SCARR: '19 CR-V 2.0 e:HEV e-CVT 2WD, Elegance, Platinum White Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    17.01.2019
    Revizia Nr. 1
    15125 km


    Vineri am facut prima revizie la CR-V:
    -schimbat ulei motor. S-a pus Total Quartz 9000 Future GF5 0W-20
    -schimbat filtru ulei
    -restul operatiunilor nu le stiu

    Am vazut ca acum caietul de service nu mai este precum cel clasic, cu loc destinat fiecarei inspectii. Se trece totul intr-un sistem electronic si pe urma iti scoate 2 foi la imprimanta si alea le pastrezi.

    S-a resetat intervalul de service, am din nou 360 zile.

    Legat de trepidatiile la franare. mi-au spus asa, inainte sa ii explic eu exact cand apar:
    -linia verde din bord iti arata faptul ca se recupereaza energie (cu care se incarca bateria). Eh, cand apesi pedala de frana foarte tare, linia verde ajunge la maxim, energia produsa este mai mare decat cantitatea care se poate folosi la incarcarea bateriei. Surplusul cica s-ar folosi pentru antrenarea motorului termic, tu aflandu-te deja in frana de motor. De aceea pot aparea trepidatii. Mi-a zis ca exista scrisoare direct de la Honda pe aceasta tema, cand am cerut sa imi arate, a zis ca e doar intern si nu poate.

    Legat de sunetele ciudate la pornirea la rece nu a putut sa imi spuna nimic, motorul era cald. O sa vad in continuare daca mai apar.

    Am incheiat si garantie extinsa pentru inca 2 ani, la pretul promotional de 379 Euro. Sunt acoperite foarte multe componente, parerea mea e ca merita.

    La 50km dupa ce am plecat de la ei, am verificat nivelul uleiului la 5 si 10 minute dupa oprirea motorului. In ambele cazuri era 1mm sub maxim.

    Asa arata uleiul:
    Click image for larger version

Name:	ulei.jpeg
Views:	621
Size:	17.9 KB
ID:	867581

    Comment


    • #77
      Eu nu cred explicațiile legate de trepidații, sunt de noaptea mintii. Am condus destule modele hibrid ca să-mi fac o părere, sunt și posesor dar eu nu am īntālnit situația expusa. Nici nu este logic ce spun cei din service, pai ești īn frānă la maxim și motorul termic funcționează la max? Care este logica?

      Comment


      • #78
        Am scris ca te afli in frana de motor si surplusul de energie produsa se transfera din nou in circuitul motorului termic.
        Asta nu cred ca inseamna ca motorul termic functioneaza la maxim.
        Neintelegand exact ce mi-a spus, recunosc ca a folosit termeni de specialitate pe care nu ii cunosc, am incercat doar sa reproduc.
        Posibil si sa fii inteles eu gresit, dar pe departe nu cred ca sunt.

        Eu eram aproape convins ca sunt deformate discurile de frana.

        PS: nu ma multumesc nici eu 100% cu explicatiile oferite, o sa testez cumva pana la vara, inainte de vacanta.





        scarr
        Senior Member
        Last edited by scarr; 20-01-20, 22:21.

        Comment


        • #79
          nu pare credibila explicatia cu trepidatiile. La mine nu face asa.

          Comment


          • #80
            Mda, nici nu stiu cum sa procedez deocamdata. Daca chiar sunt discurile deformate, nu intra la garantie, deci tot pe banii mei trebuie sa investighez si sa le schimb.

            Sunetele acelea la pornirea la rece insa sunt tot acolo, azi dimineata am ascultat mai atent. Probabil ma intorc si le las masina 1-2 zile, sa o porneasca la rece si sa auda cu urechile lor despre ce e vorba. Parca vad ce o sa imi zica: e normal sa faca asa.
            mmihai
            Senior Member
            mmihai vezi aici: https://hondafan.ro/forum/forum/aria...rnirea-la-rece ai observat ceva de genul la a ta? Trebuie sa fie chiar dupa pornirea la rece a motorului termic, si masina sa stea pe loc, sunet off, altfel nu le auzi. Te-as ruga sa verifici, de curiozitate, nu cred ca "asa face toate".

            Comment


            • #81
              Eu vad ca scrie "cānd apeși pedala de frānă foarte tare". Ori asta nu īnseamnă frānă de motor.

              Comment


              • #82
                Originally posted by edi10000 View Post
                Eu vad ca scrie "cānd apeși pedala de frānă foarte tare". Ori asta nu īnseamnă frānă de motor.
                Da, ai dreptate. Sorry.
                Trepidatiile apar doar cand:
                1. apas pedala de frana, linia verde pentru incarcarea bateriei ajunge la maxim
                2. bateria este full incarcata, linia verde pentru incarcarea bateriei ramane la ca. 25% si apas pedala de frana

                Nu inteleg bine mecanismul motor termic - motor electric - cutie e-cvt - baterie, iar informatii detaliate, in afara de chestiile de marketing, nu am gasit.

                Comment


                • #83
                  Au mai fost ceva probleme prin UK la Hibrid care s-au finalizat cu schimbare in garantie a cutiei. Acum nu stiu daca este vorba de acelasi lucru.

                  21-12-2019:
                  Report of problem with two successive 2019 Honda CR-V hybrids. The first was rejected because of gearbox noise: a distinct rattle from nearside front in idle or drive. Worse when cold, but quieter when warm and not audible in the car. Not there when new, but appeared after 1k miles in both cases. First car diagnosed with gearbox fault and would cost to Honda £25k to replace. Rejected and new car supplied after much trouble and arguments with dealer/Honda UK. Now happening with the replacement CR-V hybrid and dealer told owner that 2 other CR-V hybrids have the same problem. Dealer reluctant to change gearbox even under warranty as it's a full week's work to change
                  aurelian.paratu
                  Senior Member
                  Last edited by aurelian.paratu; 21-01-20, 14:45.

                  Comment


                  • #84
                    parca intelesesem ca hibridul nu are o cutie de viteze, sau ma rog, are o cutie de viteze cu o singura viteza sau ceva de genul?

                    Sunt la a 3-a honda, dar probabil ca asta va fi ultima, modelele actuale nu prea mai inspira incredere deloc....
                    2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
                    Ex:
                    2014 Honda Civic Executive
                    2011 Honda Civic GT

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by bacu View Post
                      parca intelesesem ca hibridul nu are o cutie de viteze, sau ma rog, are o cutie de viteze cu o singura viteza sau ceva de genul?

                      Sunt la a 3-a honda, dar probabil ca asta va fi ultima, modelele actuale nu prea mai inspira incredere deloc....
                      Asa am inteles si eu, nu se numeste cutie de viteze, insa negasind o alta denumire pentru aceasta componenta, lumea ii spune asa in continuare. Probabil ar fi mai corect sa i se spuna doar transmisie.
                      E o singura viteza, insa cum arata si functioneaza mai exact, nici eu nu stiu. Si nici nu gasesc info pe net.


                      Comment


                      • #86
                        Asadar si prin urmare, ca sa mai insuflam putina stare de bine (sper), pun niste imagini de anul trecut:









                        Comment


                        • #87
                          Foarte frumoase pozele. Tare bine merge albul acesta pe cr-v

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by scarr View Post
                            Eh, cand apesi pedala de frana foarte tare, linia verde ajunge la maxim, energia produsa este mai mare decat cantitatea care se poate folosi la incarcarea bateriei. Surplusul cica s-ar folosi pentru antrenarea motorului termic, tu aflandu-te deja in frana de motor.
                            Cred ca ce voiau sa spuna e ca surplusul se duce in antrenarea motorului ELECTRIC (nu are cum in termic, ala merge cu benzina - in niciun caz nu poate fi vorba de frana de motor, masina asta nu are frana de motor in sensul clasic) de propulsie ceea ce ar insemna ca, practic, acesta impinge masina in fata in timp ce franele si motorul de recuperare incearca sa o infraneze. Sper ca totusi sa fi inteles tu gresit sau sa fi spus persoana respectiva prostii, e aiurea sa supui orice fel de transmisie la asemenea comportament.
                            Honda CBR F4i
                            Honda Civic 1.8 Exec
                            Honda Jazz 1.4 M/T

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by satori View Post

                              Cred ca ce voiau sa spuna e ca surplusul se duce in antrenarea motorului ELECTRIC (nu are cum in termic, ala merge cu benzina - in niciun caz nu poate fi vorba de frana de motor, masina asta nu are frana de motor in sensul clasic) de propulsie ceea ce ar insemna ca, practic, acesta impinge masina in fata in timp ce franele si motorul de recuperare incearca sa o infraneze. Sper ca totusi sa fi inteles tu gresit sau sa fi spus persoana respectiva prostii, e aiurea sa supui orice fel de transmisie la asemenea comportament.
                              Din moment ce doar la mine este chestia asta, eu sunt aproape sigur ca sunt discurile de frana deformate. Am schimbat service-ul, iar aici am fost pentru prima data, insa nu mi-au inspirat mare incredere, iar explicatiile oferite nu au fost pe deplin multumitoare ...

                              O sa verifica pe banii mei discurile de frana, asta inainte de concediu si probabil o sa trebuiasca schimbate (le banuiesc pe cele fata).

                              Comment


                              • #90
                                Ca sa se deformeze discurile( mai ales ca sunt noi) trebuie sa le fii incins rau si apoi sa treci prin apa rece sau sa te opresti pe loc.
                                daca ar fi deformate ar trebui sa le simti in volan la fiecare franare.

                                Comment

                                Working...
                                X