ADRIAN73: '19 Honda CR-V 1.5T CVT Elegance, Crystal Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut,

    Sunt posesor de Honda CR-V 2019 de aproximativ 4 luni. Nu am avut probleme pana acum. Nici nu am verificat uleiul. Știam de "problemă" când m-am hotarat sa o achiziționez. Am sperat și sper ca nu ma va afecta. Calculatorul de bord îmi spune ca trebuie sa fac revizie după 5000 km în condițiile în care am rulat în jur de 3800 km. Este la jumătate față de ce mi s-a prezentat în showroom. Încă nu ma deranjeaza revizia la ~9000km dar nu mi se pare corect sa schimbe intervalul de service din carte după cum le convine lor...indiferent de cum cosmetizează informațiile. Rămâne de văzut ce și cum.

    În afară de acest mic inconvenient sunt super mulțumit de mașină.

    La mulți ani!

    Comment


    • Sa o stăpânește sănătos! Ma bucur ca mai sunt posesori de Crv 1.5T mulțumiți de masina!

      Comment


      • Originally posted by csdenied View Post
        Salut,

        Sunt posesor de Honda CR-V 2019 de aproximativ 4 luni. Nu am avut probleme pana acum. Nici nu am verificat uleiul. Știam de "problemă" când m-am hotarat sa o achiziționez. Am sperat și sper ca nu ma va afecta. Calculatorul de bord îmi spune ca trebuie sa fac revizie după 5000 km în condițiile în care am rulat în jur de 3800 km. Este la jumătate față de ce mi s-a prezentat în showroom. Încă nu ma deranjeaza revizia la ~9000km dar nu mi se pare corect sa schimbe intervalul de service din carte după cum le convine lor...indiferent de cum cosmetizează informațiile. Rămâne de văzut ce și cum.

        În afară de acest mic inconvenient sunt super mulțumit de mașină.

        La mulți ani!

        Din cate stiu, acel counter pleaca de la 20000km. Deci daca dupa 3800 reali a scazut la 5000km, dupa un calcul “in mare”, in vreo 1200 +- km va trebui facut schimbul de ulei. Asta inseamna un total de aprox 5000km parcursi cu uleiul.

        Comment


        • Urmăresc acel counter de când am făcut "revizia" de 1000km. De la început aceea cifra + cea a km parcurși a fost de ~8700km. Niciodată nu am văzut cifra mai mare de 8000km până la necesar service. Am impresia ca am câștigat vreo 300km.

          Una peste alta... Nu am de gând sa înghit vrăjeli. Voi plăti schimb de ulei dacă se împlinește anul sau 9000-10000 km parcurși (nu sunt absurd și nu ma aștept la 20000km asa cum făceau ei "reclama" când mi-o prezentau) . Dacă nu... Vedem noi.

          Comment


          • Originally posted by Florin80 View Post
            De asemenea am avut situatia sa miroase groaznic a benzina dupa ce am pornit masina in afara ei dar nu in interior. Nu stiu daca e o regula dar am sesizat din intamplare cand a trebuit sa cobor sa iau ceva din portbagaj.
            Daca se intampla dimineata (sau, ma rog, cand motorul e rece si sta sus in ture imediat dupa pornire) probabil e normal. La toate masinile pe benzina pe care le-am avut pana acum (inclusiv civicul de-acum) se intampla asta, pentru scurt timp, la pornirea la rece.

            Comment


            • Explicatia e relativ simpla: motoarele pe benzina pornesc in exces de benzina, care nu arde in totalitate.
              De aici mirosul pentru scurt timp.


              Sent from my iPhone using Tapatalk
              O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

              Comment


              • Multumesc pentru raspunsuri. Nici eu nu am considerat-o o problema. Am observat-o ocazional exact cum spuneti voi cand motorul era rece. Dispare mirosul dupa 1-2 minute de la pornire. Acestea sunt discutii constructive venite din experienta fiecaruia.

                Comment


                • Originally posted by Florin80 View Post
                  Multumesc pentru raspunsuri. Nici eu nu am considerat-o o problema. Am observat-o ocazional exact cum spuneti voi cand motorul era rece. Dispare mirosul dupa 1-2 minute de la pornire. Acestea sunt discutii constructive venite din experienta fiecaruia.
                  Spune, te rog, cum porneste acum pe timp rece Crv Hibrid - adica motorul termic porneste imediat dimineata la rece. Da.ne detalii despre consum: Bucuresti, in afara localităților, doar autostrada. E util sa facem o comparatie cu 1.5 T!

                  Comment


                  • Originally posted by csdenied View Post
                    Salut,

                    Sunt posesor de Honda CR-V 2019 de aproximativ 4 luni. Nu am avut probleme pana acum. Nici nu am verificat uleiul. Știam de "problemă" când m-am hotarat sa o achiziționez. Am sperat și sper ca nu ma va afecta. Calculatorul de bord îmi spune ca trebuie sa fac revizie după 5000 km în condițiile în care am rulat în jur de 3800 km. Este la jumătate față de ce mi s-a prezentat în showroom. Încă nu ma deranjeaza revizia la ~9000km dar nu mi se pare corect sa schimbe intervalul de service din carte după cum le convine lor...indiferent de cum cosmetizează informațiile. Rămâne de văzut ce și cum.

                    În afară de acest mic inconvenient sunt super mulțumit de mașină.

                    La mulți ani!
                    Salut si bine ai venit.
                    Sa o stapanesti sanatos!!!
                    Ar fi util sa faci si o prezentare a masinii.

                    Comment


                    • Legat de experienta mea cu cr-v hybrid. Cand e rece afara motorul termic porneste mereu. Initial pare mai turat, nu stiu la cat ca nu am turometru, ulterior incarca bateriile si dupa ce se incalzeste se opreste. De bagat caldura baga repede. Din ev drive porneste motorul imediat cum ai accelerat moderat, asta in special in sezonul rece am observat. Cand era cald afara nu pornea motorul termic initial daca bateriile erau incarcate. Consumul meu mediu pe primii 1200 km este de 8.5, condus 95% in bucuresti, traficul pe care il stiti la orele de dimineata si dupa amiaza perioada octombrie- decembrie. Pe autostrada am mers pana la ploiesti, consum in mod eco 7,5-8, in sport 11 la 140 km/h. Dupa cum ati vazut in postarile mele masina scoate si consumuri foarte bune in mediu nu extrem de aglomerat, la temperaturi pozitive. Am avut frecvent intre 6 si 7. Dar si 5.1. Daca este rece afara si faci drumuri sub 8 km, cum am eu pana la servici, consumul eate undeva la 10. De acolo media de 8.5 in bucuresti. Nu am avut un drum in afara bucurestiului ca sa va spun alte experiente legate de consum in urcat la munte sau pe drumuri nationale.

                      Comment


                      • E pacat ca se cer păreri pentru un alt model față de cel din titlu.
                        Dupa parerea mea, user-ii ar trebui sa fie mai atenti ce si unde posteaza, altfel se creează haosul pe forum.
                        Exista topicuri dedicate pentru diferite modele sau cu o anumită tematică .
                        Desigur, tine poate si de inițiatorul topicului, daca agreează discuții despre altceva dec�t modelul din titlu.
                        Nu mi-o luati in nume de rau, insa cel mai mult ma gandesc la initiatorii topicului si la cei care vin din afara comunității, căut�nd informații. Cu siguranta, cineva care caută info despre crv hybrid nu va citi thread-uri de crv 1.5T.
                        Fără dorința de a isca vreo tensiune, tot ce spun e bine intenționat.

                        Drumuri bune si frumoase tuturor!



                        Comment


                        • Originally posted by Florin80 View Post
                          Legat de experienta mea cu cr-v hybrid. Cand e rece afara motorul termic porneste mereu. Initial pare mai turat, nu stiu la cat ca nu am turometru, ulterior incarca bateriile si dupa ce se incalzeste se opreste. De bagat caldura baga repede. Din ev drive porneste motorul imediat cum ai accelerat moderat, asta in special in sezonul rece am observat. Cand era cald afara nu pornea motorul termic initial daca bateriile erau incarcate. Consumul meu mediu pe primii 1200 km este de 8.5, condus 95% in bucuresti, traficul pe care il stiti la orele de dimineata si dupa amiaza perioada octombrie- decembrie. Pe autostrada am mers pana la ploiesti, consum in mod eco 7,5-8, in sport 11 la 140 km/h. Dupa cum ati vazut in postarile mele masina scoate si consumuri foarte bune in mediu nu extrem de aglomerat, la temperaturi pozitive. Am avut frecvent intre 6 si 7. Dar si 5.1. Daca este rece afara si faci drumuri sub 8 km, cum am eu pana la servici, consumul eate undeva la 10. De acolo media de 8.5 in bucuresti. Nu am avut un drum in afara bucurestiului ca sa va spun alte experiente legate de consum in urcat la munte sau pe drumuri nationale.
                          Ce interval de service arata dupa 1200km?

                          Comment


                          • Originally posted by scarr View Post
                            E pacat ca se cer păreri pentru un alt model față de cel din titlu.
                            Dupa parerea mea, user-ii ar trebui sa fie mai atenti ce si unde posteaza, altfel se creează haosul pe forum.
                            Exista topicuri dedicate pentru diferite modele sau cu o anumită tematică .
                            Desigur, tine poate si de inițiatorul topicului, daca agreează discuții despre altceva dec�t modelul din titlu.
                            Nu mi-o luati in nume de rau, insa cel mai mult ma gandesc la initiatorii topicului si la cei care vin din afara comunității, căut�nd informații. Cu siguranta, cineva care caută info despre crv hybrid nu va citi thread-uri de crv 1.5T.
                            Fără dorința de a isca vreo tensiune, tot ce spun e bine intenționat.

                            Drumuri bune si frumoase tuturor!


                            Si Florin80 a scris despre Crv 1.5 T, deși are Crv Hibrid si nu s.a supărat nimeni, nici inițiatorul paginii nu zice nimic. Comparațiile sunt utile!

                            Comment


                            • Nu imi arata numar de km. Am tot cautat sa vad daca pot sa aflu oil life sau alte lucruri. Nu am gasit nicaieri. Imi arata zile pana la service. A plecat de la 360 zile. Acum arata numarul de zile ramas, care corespunde cu numarul real de zile. Nu stiu daca acest lucru este echivalent cu nr de km ramasi pe care il arata la modelul non hibrid. Mi-ar fi util sa fiu. Scarr are dreptate in esenta. Daca deranjez mut discutia in alt topic.

                              Comment


                              • Based on engine operating conditions and engine oil conditions, the system calculates the remaining days before the next service is to be performed. Asta scrie in manualul masinii

                                Comment

                                Working...
                                X