora, in care ai dori mai multa nervozitate - sau este doar o parere, nu imi dau inca seama.
        Schimbul de lumini automate faza mica faza lunga nu merge pe drumuri sinuoase, il orbesti pe ala care vine pana comuteaza sistemul luminile.
        E mai sanatos sa mergi manual din cauza asta cu luminile.
        Altfel, senzational. Asta cu autonomia aproape dubla e un vis.
        Attached Files
        Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
        Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
        Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

        Comment

        Working...
        X