Pe scurt, am intrat si eu in club, dupa o foarte scurta asteptare - ~ 1 luna si 2 saptamani. Multumit de dealer, comunicarea a fost eficienta si s-au miscat foarte bine. Pret de lista, rabla si un discount minor.
As vrea sa zic ca a fost o alegere grea, dar eram hotarat. As fi cumparat-o si fara testdrive, dar dealer-ul a insistat .
Cateva pareri la rece:
1 - calitatea interiorului a progresat enorm fata de modelul anterior.
2 - volanul e mai gros.
3 - este exceptional sa nu ai schimbator de viteze gen maneta, e o risipa uriasa de spatiu.
4 - suspensii mai moi, ruleaza mult mai bine.
5 - Sensing merita banii, e cam 80% din ce mi-am dorit.
6 - Are brakehold, nu stiu cum am trait fara.
7 - in ziua cand am luat-o, pana la ora 11 se vandusera 3 hibride in fata mea, am stat la coada sa o preiau.
8 - Recunoaste soferul dupa cheie, inclusiv memoreaza pozitia scaunelor pentru fiecare sofer.
9 - Nu are optiune in meniu de zile pana la revizie sau de oil life!
Altele:
1 - asigurari ceva mai scumpe, prima oferta de CASCO a fost aproape de 9000 lei.
2 - accesorii Honda extrem de scumpe, cam dublu fata de Germania. Tot am luat convenience pack / tavita portbagaj / ornament
3 - consum de 8.5 in Bucuresti.
4 - Adaptive Cruise Control nu merge simultan cu Speed Limiter
5 - Iluminarea de la pedale nu e atat de intensa pe cat as fi vrut.
6 - imi lipseste display-ul de deasupra tabletei .
Urmeaza sa-i montez accesoriile si sa o inmatriculez. Nu am inca poze, dar sunt in plan.
As vrea sa zic ca a fost o alegere grea, dar eram hotarat. As fi cumparat-o si fara testdrive, dar dealer-ul a insistat .
Cateva pareri la rece:
1 - calitatea interiorului a progresat enorm fata de modelul anterior.
2 - volanul e mai gros.
3 - este exceptional sa nu ai schimbator de viteze gen maneta, e o risipa uriasa de spatiu.
4 - suspensii mai moi, ruleaza mult mai bine.
5 - Sensing merita banii, e cam 80% din ce mi-am dorit.
6 - Are brakehold, nu stiu cum am trait fara.
7 - in ziua cand am luat-o, pana la ora 11 se vandusera 3 hibride in fata mea, am stat la coada sa o preiau.
8 - Recunoaste soferul dupa cheie, inclusiv memoreaza pozitia scaunelor pentru fiecare sofer.
9 - Nu are optiune in meniu de zile pana la revizie sau de oil life!
Altele:
1 - asigurari ceva mai scumpe, prima oferta de CASCO a fost aproape de 9000 lei.
2 - accesorii Honda extrem de scumpe, cam dublu fata de Germania. Tot am luat convenience pack / tavita portbagaj / ornament
3 - consum de 8.5 in Bucuresti.
4 - Adaptive Cruise Control nu merge simultan cu Speed Limiter
5 - Iluminarea de la pedale nu e atat de intensa pe cat as fi vrut.
6 - imi lipseste display-ul de deasupra tabletei .
Urmeaza sa-i montez accesoriile si sa o inmatriculez. Nu am inca poze, dar sunt in plan.
Comment