17.01.2019
Revizia Nr. 1
15125 km
Vineri am facut prima revizie la CR-V:
-schimbat ulei motor. S-a pus Total Quartz 9000 Future GF5 0W-20
-schimbat filtru ulei
-restul operatiunilor nu le stiu
Am vazut ca acum caietul de service nu mai este precum cel clasic, cu loc destinat fiecarei inspectii. Se trece totul intr-un sistem electronic si pe urma iti scoate 2 foi la imprimanta si alea le pastrezi.
S-a resetat intervalul de service, am din nou 360 zile.
Legat de trepidatiile la franare. mi-au spus asa, inainte sa ii explic eu exact cand apar:
-linia verde din bord iti arata faptul ca se recupereaza energie (cu care se incarca bateria). Eh, cand apesi pedala de frana foarte tare, linia verde ajunge la maxim, energia produsa este mai mare decat cantitatea care se poate folosi la incarcarea bateriei. Surplusul cica s-ar folosi pentru antrenarea motorului termic, tu aflandu-te deja in frana de motor. De aceea pot aparea trepidatii. Mi-a zis ca exista scrisoare direct de la Honda pe aceasta tema, cand am cerut sa imi arate, a zis ca e doar intern si nu poate.
Legat de sunetele ciudate la pornirea la rece nu a putut sa imi spuna nimic, motorul era cald. O sa vad in continuare daca mai apar.
Am incheiat si garantie extinsa pentru inca 2 ani, la pretul promotional de 379 Euro. Sunt acoperite foarte multe componente, parerea mea e ca merita.
La 50km dupa ce am plecat de la ei, am verificat nivelul uleiului la 5 si 10 minute dupa oprirea motorului. In ambele cazuri era 1mm sub maxim.
Asa arata uleiul:
Revizia Nr. 1
15125 km
Vineri am facut prima revizie la CR-V:
-schimbat ulei motor. S-a pus Total Quartz 9000 Future GF5 0W-20
-schimbat filtru ulei
-restul operatiunilor nu le stiu
Am vazut ca acum caietul de service nu mai este precum cel clasic, cu loc destinat fiecarei inspectii. Se trece totul intr-un sistem electronic si pe urma iti scoate 2 foi la imprimanta si alea le pastrezi.
S-a resetat intervalul de service, am din nou 360 zile.
Legat de trepidatiile la franare. mi-au spus asa, inainte sa ii explic eu exact cand apar:
-linia verde din bord iti arata faptul ca se recupereaza energie (cu care se incarca bateria). Eh, cand apesi pedala de frana foarte tare, linia verde ajunge la maxim, energia produsa este mai mare decat cantitatea care se poate folosi la incarcarea bateriei. Surplusul cica s-ar folosi pentru antrenarea motorului termic, tu aflandu-te deja in frana de motor. De aceea pot aparea trepidatii. Mi-a zis ca exista scrisoare direct de la Honda pe aceasta tema, cand am cerut sa imi arate, a zis ca e doar intern si nu poate.
Legat de sunetele ciudate la pornirea la rece nu a putut sa imi spuna nimic, motorul era cald. O sa vad in continuare daca mai apar.
Am incheiat si garantie extinsa pentru inca 2 ani, la pretul promotional de 379 Euro. Sunt acoperite foarte multe componente, parerea mea e ca merita.
La 50km dupa ce am plecat de la ei, am verificat nivelul uleiului la 5 si 10 minute dupa oprirea motorului. In ambele cazuri era 1mm sub maxim.
Asa arata uleiul:
Comment