SCARR: '19 CR-V 2.0 Hybrid e-CVT 2WD, Elegance, Platinum White Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by aurelian.paratu View Post
    Ca sa se deformeze discurile( mai ales ca sunt noi) trebuie sa le fii incins rau si apoi sa treci prin apa rece sau sa te opresti pe loc.
    daca ar fi deformate ar trebui sa le simti in volan la fiecare franare.
    Da, nu am idee nici cum s-ar fi putut īntāmpla, iar vibrații la frānare am doar cand franez asa de tare, īncāt linia verde (recuperare energie) atinge maximul.

    Nu sunt sigur, insa logica mea spune astfel: cand apas doar ușor pedala de frana, se activează sistemul de recuperare energie, iar plăcuțele de frana nu sunt acționate. Cand apas pedala de frana mai tare, intra sistemul de recuperare energie, dar actioneaza si plăcuțele de frānă (aspect de siguranță).
    de aceea ar aparea trepidatiile doar la frānare mai puternică. Insa e doar teoria imaginației mele

    Comment


    • #92
      Apropo de vibratii, am testat si eu la frane de pe autostrada cand intram intr-un sens giratoriu. Trepidatiile respective le simt si eu dar nu le-am dat importanta. Pare ca si cum franele nu sunt complet aplicate, adica sistemul e indecis intre recuperarea energiei si aplicarea placutelor de frana. Parca atunci cand sistemul intra in EV se estompeaza un pic trepidatiile. Aceasi senzatie o am cand franez incet fara sa aplic frana mai puternic. De exemplu si la semafor daca franez incet trepideaza usor pana aplica franele. Problema trepidatiilor se intalneste si cand franezi de urgenta. Mi s-a intampla o singura data. Ceea ce a fost destul de enrvant. Parca trepidatiile tindeau sa prelungeasca distanta de franare. E un pic greu de explicat clar.

      Comment


      • #93
        Originally posted by scarr View Post

        Da, nu am idee nici cum s-ar fi putut īntāmpla, iar vibrații la frānare am doar cand franez asa de tare, īncāt linia verde (recuperare energie) atinge maximul.

        Nu sunt sigur, insa logica mea spune astfel: cand apas doar ușor pedala de frana, se activează sistemul de recuperare energie, iar plăcuțele de frana nu sunt acționate. Cand apas pedala de frana mai tare, intra sistemul de recuperare energie, dar actioneaza si plăcuțele de frānă (aspect de siguranță).
        de aceea ar aparea trepidatiile doar la frānare mai puternică. Insa e doar teoria imaginației mele
        Ar avea sens. Si eu as verifica doar fata, nu cred ca ai simti daca ar fi discurile spate.
        Cred ca merge cerut sa faca verificarea la revizie.

        Esti totusi sigur ca nu e vorba de intrarea ABS-ului, da? Masina asta are suspensii destul de moi si la aplicarea brusca a franii incarca prea mult si brusc fata ducand la pierderea aderentei in situatii in care nu te-ai astepta la asta.
        Honda CBR F4i
        Honda Civic 1.8 Exec
        Honda Jazz 1.4 M/T

        Comment


        • #94
          Originally posted by satori View Post

          Ar avea sens. Si eu as verifica doar fata, nu cred ca ai simti daca ar fi discurile spate.
          Cred ca merge cerut sa faca verificarea la revizie.

          Esti totusi sigur ca nu e vorba de intrarea ABS-ului, da? Masina asta are suspensii destul de moi si la aplicarea brusca a franii incarca prea mult si brusc fata ducand la pierderea aderentei in situatii in care nu te-ai astepta la asta.
          100% nu intra ABS. Am scris franari bruste/puternice/etc. insa nu ma refeream chiar asa, incat sa intre ABS.
          Sunt prea multe necunoscute la sistemul asta hybrid, daca nu stiu exact cum functioneaza (poate sunt si eu greu de cap, inteleg mai greu, nu stiu ...), imi e greu sa depistez anomalii.

          Comment


          • #95
            Tocmai au inceput sa livreze in SUA asa ca o sa apara multe clipuri despre cum functioneaza. Trebuie tratate insa cu mare grija, de exemplu, ei raporteaza cumulat CP ceea ce nu e corect.
            Ex: https://www.youtube.com/watch?v=-P_VChtMGK8
            Honda CBR F4i
            Honda Civic 1.8 Exec
            Honda Jazz 1.4 M/T

            Comment


            • #96
              https://youtu.be/-P_VChtMGK8?fbclid=...Oha9bcxCLHpwLw

              Despre hybrid

              Comment


              • #97
                Azi e despre consum. Incepand cu martie/2020 am inceput sa monitorizez consumul folosind spritmonitor.de, trecand rar pe la benzinarie nu e cine stie ce efort.
                Din pozele de mai jos se pot vedea ultimele 3 consumuri reale precum si cele date de BC. Sunt consumuri de pandemie, am circulat destul de putin si strazile au fost relativ libere. Majoritatea reprezinta naveta la serviciu, cu ultimul plin ce mai facusem cateva iesiri de weekend.

                BC vs real
                5,3 - 5,88
                5,1 - 5,59
                5,2 - 5,72








                In rest, sunt foarte multumit de masina: de cand avem o micuta, observam cat de practic este sa ai 4+1 usi spatiul e arhisuficient, linistea din interior te face sa conduci foarte relaxat, etc. Confortul oferit este cel mai mare plus al acestei masini.
                Sta doar in garaj, atat acasa, cat si la serviciu, spalari o data la aproximativ 1-2 saptamani => coafura trebuie sa reziste cativa anisori.





                Comment


                • #98
                  Bun consumul, sa te tina multi km tot asa si fara probleme de niciun fel!

                  Cu dilutia cum stai? S-a vehiculat la un moment dat ca ar avea probleme si motorul asta si nu a mai postat niciun coleg cu hybrid de ceva timp aici pe forum.

                  Comment


                  • #99
                    SKR mersi mult de urări, la fel īți doresc!

                    Legat de diluție, verific zilele următoare și te anunț. Ultima data cand am verificat parca am simțit un ușor miros de benzină, īnsă nu am constatat o creștere a nivelului. Dar verific și dau raportul

                    Comment


                    • Am verificat azi nivelul uleiului atāt la rece (după ce mașina a stat aproape 2 zile īn garaj) cāt și la cald (la aproximativ 10 minute dupa oprire).
                      La rece nivelul a fost la maxim, iar la cald undeva 2mm sub maxim.
                      Și miroase definitiv a benzină, nu mi se pare că data trecută nu eram foarte sigur.
                      Momentan am aproximativ 3000 km de la revizie.

                      Așadar, diluție există, īnsă nu in cantitate mare, cāt sa crească nivelul de ulei.

                      Attached Files
                      Last edited by scarr; 20-07-20, 17:17.

                      Comment


                      • uleiul tau la 3000 km arata foarte curat. La 1.5 dupa 3000 km e negru. E alt principiu de functionare si n are turbo.

                        Comment


                        • Sa speram ca exista o dilutie minima ceea ce probabil e orecum acceptabil (sau cel putin eu sunt sigur ca o sa inainteze ei o teorie care sa arate ca e perfect normal ) desi ma asteptam ca macar hybrid’ul sa-i scoata pe cei de la Honda din povestea asta urata...

                          Comment

                          Working...
                          X