După CR-V diesel, CR-V benzinar, iată-ma la CR-V e:HEV adică hibrid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • După CR-V diesel, CR-V benzinar, iată-ma la CR-V e:HEV adică hibrid

    Platinum White Pear este culoarea, model 2021.
    Elegance 4x4 pentru ca atāta s-a putut.
    Am deja 500 si ceva de km in 36 de ore (!)
    Plăcerea de a o conduce este uluitoare, atat pot sa spun.
    A venit cu 4 anvelope Dunlop SP Sport Maxx 050 pe care o sa le schimb cu cauciucuri run flat pentru ca nu am roata de rezerva.
    O sa pun si camera video - una asa si asa dar cu obiectiv de 180 de grade, Garmin W66 - trebuie sa imi fac timp sa o montez.
    Asa, la prima vedere, masina merge mai mult electric in oras si afara mai mult termic.
    Oricum, este un imens pas fata de CR-V -ul clasic cu motor cu ardere interna.
    O sa analizez mai mult si o sa pun si poze.
    Daca aveti intrebari, nu ezitati sa puneti aici.
    Ce ma nelinisteste putin este ca are buton start stop si nu stiu cat de sigura este chestia, am tot citit materiale ca asta : https://heycar.co.uk/guides/what-is-keyless-theft
    O să mai vad ce o să fac in directia asta.
    AM setat totul in proportie de 90% singur, ca maimuța. Manualul e prost tradus sau chiar gresit pe alocuri. Noroc ca sunt hondari mai cu experiența și m-au ajutat.
    Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
    Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
    Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

  • #2
    Ha! Felicitari, sa-l stapanesti sanatos!
    Eu unul nu ma stresez cu keyless-ul, am CASCO, aia e. Sansele sa se intample sunt mici, daca esti intr-o zona suspecta / cunoscuta ptr genul asta de furturi, iti tii cheia bine (ecranata) si aia e. Dar, in principiu, eu doar ignor problema :-).

    Comment


    • #3
      Drumuri cat mai frumoase alaturi de noua jucarie!

      Comment


      • #4
        Felicitari! Am citit intr-o alta postare de a ta ca simti diferenta de comportament intre modelul 2020 versus 2021. Acelasi lucru am remarcat si eu la faceliftul Lexus NX300h - cutia CVT se comporta mult, mult mai linear. Teoretic am cel mai recent soft pe cutia celui pre-facelift, dar nu se prea compara... deci da, evoluaza hibridele an cu an ce trece

        Comment


        • #5
          Am mai mers putin cu masina.
          Am luat camera video, trebuie sa o montez.
          Ce nu imi place cel mai tare: volanul. Textura materialului este ca de plastic, asa, de plastic mat. Poate asta si este. Merita o pielicica peste... o sa vad. Desi orice pui poate interfera cu sistemul care stie ca ai mainile pe volan... cine stie.
          In rest este OK totul.
          In spate sculele, cricul, compresorul, stau intr-o forma de plastic expandat care ocupa mult loc.
          Le-am invelit in carpe, am scos ditamai forma aia din spuma de plastic, si acum au incaput acolo si extinctorul, cutia medicala, triunghiurile, vestele florescente, si conservele de cafea.
          Deci am facut spatiu.
          Da, si a intrat si bațul de imobilizare pentru volan, de pus pe volan cand ma duc in Bulgaria sau prin zone nesigure.
          Ce iar nu imi place: daca bate soarele pe display-ul cu vitezometrul, nu vezi nimic.
          Betisorul ala pe care teoretic il invarti si reglezi intensitatea luminii nu merge sau inca nu ma prind eu cum merge.
          Oricum daca bate soarele e rau, era mai bine cu cadrane clasice.
          Sunetul este exceptional si boxa de basi din portbagaj chiar isi face treaba.
          Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
          Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
          Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

          Comment


          • #6
            Am montat camera video, un Garmin 66W. Are o imagine buna si o hibă fundamentala: de fiecare data cand pornesc masina trebuie setata, adica pusa tara si limba. Mi se pare jenant.
            In schimb imaginea e OK, un unghi de 180 de grade, imaginea arata exceptional ziua pe HDR si binișor noaptea. La banul asta asta este.
            Am montat-o singur.
            Am instalat si Android Auto. Merge foarte bine si asta.
            Mergem mai departe.
            Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
            Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
            Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

            Comment


            • #7
              Originally posted by cerevelu View Post
              Am montat camera video, un Garmin 66W. Are o imagine buna si o hibă fundamentala: de fiecare data cand pornesc masina trebuie setata, adica pusa tara si limba.
              Felicitari pentru achizitie! Sa te bucuri de ea cat mai mult, fara probleme.
              Cat despre camera, verifica bateria interna.

              Comment


              • #8
                Felicitări, să vă bucuraţi de ea!

                Originally posted by cerevelu View Post
                Ce ma nelinisteste putin este ca are buton start stop si nu stiu cat de sigura este chestia, am tot citit materiale ca asta : https://heycar.co.uk/guides/what-is-keyless-theft
                O să mai vad ce o să fac in directia asta.
                .
                Ca să staţi liniştit cu problema asta vă recomand aşa ceva https://www.amazon.de/gp/product/B07...?ie=UTF8&psc=1

                Este exact modelul luat de mine şi n-am avut niciodată vreo problemă. E un soi de cuşcă Faraday care īmpiedică legătura radio īntre cheie şi maşină.

                Evident verificaţi dimensiunea cheii ca să intre īn portchei. Oricum are două mărimi şi una ar trebui să se potrivească.

                Dacă eşti cu cheia īn portchei şi apeşi butonul Start/Stop la mine apare mesajul: Cheia nu este īn maşină şi nu se īntāmplă nimic.

                La fel dacă eşti lāngă maşină şi n-o scoţi din portchei nu se descuie maşina.

                Aveţi o mulţime de modele, ăsta e mai scump că e din piele, dar sunt şi altele la 10 euro care cred că fac acelaşi lucru. Poate!
                '09 Honda Accord Sedan 2.4 i-VTEC A/T, Executive, Crystal Black Pearl
                http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/zagado26/

                Comment


                • #9
                  Multumesc mult, zagado26!
                  Asa o sa fac.
                  In alta ordine de idei, pe masura ce trece timpul si ma obisnuiesc, masina imi place tot mai mult.
                  Extrem extrem de silentioasa.
                  Padelele care ar trebui sa faca franarea electrica in mod normal fac o franasre dar foarte slaba, in comparatie cu Jazz Hybrid de exemplu.
                  Doar cand pun masina in SPORT acceleratia devine o poveste nervoasa si franarea la padele mult mai efectiva, dar dispare calmul si inertia.
                  Bun, fiecare alege ce modalitate de functionare doreste.
                  Am facut o proba pe EV, complet electric. Cu bateria incarcata la 90%, a mers pana sa dea drumul la motorul termic, cu 20 km/ora, aproape 3 Km.
                  Sigur ca nu e important dar ca sa stiu.
                  Oricum in oras merge mult electric, franarile regenerative ajuta sa fie bateria mai tot timpul plina, e o placere.
                  Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                  Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                  Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                  Comment


                  • #10
                    Deci să pun niste imagini. Este ul alb grozav in sensul ca nu se vede murdaria pe el.
                    Attached Files
                    Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                    Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                    Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                    Comment


                    • #11
                      Prima mie de Km.
                      Am mers asa, de probă și la munte, și la mare, am inceput să mă prind cum devine cazul cu franarea cu regenerare, cu statul la stop fără sa apas pe frana de picior, cu setarea radarului sa opreasca si sa porneasca cu masina din față, finețuri d-astea. Imi place.
                      Mi-am confectionat si un portofel gen cusca Faraday pentru cheie, ca sa nu fie copiat codul cand nu o folosesc.
                      Am contactat pe unii cu alarme Pandora - nu auzisem de ele - rusesti. Ma gandesc ca la rusi se fura mult, sunt si multi mafioti, or fi bune acele alarme.
                      Doar ca nici nu au raspuns la mail.
                      Apoi am contactat pe altii, cu alarme Viper.
                      Mi-au spus ca nu exista inca softul pentru aceste masini, doar pentru CR-V facute in SUA.
                      Deci las problema in suspans si cand o sa parchez in zone bulgaresti am un imobilizator de volan barosan, mare, greu si galben, doar sa taie volanul pot sa ia masina.
                      In rest, ce sa spun, invăț, setez, sterg setari, d-astea.
                      Nu am reusit sa fac sa mearga Android Auto - din cauza ca am un telefon care e mai straniu. Asta este.
                      Garminul pe care il are mi se pare OK, si daca e nevoie pun si waze pe telefon si ma anunta vocal daca sunt probleme pe drum.
                      Last edited by cerevelu; 08-06-21, 14:01.
                      Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                      Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                      Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                      Comment


                      • #12
                        A mai trecut o vreme.
                        Am schimbat cablul la telefon - cu noul cablu merge Android Auto, uraaa! Pot folosi waze si orice alta aplicatie de pe telefon, pe monitorul masinii.
                        Am instalat si dashcam, camera video - am luat un Garmin W66.
                        Foarte mic si unghi de vizualizare de 180 de grade.
                        Utila cand sunt atatea probleme si atāția mitocani pe drum.
                        Socotind consumul de benzina si tragand linia, autonomia in oras este dubla față de minunata benzinara anterioara.
                        Nu pot pune aici o secvență video cu imaginea camerei video... asta e.
                        Arată OK.
                        Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                        Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                        Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                        Comment


                        • #13
                          Sa inteleg ca aveti consum de 7,5l/100km in Bucuresti?

                          Comment


                          • #14
                            Acuma, conteaza daca merg cu ECO sau pe SPORT, și cum merg, īn funcție de diferiți factori variabili, as putea avea un consum īntre 5l/100km, pānă la 8l/100km...
                            Pentru că mai accelerez după stopuri să văd cum este și pentru că uit să regenerez consumul este spre 8l/100Km, cred.
                            La benzinara autonomia de oras calculata de computerul masinii pe baza consumurilor anterioare, deci calculul făcut de masina, era de 400 Km și la asta, īn aceleași conditii, de 900km.
                            Īn București īn ultimul timp este un coșmar, se merge bara la bara oricand si foarte incet, este dezastru, si ținānd cont de asta, consider ca este OK.
                            Ma uit la grafica aceea de pe bord care arata cand merge motorul termic, cand se incarca bateria, cand se descarca, si văd că sistemul electric este folosit la maxim, ceea ce este bine.
                            Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                            Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                            Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                            Comment


                            • #15
                              8l/100km pt traficul din Bucuresti e foarte bine! Eu am consum mediu in Buc de 14,5-15l/100km (la fel ca si Dvs. cu precedenta) deci e o diferenta considerabila!
                              Last edited by SKR; 13-06-21, 21:55.

                              Comment

                              Working...
                              X