Salutari.
Luni, 23 Septembrie s-a incheiat "chinuitoarea" perioada de 6 luni de aseptare a CR-V-ului Hybrid!
Totul a inceput prin februarie, cand urmaream CR-V-ul cu motor de 1.5 turbo. Imi placea totul la masina. Fiind posesor de FK2 si Civic generatia 9 FB8 (sedan), ambele cu motor de 1.8 nu prea stiam ce este cu acest 1.5 turbo, ma gandeam ca este un pic cam mic. Apoi a aparut problema dilutiei... dezamagire maxima.
Prin aprilie am vazut din intamplare un review la CR-V hybrid. A fost dragoste la prima vedere. A doua zi am fost în showroom la Asko cu prietenul si colegul Wydarr. Primul contact cu masina a fost incarcat de o copilareasca emotie. Senzatia produsa de aceasta masina m-a determinat sa incep negocierile cu CFO - ul familiei, aka sotia si cu cel mai dur tester, baiatul meu.
Ca sa imi fie mai usor am programat un test drive, care si-a atins pe deplin scopul.
Drept urmare, pe 22 aprilie am facut hartiile pentru comanda masinii. Vara a venit si a trecut.... greu, foarte greu, iar pe la inceputul lui septembrie am aflat ca masina a plecat din Belgia cu destinatia Asko Chiajna. Bucurie maxima!!!
Cu toate hartiile pregatite, m-am prezentat la Asko. Intrand in parcare, am vazut-o. Singura Lunar Silver, pregatita sa intre la spalatorie. In 2 ore ieseam cu ea pe poarta in traficul infernal de pe centura, cu destinatia finala, acasa.
Masina aleasa, conform necesitatilor familiei, este prima varianta de echipare, la care am adaugat:
- vopsea, lunar silver metallic
- incalzire in bancheta spate (ideala pentru diminetile reci cand duc copilul la scoala)
- covoras protectie portbagaj
- aparatori noroi
- roti de iarna (jante aliaj si pneuri Nokian)
Masina fiind noua, nu am gasit nimic care sa nu imi placa. Ma impresioneaza linistea din habitaclu in mers. Am tot auzit ca este liniste, dar pana nu experimentezi pe pielea ta, este foarte greu de descris. Este ca și cum ai incerca sa descrii culoarea rosie, nu ai cum, trebuie sa fii acolo.
Are foarte multe spatii de depozitare, pe langa multe altele, am descoperit ca in portierele fata sunt spatii dedicate umbrelelor.
Consum
Am mers numai in Bucuresti.
Ruta este Berceni, Brancoveanu, Eroii Revolutiei, Panduri, Bulevardul Timisoara, trafic de ora 11, 12 (sunt in concediu). Adica 10 km de acasa pana in AFI parcursi in 40- 50 min plus alte drumuri scurte pentru cumparaturi.
Consum mediu pe distanta parcursa in conditiile de mai sus (87km) este de 6.5 l.
In weekend voi pleca in afara Bucurestiului, sunt curios ce scoate pe autostrada.
Mai sunt multe de povestit, dar ma opresc aici.
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
Luni, 23 Septembrie s-a incheiat "chinuitoarea" perioada de 6 luni de aseptare a CR-V-ului Hybrid!
Totul a inceput prin februarie, cand urmaream CR-V-ul cu motor de 1.5 turbo. Imi placea totul la masina. Fiind posesor de FK2 si Civic generatia 9 FB8 (sedan), ambele cu motor de 1.8 nu prea stiam ce este cu acest 1.5 turbo, ma gandeam ca este un pic cam mic. Apoi a aparut problema dilutiei... dezamagire maxima.
Prin aprilie am vazut din intamplare un review la CR-V hybrid. A fost dragoste la prima vedere. A doua zi am fost în showroom la Asko cu prietenul si colegul Wydarr. Primul contact cu masina a fost incarcat de o copilareasca emotie. Senzatia produsa de aceasta masina m-a determinat sa incep negocierile cu CFO - ul familiei, aka sotia si cu cel mai dur tester, baiatul meu.
Ca sa imi fie mai usor am programat un test drive, care si-a atins pe deplin scopul.
Drept urmare, pe 22 aprilie am facut hartiile pentru comanda masinii. Vara a venit si a trecut.... greu, foarte greu, iar pe la inceputul lui septembrie am aflat ca masina a plecat din Belgia cu destinatia Asko Chiajna. Bucurie maxima!!!
Cu toate hartiile pregatite, m-am prezentat la Asko. Intrand in parcare, am vazut-o. Singura Lunar Silver, pregatita sa intre la spalatorie. In 2 ore ieseam cu ea pe poarta in traficul infernal de pe centura, cu destinatia finala, acasa.
Masina aleasa, conform necesitatilor familiei, este prima varianta de echipare, la care am adaugat:
- vopsea, lunar silver metallic
- incalzire in bancheta spate (ideala pentru diminetile reci cand duc copilul la scoala)
- covoras protectie portbagaj
- aparatori noroi
- roti de iarna (jante aliaj si pneuri Nokian)
Masina fiind noua, nu am gasit nimic care sa nu imi placa. Ma impresioneaza linistea din habitaclu in mers. Am tot auzit ca este liniste, dar pana nu experimentezi pe pielea ta, este foarte greu de descris. Este ca și cum ai incerca sa descrii culoarea rosie, nu ai cum, trebuie sa fii acolo.
Are foarte multe spatii de depozitare, pe langa multe altele, am descoperit ca in portierele fata sunt spatii dedicate umbrelelor.
Consum
Am mers numai in Bucuresti.
Ruta este Berceni, Brancoveanu, Eroii Revolutiei, Panduri, Bulevardul Timisoara, trafic de ora 11, 12 (sunt in concediu). Adica 10 km de acasa pana in AFI parcursi in 40- 50 min plus alte drumuri scurte pentru cumparaturi.
Consum mediu pe distanta parcursa in conditiile de mai sus (87km) este de 6.5 l.
In weekend voi pleca in afara Bucurestiului, sunt curios ce scoate pe autostrada.
Mai sunt multe de povestit, dar ma opresc aici.
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
Comment