Sigur pe cr-v hibrid este ansamblul de pe accord hybrid care are injectie secventiala. In esenta nu conteaza. Important ca acest sistem nu a avut probleme pana acum. Acest ansamblu se va pune si pe cr-v hubrid 2020 in sua. Nu cred ca ar pune acest motor la americani daca ar exista dilutie de ulei. Ei probabil mizeaza sa se cumpere hibridul dupa problema cu motorul dr 1.5t.
MMihai: '19 Honda CR-V 2.0 HYBRID I-MMD 4WD, Executive, Modern Steel Metallic
Collapse
X
-
Inca nu am turometru instalat definitiv, asa ca nu-mi dau seama daca sta la turatie constanta; motorul se aude, clar. Personal, mi se pare natural ca motorul sa ramana la turatie constanta, nu ma incanta sa fie emulata o cutie cu convertizor de cuplu.
Fara emotii la urcat dealuri sau la depasiri, reprizele 60 - 100 sunt excelente, mai ales in modul sport.
Prima data cand mi-a intrat CMBS: am fost depasit din scurt de un bmw x1, care apoi s-a repliat si a oprit complet, intrucat traficul in fata era blocat. Centura s-a tensionat si masina a franat destul de violent, inainte sa pot eu reactiona. A oprit in siguranta, noroc ca cel din spate a avut loc sa opreasca si ca asfaltul era uscat.
Comment
-
Cred ca pompa trebuia schimbata pentru ca se poate bloca, nu ca sa mearga mai bine motorul
Altfel cati KM aveti, ce consum, sunteti multumit sau nu, ati mai fost la service si daca da ce ati mai facut?Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)
Comment
-
revizia de 2 ani...1400 lei.
crestere de pret cam 30% la uleiul original + ~100% la manopera.
au schimbat si uleiul la diferentialul spate.Last edited by mmihai; 26-10-21, 21:59.
Comment
Comment