CSDENIED: '19 Honda CR-V 1.5T CVT, AWD, Lifestyle, Modern Steel Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CSDENIED: '19 Honda CR-V 1.5T CVT, AWD, Lifestyle, Modern Steel Metallic

    Salut,

    Sunt posesor de Honda CR-V de apoximativ 4 luni in care am parcurs in jur de 3800km. Ce pot spune despre aceasta masina pana acum:

    - Este spatioasa. Foarte spatioasa. Imi plac lacasurile pentru umbrela din portierele fata. Imi place consola centrala. Imi place tot ce tine de interior. Pentru mine este perfecta.
    - Se conduce foarte usor. Anterior am avut o Ford Focus 2011 care totodata a fost si prima mea masina. Pe langa aceea Ford aceasta Honda pare avion. Desigur este vorba si de anul de fabricatie si diferenta enorma intre dotari dar totusi Honda CR-V mi-a placut mai mult decat Ford Kuga.
    - Are un consum decent de ~7.5% pe auto-strada la 130km/h. ~9% consuma pe drumul pe care il fac zilnic spre serviciu (Cart. Rahova-->Mihailesti, Mihailesti-->Cart. Rahova). Mentionez ca la orele la care eu plec spre serviciu si cand ma intorc dinspre serviciu pe directia mea de mers se circula de la bine spre foarte bine. Intotdeauna este circulatie bara la bara pe sensul opus. Pe acest drum pot scoate si consum de 8% daca merg foarte foarte, dar foarte calm. In Bucuresti, trafic bara la bara am avut consum si de 14%.
    - Pe partea de multimedia ma asteptam la mai mult in 2019 de la un brand precum Honda. Nu inteleg de ce au facut 'tableta' atat de mare daca ecranul este atat de mic in comparatie cu aceasta. In fine. Nu folosesc nimic in afara de Android Auto care merge perfect. Waze transmite indicatii in zona volanului, Google Maps la fel. Am folosit o singura data navigatia masinii - Cand am plecat de la Asko Chiajna pana la prima benzinarie (la care, sincer, mi-a fost frica de faptul ca nu imi va ajunge benzina). Boxele sunt OK. Sunt variante mult mai bune dar se putea si mult mai rau.
    - Imi plac farurile LED si imi place si functia de cornering a a cestora. Modul Automat pentru faza lunga functioneaza corect cam 90% din timp. Pe timp de ploaie mai da rateuri (porneste faza lunga atunci cand la 100m in fata este alta masina).
    - Stergatoarele fata sunt un pic cam ciudate. Au miscari bruste si de multe ori trag inapoi apa pe parbriz cand se intorc. Parca pe Ford erau mai eficiente.
    - Are Brake Hold. L-am descoperit un pic cam tarziu (citind aici ceea ce a spus unul dintre posesori - nu mai stiu exact cine). Este de vis in trafic bara la bara. NU il folosesc impreuna cu ACC deoarece il copiaza prea repede pe cel din fata: accelerare brusca - frana brusca si mie nu imi place acest stil de condus.
    - Sistemul CMBS (Detectia coliziunilor samd) s-a activat de 2 ori, la viteza mica atunci cand in trafic, pe partea carosabila, erau pietoni. Garantez ca nu intram in ei. De atunci ocolesc mai in larg atunci cand am viteza mai mare si copiii in masina. Ma bucur in schimb ca functioneaza. Mai bine sa franeze degeaba de 2 ori decat sa nu franeze deloc atunci cand trebuie.
    - Sistemul de avertizare unghi mort este de ajutor. Sper doar ca in timp sa nu ma invat doar cu el si sa nu ma mai uit in oglinzi. Daca dai semnal si ai masina in unghi mort este avertizat atat vizual in oglinda cat si sonor. Daca nu dai semnal nu esti avertizat sonor.
    - Imi place functia de limitare a vitezei. Cand drumul este bun si liber nici nu iti dai seama cum ajungi la 80-90 in localitate. Am observat ca asa se obtine cel mai bun consum. Limitezi masina la 60-70-100km/h si consumul instant este de 5%. Nu am reusit un asfel de consum cu piciorul pe pedala tinand masina 'manual' la o anumita viteza. Daca calci brusc acceleratia pana la capat masina ignora setarea limitei de viteza si accelereaza pana iei piciorul.
    - Portbagaj incapator. Suportul pentru ochelari cu oglinda este foarte util in cazul meu (copii mici).
    - Masina a sosit cu anvelope de vara Dunlop. Nu le stiu celelalte caracteristici. Acum pentru iarna mi-am achizitionat Michelin Pilot Alpin 5 SUV XL 235/60 R18 107H. Tot Michelin am avut si pe Ford si nu m-au dezamagit niciodata.

    Ce nu prea imi place la masina:
    - Rezervor micut pentru consumul ei. 50L este prea putin. Pana si pe Ford aveam 58L (Diesel). Cu plinul facut pot parcurge 550km - max. Este putin din punctul meu de vedere.
    - Toate suprafetele Piano Black (negru lucios) au zgarieturi fine. Eu le-am facut. In prima zi. Cu o carpa fina pentru sters ochelarii. Nu e capat de tara dar... cred ca puteau folosi un material mai dur.
    - "Problema" cu dilutia uleiului cu benzina. Cum am spus si in alt post - sper sa nu ma afecteze atat de mult. Pot trai cu faptul ca in loc de 20000km pana la schimbul de ulei trebuie sa il fac la 8000-9000km. Dar mai repede... nu se poate.
    - Faptul ca datorita "Problemei" de mai sus condusul pe distante scurte a devenit condus in regim sever parca. De tot rahatul aceasta explicatie.
    - Faptul ca in playerul audio al tabletei nu exista buton de pauza. Sau Stop. De aceea nici nu folosesc.

    Cam asta ar fi tot ce imi vine in minte acum. Nu am poze cu masina insa este la fel ca toate celelalte. Modern Steel Metallic, Interior Ivory, Geamuri fumurii spate. Jante Aliaj 18', Faruri LED, bare longitudinale plafon. Arata bine.

    Sper ca acest post va fi de ajutor cuiva si daca aveti intrebari va stau la dispozitie.

    Cu stima,

    Dorian.

  • #2
    Salut
    si bine ai venit. Sa o stapanesti sanatos si sa te poarte km fara numar.

    Sunt de acord cu ce ai spus. Se putea pune ceva mai bun in locul la tableta aceea. Exista ceva AM dar pierzi din comenzile de pe volan. Eu am zis pass.

    Comment


    • #3
      Nu vreau sa aud de AM pana cānd un producător de top scoate ceva bun. Am avut AM pe Ford si daca la īnceput mergea bine... După 1 an nu mai era cazul. Android pe HW slab isi spune cuvāntul.

      Sent from my G8341 using Tapatalk

      Comment


      • #4
        Cum ti se pare CVT - ul ?

        Comment


        • #5
          Mie īmi place. Este prima masina cu un tip de cutie automata pe care o conduc. M-am documentat puțin despre tipul de cutii și am ajuns la concluzia ca este tipul cel mai potrivit pentru nevoile mele.
          Este un pic "elastica" - are un lag de
          Sent from my G8341 using Tapatalk

          Comment


          • #6
            Si eu m-am acomodat foarte repede cu cvt.ul, sunt la prima masina cu astfel de cutie.

            Comment


            • #7
              sa ai noroc de el!
              '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

              sigpic

              Comment


              • #8
                Desi am facut test drive cu CVT, pe mine nu m-a atras. In momentul de fata, e ok cu manuala.

                Comment


                • #9
                  Acesta este afișajul cu numărul de km pana la revizie.

                  Sent from my G8341 using Tapatalk

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by csdenied
                    Acel lag despre care īncepusem sa scriu dar nu am mai terminat este datorat tipului de cutie. Sub nici o forma nu este mai lung decāt dura sa apăs ambreiajul, sa schimb viteza și sa dau drumul la ambreiaj. Poate m-am exprimat greșit.

                    Nu știu īn ce topic s-a vehiculat ca nu ar fi sigura. Poate ma luminați și pe mine cu un link.
                    Sunt destui chiar si aci pe forum carora le place CVT-ul (fie el pe CR-V sau pe Civic). Ai perfecta dreptate, daca intri intr-o depasire sau ai nevoie sa accelerezi la intrarea pe autostrada / etc, si mie mi se pare ca e rapida daca o calci puternic si repede (daca apesi progresiv, evident, e lesinata :-)) .

                    Comment


                    • #11
                      Cu CVT-ul trebuie sa te obisnuiesti un pic cu el. La unii e dragoste la prima pedala, dar multora e posibil sa li se para ciudata senzatia. Dintre CVT-uri, Honda are probabil cea mai buna cutie, cea mai liniara si rafinata. De acceleratie, personal mi se pare destul de buna, oferindu-mi senzatia ca accelereaza chiar mai repede decat in testele oficiale. Dar aceste accelerari vin cu dezavantajul zgomotului destul de mare si de tonalitate diferita fata de alte masini cu cutie automata non cvt. insonorizarea pare calcaiul lui ahile la aceasta masina. totusi, fata de alte masini cu cvt, gen rav4 hybrid, este semnificativ mai putin zgomotoasa si urlatoare mai ales la accelerari moderate. la kickdown se aude destul de tare si un pic deranjant, dar rar ai nevoie de o asemenea putere intr-un crv. legat de lag la motorul de 1.5T, mi se pare semnificativ mai mare fata de alte masini testate de mine: mazda cx5, hyundai tucson, skoda kodiaq, peugeot 5008. celelalte sunt pur si simplu mai responsive. asta nu inseamna ca mai bune in accelerari, ci strict la plecarea de pe loc sau accelerari gen kick down. clar recomand sa fie testata o asemenea cutie inainte de achizitie de catre cei care vin de pe masini cu cutii automate non-cvt.

                      Comment


                      • #12
                        Referitor la intervalul de service : in perioada martie - septembrie am facut 10500 km si mai aveam 400 km afișați pana la revizie, utilizată 90% in afara Bucurestiului. Acum pe timp de iarnă vad ca intervalul de service e mai mic in aceleasi conditii de utilizare.

                        Comment


                        • #13
                          Exact cum spuneam. Același model dar mașini diferite. Pana și perioadele sunt diferite. Momentan nu īmi fac griji. Nu ma gāndesc prea mult la asta.

                          Schimbānd puțin subiectul: știe cineva un preț real pontru jantele OEM care sunt incluse īn echiparea de top (Executive parca era)? Sau ce jante mai mari de pot pune (dacă a pus cineva)?

                          Sent from my G8341 using Tapatalk

                          Comment


                          • #14


                            janta originala de 19 costa intre 500 - 600 eur.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by csdenied View Post
                              Exact cum spuneam. Același model dar mașini diferite. Pana și perioadele sunt diferite. Momentan nu īmi fac griji. Nu ma gāndesc prea mult la asta.

                              Schimbānd puțin subiectul: știe cineva un preț real pontru jantele OEM care sunt incluse īn echiparea de top (Executive parca era)? Sau ce jante mai mari de pot pune (dacă a pus cineva)?

                              Sent from my G8341 using Tapatalk
                              Am cerut eu oferta la reprezentanta, erau putin peste 700 €.

                              Comment

                              Working...
                              X