TIGERNOAH: ´19 Honda CR-V 2.0L Hybrid, Elegance, Lunar Silver

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • TIGERNOAH: ´19 Honda CR-V 2.0L Hybrid, Elegance, Lunar Silver

    Salutari.
    Luni, 23 Septembrie s-a incheiat "chinuitoarea" perioada de 6 luni de aseptare a CR-V-ului Hybrid!
    Totul a inceput prin februarie, cand urmaream CR-V-ul cu motor de 1.5 turbo. Imi placea totul la masina. Fiind posesor de FK2 si Civic generatia 9 FB8 (sedan), ambele cu motor de 1.8 nu prea stiam ce este cu acest 1.5 turbo, ma gandeam ca este un pic cam mic. Apoi a aparut problema dilutiei... dezamagire maxima.
    Prin aprilie am vazut din intamplare un review la CR-V hybrid. A fost dragoste la prima vedere. A doua zi am fost în showroom la Asko cu prietenul si colegul Wydarr. Primul contact cu masina a fost incarcat de o copilareasca emotie. Senzatia produsa de aceasta masina m-a determinat sa incep negocierile cu CFO - ul familiei, aka sotia si cu cel mai dur tester, baiatul meu.
    Ca sa imi fie mai usor am programat un test drive, care si-a atins pe deplin scopul.
    Drept urmare, pe 22 aprilie am facut hartiile pentru comanda masinii. Vara a venit si a trecut.... greu, foarte greu, iar pe la inceputul lui septembrie am aflat ca masina a plecat din Belgia cu destinatia Asko Chiajna. Bucurie maxima!!!
    Cu toate hartiile pregatite, m-am prezentat la Asko. Intrand in parcare, am vazut-o. Singura Lunar Silver, pregatita sa intre la spalatorie. In 2 ore ieseam cu ea pe poarta in traficul infernal de pe centura, cu destinatia finala, acasa.
    Masina aleasa, conform necesitatilor familiei, este prima varianta de echipare, la care am adaugat:
    - vopsea, lunar silver metallic
    - incalzire in bancheta spate (ideala pentru diminetile reci cand duc copilul la scoala)
    - covoras protectie portbagaj
    - aparatori noroi
    - roti de iarna (jante aliaj si pneuri Nokian)
    Masina fiind noua, nu am gasit nimic care sa nu imi placa. Ma impresioneaza linistea din habitaclu in mers. Am tot auzit ca este liniste, dar pana nu experimentezi pe pielea ta, este foarte greu de descris. Este ca și cum ai incerca sa descrii culoarea rosie, nu ai cum, trebuie sa fii acolo.
    Are foarte multe spatii de depozitare, pe langa multe altele, am descoperit ca in portierele fata sunt spatii dedicate umbrelelor.
    Consum
    Am mers numai in Bucuresti.
    Ruta este Berceni, Brancoveanu, Eroii Revolutiei, Panduri, Bulevardul Timisoara, trafic de ora 11, 12 (sunt in concediu). Adica 10 km de acasa pana in AFI parcursi in 40- 50 min plus alte drumuri scurte pentru cumparaturi.
    Consum mediu pe distanta parcursa in conditiile de mai sus (87km) este de 6.5 l.
    In weekend voi pleca in afara Bucurestiului, sunt curios ce scoate pe autostrada.
    Mai sunt multe de povestit, dar ma opresc aici.

    Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
    hondatu
    Administrator
    Last edited by hondatu; 27-09-19, 20:21.

  • #2
    felicitari si multi km fara probleme !

    Comment


    • #3
      Sa o conduci cu aceeasi placere si la cat mai multe drumuri frumoase!



      Gesendet von meinem SM-G960F mit Tapatalk

      Comment


      • #4
        Va multumesc!!!

        Si poza cu masina (nu a fost incarcata corect in primul post)

        Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

        Comment


        • #5
          Sa o stapanesti sanatos ! Asteptam feedback sa vedem cum se comporta si la un drum mai lung !
          Honda Accord CU2 - M/T

          Comment


          • #6
            Salut, sa te bucuri de ea, sa aveti multi km impreuna si sa ne ti la curent cu totul....

            Comment


            • #7
              Bun venit in club!
              Calatorii senzationale si sa va aduca numai bucurii!
              Eu personal as programa urgent niste calatorii mai lungi, gen rodaj, sa intrati direct doar in Bucuresti in primele sute de Km mi se pare greu pentru o masina noua... ma rog.
              Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
              Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
              Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

              Comment


              • #8
                Originally posted by cerevelu View Post
                Bun venit in club!
                Calatorii senzationale si sa va aduca numai bucurii!
                Eu personal as programa urgent niste calatorii mai lungi, gen rodaj, sa intrati direct doar in Bucuresti in primele sute de Km mi se pare greu pentru o masina noua... ma rog.
                Multumesc pentru urari!
                O sa fac niste drumuri mai lungi incepand din acest weekend. Stiu ca rodajul in Bucuresti este de evitat.

                Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk


                Comment


                • #9
                  Sa o conduci cu placere!

                  Comment


                  • #10
                    S-o folositi sanatosi, masina arata foarte bine. Iar consumul de 6.5 la suta in Bucuresti este cu totul remarcabil!
                    Maneta de pe linia coloanei de directie e cea care fixeaza inaltimea volanului? Pai n-o ridici?
                    "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Io si Ea View Post
                      S-o folositi sanatosi, masina arata foarte bine. Iar consumul de 6.5 la suta in Bucuresti este cu totul remarcabil!
                      Maneta de pe linia coloanei de directie e cea care fixeaza inaltimea volanului? Pai n-o ridici?
                      Multumesc!
                      Hahahaha... poza in care se vede maneta este facuta imediat dupa ce masina a fost scoasa din showroom de catre un mecanic. Am ridicat-o inainte sa plec la drum. Am si uitat ca se vede in poza.

                      Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk


                      Comment


                      • #12
                        Sa te bucuri de ea! 6.5... e consumul din luna de miere - eu am acum (cand ma indrept spre 10k) un 8.4 in medie si un 8.7 in oras. Linistea e ceea ce apreciez si eu cel mai mult dar dupa ce te vei obisnui cu ea o sa apreciezi precizia directiei si responsivitatea franelor si acceleratiei.

                        Daca ar fi sa pun un minus l-as pune pentru tabla subtire cu nenumarate linii de contur - o protiera primita in parcare si imediat vezi indoitura.

                        Si o atentionare (nu un minus): masina ia foarte in serios protectia pietonilor si biciclistilor. Asta inseamna ca daca un pieton iti taie calea si tu calculezi ca, totusi, nu e nevoie sa franezi deoarece cu viteza pe care o are pietonul va fi demult pe trotuar cand vei fi in dreptul lui...masina nu e intotdeauna de acord. Si mi-am luat niste frane automate colosale pe situatii din astea. Pietonul... a scapat. Dar norocul a fost ca nu aveam pe nimeni in spate ca sigur intra in mine.

                        Comment


                        • #13
                          Sa o conduci cu placere si la multi km fara de probleme.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by bflorian View Post
                            Sa te bucuri de ea! 6.5... e consumul din luna de miere - eu am acum (cand ma indrept spre 10k) un 8.4 in medie si un 8.7 in oras. Linistea e ceea ce apreciez si eu cel mai mult dar dupa ce te vei obisnui cu ea o sa apreciezi precizia directiei si responsivitatea franelor si acceleratiei.

                            Daca ar fi sa pun un minus l-as pune pentru tabla subtire cu nenumarate linii de contur - o protiera primita in parcare si imediat vezi indoitura.

                            Si o atentionare (nu un minus): masina ia foarte in serios protectia pietonilor si biciclistilor. Asta inseamna ca daca un pieton iti taie calea si tu calculezi ca, totusi, nu e nevoie sa franezi deoarece cu viteza pe care o are pietonul va fi demult pe trotuar cand vei fi in dreptul lui...masina nu e intotdeauna de acord. Si mi-am luat niste frane automate colosale pe situatii din astea. Pietonul... a scapat. Dar norocul a fost ca nu aveam pe nimeni in spate ca sigur intra in mine.
                            Multumesc!!
                            Exact chestia cu pietonul am simtit-o azi. Eram pe stradutele inguste din spatele blocului, mergeam incet, vad o persoana ce vroia sa traverseze. Nu este trecere de pietoni. Franez, omul trece, dar nu a ajuns pe trotuar, nici nu avea cum, fiind masini parcate. Stiam ca pot pleca e pe loc fara probleme, asa ca apas usor acceleratia. Masina a considerat ca pietonul este mult prea aproape, asa ca mi-a aplicat frana. Am fost surprins, desi stiam de sistem.

                            Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk


                            Comment


                            • #15
                              Fi bine-venit aici si felicitari pentru masina!
                              HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                              Comment

                              Working...
                              X