SCARR: '19 CR-V 2.0 Hybrid e-CVT 2WD, Elegance, Platinum White Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Scuze, uitasem ca esti in DE. Chiar si asa, nu as apela la metoda asta decat in caz de urgenta, cand nu ai posibilitatea de a o spala altfel, chiar trebuie spslata si doar ca exceptie. Altfel, ca tot zici ca esti in DE, de ce nu o speli la self-service clasic (metoda celor 2 galeti) folosind in sampon prietenos cu coating-urile? Si ai rezolvat problema, conservi si coating-ul cat de mult posibil si mai presus de toate si lacul masinii (care e mai important, ca doar de asta ai aplicat coating-ul)? Eu ceva de genul fac insa la spalatorie, lasandu-i pe cei de acolo sa o spele 1 data cu spuma insa fara sa se foloseasca alte solutii mai agresive (ca prespalare).

    Comment


    • #47
      Originally posted by closchkutza View Post
      Scuze, uitasem ca esti in DE. Chiar si asa, nu as apela la metoda asta decat in caz de urgenta, cand nu ai posibilitatea de a o spala altfel, chiar trebuie spslata si doar ca exceptie. Altfel, ca tot zici ca esti in DE, de ce nu o speli la self-service clasic (metoda celor 2 galeti) folosind in sampon prietenos cu coating-urile? Si ai rezolvat problema, conservi si coating-ul cat de mult posibil si mai presus de toate si lacul masinii (care e mai important, ca doar de asta ai aplicat coating-ul)? Eu ceva de genul fac insa la spalatorie, lasandu-i pe cei de acolo sa o spele 1 data cu spuma insa fara sa se foloseasca alte solutii mai agresive (ca prespalare).
      Multumesc de sfat.
      Cu siguranta o sa ma gandes bine, inainte sa fac o magarie.

      Cred ca ideea sugerata de tine e mai potrivita, va trebui doar sa "invat" metoda celor 2 galeti.

      Civic-ul l-am spalat mereu la self-service, insa am folosit si spuma. Spuma respectiva nu stiu ce contine, sau cat de agresiva este, insa dupa 1 an protectia ceramica nu mai avea acea proprietate hidrofoba ca la inceput.

      Comment


      • #48
        Acelasi sfat l-as avea si eu... spalatorie self-service. Eu personal o mai bag si la automate, in special la trecerea din iarna, pentru ca acolo poti opta si pentru spalare pe dedesubt (in ideea sa inlaturi din sare si ce se mai arunca pe sosele iarna).

        Iar la selft-service... de cele mai multe ori intru doar pentru "clatire" (improspatare).... jet de apa sa dau jos "grosul", ceva solutie de "inmuiat" mizeria, jet apa... la care mai adaug eventual ceara lichida si iar apa... si gata (numai sa eviti cu orice pret peria aia cu spuma de o gasesti acolo). Masina iese cat se poate de curata. Asta in conditiile in care masina este data doar cu ceara (solida), nu i-am facut nici o protectie ceramica la vopsea (doar pe geamuri).

        Daca ai timp... atunci cum zice si colegul mai sus... metoda "celor 2 galeti"... si masina iese bec.
        BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

        Comment


        • #49
          Originally posted by Dozer View Post
          Acelasi sfat l-as avea si eu... spalatorie self-service. Eu personal o mai bag si la automate, in special la trecerea din iarna, pentru ca acolo poti opta si pentru spalare pe dedesubt (in ideea sa inlaturi din sare si ce se mai arunca pe sosele iarna).

          Iar la selft-service... de cele mai multe ori intru doar pentru "clatire" (improspatare).... jet de apa sa dau jos "grosul", ceva solutie de "inmuiat" mizeria, jet apa... la care mai adaug eventual ceara lichida si iar apa... si gata (numai sa eviti cu orice pret peria aia cu spuma de o gasesti acolo). Masina iese cat se poate de curata. Asta in conditiile in care masina este data doar cu ceara (solida), nu i-am facut nici o protectie ceramica la vopsea (doar pe geamuri).

          Daca ai timp... atunci cum zice si colegul mai sus... metoda "celor 2 galeti"... si masina iese bec.
          Chiar ma gandeam la faptul ca trebuie sa fiu atent sa nu o spal pe dedesubt cu jet puternic sau sa merg la spalatorie automada, ca nu de aia am dat cu ceara pe acolo.
          Timp am, ideea este sa ma prinda microbul, dar nu stiu inca exact cum sa fac sa invat de la un profi procedeul. E mai usor sa faci de la bun inceput corect, decat sa corectezi pe urma un lucru invatat gresit.

          Da, peria aia cu spuma cu care isi curata multi jantele nu e tocmai potrivita pentru a da peste o protectie de calitate.

          Gata, dupa concediu ma pun si caut galeti si sampoane bio

          Comment


          • #50
            Vezi Ammo pe youtube (Larry Kosilla). Eu cu timpul stau mai prost... si de aceea prefer self-service.... fara nici o galeata .
            Rapid si in afara de apa nu atinge nimic altceva vopseaua.

            Cat despre automate... si aici am piticii mei... am doar doua automate prin care am trecut toate masinile... pentru ca stiu ca nu am avut probleme la ele.
            Am preferat sa nu testez in rest

            Nu stiu ce solutie au aplicat la tine sub masina... dar ma gandesc ca nu se indeparteaza de la jetul de apa... dar nici nu te imping sa testezi pe banii tai ... stii tu mai bine.
            BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

            Comment


            • #51
              Originally posted by scarr View Post

              Multumesc de sfat.
              Cu siguranta o sa ma gandes bine, inainte sa fac o magarie.

              Cred ca ideea sugerata de tine e mai potrivita, va trebui doar sa "invat" metoda celor 2 galeti.

              Civic-ul l-am spalat mereu la self-service, insa am folosit si spuma. Spuma respectiva nu stiu ce contine, sau cat de agresiva este, insa dupa 1 an protectia ceramica nu mai avea acea proprietate hidrofoba ca la inceput.
              Pentru ca o protectie ceramica sa se mentina cat mai mult timp sunt necesare 2 actiuni:
              - spalare cu un sampon prietenos cu protectia ceramica (care sa nu o atace);
              - reimprospatare protectie ceramica la cateva luni (3-4) - sunt solutii dedicate pentru acest lucru;
              Protectia ceramica isi pierde in timp proprietatile si este "uzata" de orice interactiune cu mediul inconjurator (inclusiv vantul / ploaia sau spalatul). Teoretic, o protectie ceramica tine cel mai mult daca pastrezi masina perfect curata intr-un spatiu inchis insa daca o folosesti zilnic acest lucru nu are cum sa se intample. Mizeria ii reduce proprietatile hidrofobice iar contaminantii (gaze / gainati) o ataca in mod mai agresiv si trebuie indepartati deci ideea ca pe o masina nespalata protectia se mentine mai mult nu este adevarata decat in cazurile in care spalarea se realizeaza prin metode agresive.
              Deci, am stabilit ca masina trebuie spalata (recomandarea este la 2 saptamani) si protectia trebuie ingrijita (folosind solutii dedicate pentru protectii ceramice).
              Spalarea cu metoda celor 2 galeti este foarte simpla de pus in practica, mai simpla si cu riscuri mult reduse fata de rinseless wash (pentru ca ai access la apa). Ce ai nevoie:
              - 2 galeti, recomandarea este sa fie din cele mari, de detailing, de 4 galoane (cele normale sunt prea mici);
              - 2 grit-guards (1 pentru fiecare galeata) - impiedica sa ajungi cu manusa pe fundul galetii acolo unde se strange mizeria;
              - 1 manusa - eu folosesc Lupus premium wash mitt;
              - sampon prietenos cu protectie ceramica - eu folosesc (si-mi place destul de mult) - Maguiar's Mirror Bright (https://www.meguiars.com/automotive/...-shampoo-48-oz) care se lauda ca nu ataca ceara de pe masina (ar trebui sa fie safe si pt nano protectie / protectie ceramica). Nu te zgarcii aici, ia un sampon bun, care nu ataca ceara si care este alunecos / face spuma pentru ca asta protejeaza atat ceramica cat si lacul la spalare.
              - prosop uscare - eu am unul pro-detailing, cu densitate mare, 900gr / metru patrat care abosoarbe apa fara sa fie nevoie sa-l misc pe vopsea, doar il asez si-l apas).
              Ca procedura:
              - pui gratare (grit-guard-urile) in galeti;
              - o galeata o pui 3/4 cu apa si atat - aia va fi galeata in care vei spala manusa;
              - cealalalta galeata bagi un pic de apa, adaugi sampon (eu pun 60-80ml la o spalare, functie de cat de murdara e masina) si apoi bagi apa pana cand iese spuma pe afara - asta va fi galeata curata, din care iei apa + sampon. Eu prefer sa nu pun samponul la sfarsit pentru a se amesteca bine in timp ce pun apa;
              - faci intai pre-spalare cu jet sa dai mizeria grosiera jos;
              - bagi manusa in galeata cu sampon, o uzi bine de tot, nu o storci, o transferi pe masina si apoi incepi sa spelil; incepi masina de sus in jos, adica intai plafonul, apoi stalpii, apoi capota, apoi partea superioara a aripilor, usilor, si tot asa pana ajungi jos. Este important sa storci manusa in prima faza pentru a stoarce apa + sampon pe zona care urmeaza a fi spalata si apoi speli efectiv (deci prima data uzi zona care urmeaza a fi spalata cu apa + sampon si apoi pui manusa pe tabla). Nu este nevoie sa apesi, mana ta doar misca manusa, greutatea manusii ude reprezinta apasare suficienta. Intorci manusa pentru a o folosi si partea cealalta (curata) si a nu murdarii excesiv o singura parte.
              - decizi ca vrei sa speli manusa -> o bagi in galeata cu apa curata si o speli si apoi storci inainte sa o bagi in galeata cu sampon. Ideea este ca pastrezi galeata cu sampon cat mai curata. Eu cam la jumatate de reper spal manusa (jumate de plafon, jumate de capota, jumate de usa, etc). Dupa ce ai spalat-o, o bagi in galeata cu sampon si repeti pasul de mai sus.
              - repeti ultimii doi pasi pana ai spalat toata masina;
              - dai clatire cu jet si te apuci de uscat;
              Cam asta este toata filozofia. Este important sa nu apesi, sa speli manusa cate de des e necesar (nu o lasa sa se faca neagra) si sa nu te zgarcesti cu apa + sampon (samponul asigura lubrifiere). Pe masura ce ajungi in zone mai jegoase (partea de jos a usilor, praguri) manusa trebuie intoarsa si spalata din ce in ce mai des. E bine sa-ti iei o manusa deschisa la culoare, vezi foarte usor cand se murdareste.

              Comment


              • #52
                update 9400 km

                Avand in vedere ca am adunat cativa km cu masina, am zis sa mai scriu aici niste impresii.

                In legatura cu consumul:


                442.9 km si un consum de 5.2%: naveta la/de la serviciu + cumparaturi. Drumuri 75% extraurbane si restul in oras.
                1348.4 km si un consum de 6.1%: DE-RO, autostrada, ACC/LKAS activat aprox. 60% din timp, deoarece era destul de aglomerat.
                1408.8 km si un consum de 5.1%: 80% drumuri extraurbane (in RO) si restul in oras (Zalau).
                1344.3 km si un consum de 7.1%: RO-DE, autostrada, ACC/LKAS activat aprox. 85% din timp,

                Consumurile sunt foarte ok, ce e drept nu am ''onoarea'' de a testa aglomeratii extreme.

                Diferenta la consumul pe autostrada o face ACC, si anume nu cred ca m-am obisnuit eu cu modul de functionare.
                Sa explic putin:
                -acest Adaptive Cruise Control tinde mereu sa mearga cu viteza setata (de ex. 140 km/h), totul absolut normal. Cand apare o masina in fata, care se deplaseaza mai incet de 140 km/h, franeaza si merge in spatele acesteia, la o distanta de siguranta (care poate fi mai mare sau mai mica, se poate si regla)
                -presupunem ca e un tir si se deplaseaza cu 110 km/h
                -ca urmare, cand e liber schimbi banda si masina accelereaza automat pana ajungi iarasi la viteza de 140 km/h
                -inca o observatie cu ACC activat: nivelul de incarcare al bateriei era mereu la limita de jos, intre 20% si 40%. E oarecum ciudat, insa asa decide sistemul automat. Ajunge bateria la 20%, intra la incarcat, insa nu este incarcata mai mult timp, pt a ajunge de exemplu la 50% sau la 100%, ci imediat cu s-a acumulat ceva energie, acea energie este folosita pentru deplasare, si practic se descarca din nou.
                Eh, genul acesta de situatie o intalnesti foarte foarte des, iar faptul ca masina cu ACC activat franeaza oarecum brusc, incercand sa nu scada sub o anumita distanta de siguranta fata de masina din fata, iar cand accelereaza, la fel de brusc, duce la un consum mai ridicat.
                Eu, ca factor uman, conduc altfel: vad tirul in fata, scad anticipat viteza (nu astept sa ma apropii de el ca sa fiu nevoit apoi sa franez), ma apropii mai mult decat ACC, si cand depasesc probabil nu accelerez foarte brusc, gen pedala la podea, ci probabil mai lent sau in functie de situatie.


                Despre incarcarea/descarcarea bateriei mai vroiam sa mentionez unele lucruri.
                -bateria se incarca/descarca destul de des: daca accelerezi sustinut se descarca in ca. 30 secunde, daca cobori o panta mare, se poate incarca full in 30 de secunde.
                -bateria nu se descarca mai mult de aprox. 20%. Cand ajunge la aceasta limita, intra motorul termic si incarca bateria, chiar daca este nevoie de energie (se accelereaza).
                -dupa ce bateria se incarca la maxim, cred ca se decupleaza oarecum sistemul de recuperare al energiei si franarea are loc ca la orice masina ne-hybrid: actionarea placutelor de frana. Insa, am observat unele trepidatii usoare la franare, cu bateria incarcata la maxim. Nu stiu daca asa trebuie sa faca sau e ceva la mine. bflorian la tine cum e?


                Legat de sistemul hybrid.
                In regim de autostrada mai intalnesti portiuni unde ai de urcat pante usoare pe o distanta mare, gen 5km sau 10km sau chiar mai mult.
                Eh, bateria se descarca destul de repede, iar tu fiind inca in urcare, nu se poate incarca din recuperarea energiei prin franare. In aceasta situatie, motorul termic trebuie si sa incarce bateria, si sa se ocupe de propulsia masinii. Ce vreau sa zic este ca, in astfel de situatii, motorul e putin mai zgomotos


                Legat de confort, am condus 1350km si m-am dat jos fara dureri de spate. Pentru mine e suficient.

                Cu toate acestea, primesti feedback destul de bun de la starea soselei. Stii mereu ce ai sub tine. Ca si o comparatie, la RAV4 nu simteai asa bine gropile si denivelarile peste care treceai.


                Din motive de confort, am decis sa trec la all season.
                La 8000 km masina a primit anvelope noi Michelin CrossClimate.

                Comment


                • #53
                  update 10500 km

                  Azi dimineata am zis sa testez 2 chestii:

                  1. Nivelul uleiului de la motor.
                  -testat dupa o noapte de stat in garaj: cu 1 mm sub maxim
                  -testat la 5 minute dupa ce am oprit motorul: aprox. cu 2-3 mm sub nivelul maxim
                  Concluzia:

                  2. Cat de repede baga aer cald.
                  -dimineata au fost 12C. La 10-20 secunde dupa pornirea masinii, am dat clima pe Hi. In 10 secunde dadea aer cald. Nu cred ca motorul s-a incalzit asa repede, abia a apucat sa porneasca. O fii avand ceva rezistente extra sau cum apare aerul cald, daca nu de la motor?
                  Concluzia:



                  Alte observatii, pana in momentul de fata:
                  • ca zicea un coleg de forum la un moment dat, ca nu stie cat de ok este sa tot porneasca si sa se opreasca motorul (datorita functiei start-stop). Eh, la CR-V Hybrid se intampla chestia asta incontinuu. Are functie de start-stop pentru motorul termic, insa nu ai buton la ea, sa o poti dezactiva. E complet automata. E logic, altfel de unde atata economie de carburant. In 12 km, cat fac acuma pana la serviciu, motorul termic porneste de peste 10 de ori. Asa e gandit sistemul. Si nu tine de faptul daca stai la semafor, tine de cat de incarcata e bateria sau de cat apesi pedala de acceleratie.
                  • neavand turometru si nici indicator pentru temperatura lichidului de racire, mergi asa, oarecum in nestire, de genul cat timp nu primesti nici un semnal in bord, totul e ok. Auzi ca mai ai un motor care tot porneste si se opreste, auzi ba ca se tureaza, ba e mai linistit, dar nu ai input. E orientata clar spre cei care nu ii intereseaza altfel de chestii.

                  O alta nedumerire: de curand m-am mutat si acuma am un garaj propriu. Chestia este ca nu are nici o gura de aerisire. Doar pe la usa ce intra-iese aer. Am pus un absorbant de umiditate pe baza de silicagel (bilutele acelea mici, albe/transparente), pentru a controla putin un eventual exces de umiditate. Higrometrul arata undeva intre 55-70 %, in functie de vremea de afara si daca intru cu masina complet uda sau nu. O fi bine, o fi rau


                  Am mai luat o folie protectoare pentru display, cea de aici: https://www.amazon.de/gp/product/B07...?ie=UTF8&psc=1
                  Inca nu am montat-o, stau pe ganduri. Doar la eventuale zgarieturi fine ce ar putea sa apara ma gandesc, nu stiu insa cat de rezistent este display-ul original.

                  M-am gandit la un moment dat sa iau niste deflectoare pentru ploaie/vant, insa nu stiu daca o sa arate urat, masina fiind alba. Practice stiu sigur ca sunt, ca am avut pe Civic.

                  In rest, consumul s-a stabilizat undeva putin peste 5%, zilele pana la revizie au crescut pana la 130 (de cand fac doar naveta la serviciu).

                  Important este ca ma urc mereu cu placere la volan, mereu abia astept sa o conduc

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by scarr View Post
                    update 10500 km

                    Azi dimineata am zis sa testez 2 chestii:

                    1. Nivelul uleiului de la motor.
                    -testat dupa o noapte de stat in garaj: cu 1 mm sub maxim
                    -testat la 5 minute dupa ce am oprit motorul: aprox. cu 2-3 mm sub nivelul maxim
                    Concluzia:

                    2. Cat de repede baga aer cald.
                    -dimineata au fost 12C. La 10-20 secunde dupa pornirea masinii, am dat clima pe Hi. In 10 secunde dadea aer cald. Nu cred ca motorul s-a incalzit asa repede, abia a apucat sa porneasca. O fii avand ceva rezistente extra sau cum apare aerul cald, daca nu de la motor?
                    Concluzia:



                    Alte observatii, pana in momentul de fata:
                    • ca zicea un coleg de forum la un moment dat, ca nu stie cat de ok este sa tot porneasca si sa se opreasca motorul (datorita functiei start-stop). Eh, la CR-V Hybrid se intampla chestia asta incontinuu. Are functie de start-stop pentru motorul termic, insa nu ai buton la ea, sa o poti dezactiva. E complet automata. E logic, altfel de unde atata economie de carburant. In 12 km, cat fac acuma pana la serviciu, motorul termic porneste de peste 10 de ori. Asa e gandit sistemul. Si nu tine de faptul daca stai la semafor, tine de cat de incarcata e bateria sau de cat apesi pedala de acceleratie.
                    • neavand turometru si nici indicator pentru temperatura lichidului de racire, mergi asa, oarecum in nestire, de genul cat timp nu primesti nici un semnal in bord, totul e ok. Auzi ca mai ai un motor care tot porneste si se opreste, auzi ba ca se tureaza, ba e mai linistit, dar nu ai input. E orientata clar spre cei care nu ii intereseaza altfel de chestii.

                    O alta nedumerire: de curand m-am mutat si acuma am un garaj propriu. Chestia este ca nu are nici o gura de aerisire. Doar pe la usa ce intra-iese aer. Am pus un absorbant de umiditate pe baza de silicagel (bilutele acelea mici, albe/transparente), pentru a controla putin un eventual exces de umiditate. Higrometrul arata undeva intre 55-70 %, in functie de vremea de afara si daca intru cu masina complet uda sau nu. O fi bine, o fi rau


                    Am mai luat o folie protectoare pentru display, cea de aici: https://www.amazon.de/gp/product/B07...?ie=UTF8&psc=1
                    Inca nu am montat-o, stau pe ganduri. Doar la eventuale zgarieturi fine ce ar putea sa apara ma gandesc, nu stiu insa cat de rezistent este display-ul original.

                    M-am gandit la un moment dat sa iau niste deflectoare pentru ploaie/vant, insa nu stiu daca o sa arate urat, masina fiind alba. Practice stiu sigur ca sunt, ca am avut pe Civic.

                    In rest, consumul s-a stabilizat undeva putin peste 5%, zilele pana la revizie au crescut pana la 130 (de cand fac doar naveta la serviciu).

                    Important este ca ma urc mereu cu placere la volan, mereu abia astept sa o conduc
                    Salut. Spune-ne despre cauciucurile all season . Zgomot? aderenta? Simti ceva diferenta fata de cele primite cu masina initial? Si cu cele originale ce ai facut? S-au vandut rapid?

                    Comment


                    • #55
                      Daca mi se par mie bune puse pe Accord Type R, ma gandesc ca pe CRV nu poti sa zici ceva de rau de ele legat de aderenta, franare, pe ploaie si pe uscat. Nu stiu in rest daca iese cineva in teren cu ele... La mine nu sunt deloc zgomotoase si sunt si confortabile, moi.
                      '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                      Comment


                      • #56
                        laiud9 am cautat sa pun cele mai ''laudate'' anvelope all-season, asa am ajuns la CrossClimate. Am citit pareri, am cautat teste pe internet si am vazut ca erau mereu in top 3. Ca or fi sau nu cea mai buna alegere, nu stiu precis, insa sunt convins ca sunt arhisuficiente pentru ceea ce fac eu cu CR-V-ul.
                        Sunt mai moi decat Bridgestone-urile cu care a venit masina, deci automat cum spune si Xander mai confortabile, sunt mai silentioase, legat de aderenta pot sa spun doar ca nu am avut nici un moment de ezitare sau de nesiguranta.

                        Cele originale sunt la vanzare, nu am reusit inca sa le vand, cel mai probabil pentru ca majoritatea cauta acuma gume de iarna. Anuntul e aici, daca cumva te intereseaza https://hondafan.ro/forum/forum/mica...35-65-r18-103h

                        Sunt efectiv ceea ce am eu nevoie.

                        Ca sa imi si explic oarecum decizia aceasta:
                        -am un stil de condus decent, linistit, preventiv
                        -nu locuiesc in munti, iar aici in zona Stuttgart, iarna este destul de blanda, asa ca slabe sanse sa intampin probleme
                        -imi aduce un foarte mare plus pe partea de confort, dar si financiar: de 2 ori pe an schimbat si echilibrat roti inseamna undeva la 120-150 euro, plus ca trebuie sa le incarci mereu in masina, sa prevezi spatiul necesar pentru depozitare (asta daca nu le duci la hotel, unde intervin alte costuri)
                        -asa ca am zis ca pun all-season de cea mai buna calitate si le schimb la maxim 4 ani, ca sa beneficiez cat se poate de mult si de siguranta
                        -ideea nu a fost sa economisesc 100 de euro pe an, ci efectiv am ajuns la concluzia ca nevoile mele sunt acoperite cu aceste all-season

                        Daca voi intampina vreun moment care sa-mi dovedeasca contrariul, si anume ca nu sunt sigure, voi trece automat la gume de sezon, dar pana atunci, merg pe convingerea ca am luat decizia potrivita.

                        Comment


                        • #57
                          Daca erau 225/60 R18 ti le luam eu, dar nu a fost sa fie.
                          '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                          sigpic

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by ticker View Post
                            Daca erau 225/60 R18 ti le luam eu, dar nu a fost sa fie.
                            Da, nu a fost sa fie.

                            Chiar nu imi dau seama de ce nu intreaba nimeni de ele: pretul prea mare sau pentru ca e sfarsit de sezon!?

                            Comment


                            • #59
                              Probabil pentru ca dimensiunea aia se potriveste doar la CRV nou, pe care le numeri pe degete in Romania se pare. Incearca sa pui anuntul pe olx sau alte siteuri de vanzari, pentru sunt mai multe modele de la alte marci la care se potriveste aceasta dimensiune.
                              2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
                              Ex:
                              2014 Honda Civic Executive
                              2011 Honda Civic GT

                              Comment


                              • #60
                                Salut.
                                cum stai cu uleiul?

                                Comment

                                Working...
                                X