ADRIAN73: '19 Honda CR-V 1.5T CVT Elegance, Crystal Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Eu iti recomand Michelin Cross Climate, le-am folosit la ultimele 3 masini pe care le-am avut/o am si sunt perfecte, dupa parerea mea.
    2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
    Ex:
    2014 Honda Civic Executive
    2011 Honda Civic GT

    Comment


    • #47
      Am avut pe fosta mașina (Mondeo 3 tdci) 2 gume Michelin Cross climate, iniția pe față și apoi le-am trecut pe spate. Sunt ok, dar sunt un compromis. Iarna se comporta cel mult că niște gume de gama medie, poate un 4*4 le mai salvează. Pe gheata și zăpadă mi-au mai dat emoții, iar din anul 2 le-am trecut pe spate și pe ghețuș m-am īntors de vreo 2 ori īn sens la 30km/h(pe fata avānd gume noi de iarna nexen), cam fugea spatele la masina, era diferența de grip. Pe vara si pe ud sunt excelente plus sunt și silențioase. Am făcut aprox 50k km cu ele.

      Comment


      • #48
        Originally posted by bobescu25 View Post
        Am avut pe fosta mașina (Mondeo 3 tdci) 2 gume Michelin Cross climate, iniția pe față și apoi le-am trecut pe spate. Sunt ok, dar sunt un compromis. Iarna se comporta cel mult că niște gume de gama medie, poate un 4*4 le mai salvează. Pe gheata și zăpadă mi-au mai dat emoții, iar din anul 2 le-am trecut pe spate și pe ghețuș m-am īntors de vreo 2 ori īn sens la 30km/h(pe fata avānd gume noi de iarna nexen), cam fugea spatele la masina, era diferența de grip. Pe vara si pe ud sunt excelente plus sunt și silențioase. Am făcut aprox 50k km cu ele.
        Pe ghetus nu ai aderenta cu nici o guma.
        Iar in sens cu 30 km/h nu este chiar incet, mai ales pe perioada iernii, desigur depinde cat de mare e sensul.
        Ce vreau sa subliniez este ca experienta negativa nu se datoreaza neaparat gumelor, ci probabil in mare masura altor factori.

        Comment


        • #49
          Sa stapanesti masina sanatos si sa te bucuri de ea!!
          Cat despre anvelopele de iarna, eu te-as sfatui sa mergi pe unele strict de iarna, si nu pe unele all season.
          Dintre cele de iarna, depinde ce iti doresti: vrei performanta mergi pe Continental TS 860 ; vrei raport optim performanta - uzura mergi pe Michelin Alpin A5.
          Continental TS 860 sunt pe primul loc cam in toate testele privind anvelopele de iarna, doar ca se uzeaza cam repede.... Am mers si eu cu ele iarna, pot sa spun ca sunt fff bune. Spre comparatie eu am Michelin Alpin A5, sunt si ele f bune (cam 90% din performanta de la Continental) doar ca au un mare plus: rezista f bine la uzura.
          Daca vrei sa tii anvelopele 6-7 sezoane, atunci Michelin sunt alegerea optima. Daca le schimbi la 3-4 ani, mergi pe Continental.
          Michelin CrossClimate+ sunt anvelope de vara, adaptate la mersul de iarna. Sunt un compromis, asa cum au spus si colegii mai sus. Personal, pe toate masinile din famili, am set de anvelope de iarna si set de anvelope de vara.
          Succes!

          Comment


          • #50
            Eu am pe CR-V tot Michelin Cross Climate, precum colegul bacu, insa a fost o alegere care am facut-o in urma unor factori luati in considerare: nu merg off-road, nu fac concedii la munte, nu merg pe autostrada aproape deloc, conduc prudent si preventiv, etc.
            Eu consider ca trebuie sa fie suficient de bune pentru nevoile mele si deocamdata nu mi-au dat emotii deloc. Desigur, lipseste experienta de iarna deocamdata.

            Totul tine de necesitatile tale si de bugetul alocat?
            Daca te-ai hotarat din start pe anvelope de sezon, cu atat mai bine. E imposibil sa dai gres cu Conti TS 860, Alpin A5 sau Nokian.

            Comment


            • #51
              Originally posted by vizitator View Post
              Sa stapanesti masina sanatos si sa te bucuri de ea!!
              Cat despre anvelopele de iarna, eu te-as sfatui sa mergi pe unele strict de iarna, si nu pe unele all season.
              Dintre cele de iarna, depinde ce iti doresti: vrei performanta mergi pe Continental TS 860 ; vrei raport optim performanta - uzura mergi pe Michelin Alpin A5.
              Continental TS 860 sunt pe primul loc cam in toate testele privind anvelopele de iarna, doar ca se uzeaza cam repede.... Am mers si eu cu ele iarna, pot sa spun ca sunt fff bune. Spre comparatie eu am Michelin Alpin A5, sunt si ele f bune (cam 90% din performanta de la Continental) doar ca au un mare plus: rezista f bine la uzura.
              Daca vrei sa tii anvelopele 6-7 sezoane, atunci Michelin sunt alegerea optima. Daca le schimbi la 3-4 ani, mergi pe Continental.
              Michelin CrossClimate+ sunt anvelope de vara, adaptate la mersul de iarna. Sunt un compromis, asa cum au spus si colegii mai sus. Personal, pe toate masinile din famili, am set de anvelope de iarna si set de anvelope de vara.
              Succes!
              Ok multumesc, ma mai uit la goodyear sau dulop

              Comment


              • #52
                Originally posted by scarr View Post
                Eu am pe CR-V tot Michelin Cross Climate, precum colegul bacu, insa a fost o alegere care am facut-o in urma unor factori luati in considerare: nu merg off-road, nu fac concedii la munte, nu merg pe autostrada aproape deloc, conduc prudent si preventiv, etc.
                Eu consider ca trebuie sa fie suficient de bune pentru nevoile mele si deocamdata nu mi-au dat emotii deloc. Desigur, lipseste experienta de iarna deocamdata.

                Totul tine de necesitatile tale si de bugetul alocat?
                Daca te-ai hotarat din start pe anvelope de sezon, cu atat mai bine. E imposibil sa dai gres cu Conti TS 860, Alpin A5 sau Nokian.
                Ok , multumesc, dar avand acum de vara, o sa cumpar de iarna, sunt si scumpe! Ma uit si la altele

                Comment


                • #53
                  Eu am Dunlop Winter Sport Suv 5, acu vreo 2-3 ani erau varf de gama. Foarte multumit de ele.

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by raducu View Post
                    Eu am Dunlop Winter Sport Suv 5, acu vreo 2-3 ani erau varf de gama. Foarte multumit de ele.
                    Ok. Ms.

                    Comment


                    • #55
                      Am o nelamurire. Unde ar trebui sa apara cati km mai sunt pana la prima revizie....nu apare nimic....sunt trecute in dreptul km-------- si apare partitia B, adica ulei si filtru ulei. Atat, cum apare nr de km pana la prima revizie????

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by adrian73 View Post
                        Am o nelamurire. Unde ar trebui sa apara cati km mai sunt pana la prima revizie....nu apare nimic....sunt trecute in dreptul km-------- si apare partitia B, adica ulei si filtru ulei. Atat, cum apare nr de km pana la prima revizie????
                        fffffff
                        Last edited by laiud9; 20-04-20, 11:03.

                        Comment


                        • #57
                          Am dat acolo si aparea nr de km...apoi a aparut numai partitia B....ulei si filtru si tot nimic acolo....
                          ma poate ajuta cineva????

                          Comment


                          • #58
                            Salut! Daca ai resetat de curand "maintenance minder-ul", sa stii ca ii trebuie cativa km (poate 3-400) pana se calibreaza si iti arata cati km mai poti face pana la urmatoarea revizie.
                            '18 Honda Civic Type-R FK8, 2.0 VTEC Turbo, 320 HP, Championship White
                            '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
                            Ex '10 Honda Civic 5D FK2, 1.8 i-VTEC, 140 HP, Milano Red

                            "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by Sheva_C View Post
                              Salut! Daca ai resetat de curand "maintenance minder-ul", sa stii ca ii trebuie cativa km (poate 3-400) pana se calibreaza si iti arata cati km mai poti face pana la urmatoarea revizie.
                              Da, din greseala am resetat in loc de cancel....
                              acum dupa ce a aparut partitia A...ulei si am dat reset, din greseala, a aparut partitia B...ulei si filtru de ulei.
                              Partitia A nu mai apare. Ce pot sa mai fac? Cum va mai aparea partitia A?
                              Sa dau reset si la partia B?
                              Mai stau sa mai fac ceva km....poate..poate apare A.

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by adrian73 View Post

                                Da, din greseala am resetat in loc de cancel....
                                acum dupa ce a aparut partitia A...ulei si am dat reset, din greseala, a aparut partitia B...ulei si filtru de ulei.
                                Partitia A nu mai apare. Ce pot sa mai fac? Cum va mai aparea partitia A?
                                Sa dau reset si la partia B?
                                Mai stau sa mai fac ceva km....poate..poate apare A.
                                Salut,
                                reseteaza și B, o sa apara A, insa va trebui sa ai grija sa socotesti tu cati km mai sunt pana la revizie.
                                In manual este explicat programul de service-are.

                                Comment

                                Working...
                                X