SCARR: '19 CR-V 2.0 Hybrid e-CVT 2WD, Elegance, Platinum White Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by scarr View Post
    Bine, masina nu a fost cu 0 km, deci primul proprietar este dealer-ul Honda. Practic, a trebuit doar transcrisa pe mine.
    O comparatie cu inmatricularea in Romania a unei masini aduse din DE nu cred ca este relevanta in cazul de fata, ci doar cu a unei masini luate direct din RO, care a avut deja cel putin un proprietar.
    Pai pot sa va spun eu, ca am trecut de curand prin experienta asta. A trebuit sa fac un drum la Directia de Taxe si Impozite a fostului proprietar (masina a fost cumparata din Ro si a avut un singur proprietar pana acum), Directia de Taxe si Impozite de care apartin eu, drum la RAR fiindca desi nu se mai face "identificare", au trebuit completate noxele la sectiunea de "Mentiuni" (cred ca am dat 10 telefoane si nimeni nu a stiut sa imi zica daca trebuie sau nu, asa ca am ales varianta sigura), drum la Inmatriculari Auto (cu programare online facuta cu o saptamana mai devreme) - aici lucrurile au mers rapid, doar ca numerele si talonul nou ies in 2 zile, timp in care nu pot circula cu masina.

    Deci depinde cum privesti situatia si ce timp iei in calcul - doar cat am stat la coada / drumurile pana si de la fiecare dintre Institutiile mentionate mai sus / timpul de 2 zile cat sta masina pe dreapta etc.

    Oricum, suntem departe, desi mult imbunatatite lucrurile fata de acum 5 ani de exemplu.
    '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

    Comment


    • #32
      Da, noroc cu programarea online... ca altfel se sta mult si bine la coada (erau vreo 78 de oameni la ora 9 dimineata la ghiseele fara programare) la Ilfov. Paradocxal la Bucuresti era coada mai mica..
      '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

      sigpic

      Comment


      • #33
        Eu am avut urmatoarea aventura pentru inmatricularea unei masini din Germania:
        ***e on-topic pentru ca e fosta masina a lui Scarr )

        Polita RCA - sunat un broker, trimis datele telefonic, platit online, ridicat personal hartia in original.
        ~1 ora 30 minute incl. drumul

        DRPCIV episodul 1 - am mers fara programare pentru numere provizorii (YOLO, dar nu e mare coada la numere rosii)
        ~45 minute + drumul 2 ore

        RAR (Rusine A Romaniei) - programat pe la mijlocul lui aprilie la sediul din Grivitei, gasit loc abia pe 31 mai. Se misca ca niste melci, bruscheaza masinile indoors, se urca plini de jeg pe scaune.
        ~4 ore + drumul 1 ora

        Pregatire acte - mers vis-a-vis de RAR pentru copii acte, acolo cu 40 lei mi-a facut o doamna ENSHPE mii de copii, a printat formulare tipizate, pentru intocmirea a trei dosare (Taxe, ANAF, Police). Cea mai buna investitie, cred ca altfel imi faceam seppuku.
        ~30 minute

        Taxe si impozite - luat masina pe numele meu. Desi pe bon scria ca sunt zero persoane inaintea mea, tot am asteptat un sfert de ora.
        ~30 minute + 30 minute drumul

        ANAF episodul 1 - aplicat pentru adeverinta ca masina nu datoreaza TVA. Surprinzator, de cand se depun declaratiile online, nu mai vezi haite de contabili ) doar doua persoane la rand in tot sediul.
        ~15 minute + 30 minute drumul

        ANAF episodul 2 - revenit peste trei zile pentru ca nu iti elibereaza adeverinta pe loc daca masina nu e din RO
        ~15 minute + 45 minute drumul

        DRPCIV episodul 2 - mers in Pipera pentru a depune actele de inmatriculare, de data asta cu programare. Desi am ajuns cu 20 de minute mai devreme, nu am gasit loc de parcare si am intarziat 15 minute.
        Intrasem in parcare la ei, mers in coloana 10 minute, iesit facand obligatoriu dreapta... apoi mi-a luat inca vreo 15 minute sa ma intorc pentru ca trebuia sa o iau pe sub pod, unde mergi bara la bara. Cautat in zadar loc de parcare pe tot drumul de intoarcere. Noroc ca traim in tara lui Șpagură Vodă si am reusit sa parchez pe proprietate privata, pe straduta de langa DRPCIV. Apoi la ghiseu m-a primit respectiva chiar si cu intarzierea, altfel asteptam minim trei ore alaturi de cei care nu s-au programat online. God bless.
        ~20 minute + 2 ore 30 minute drumul

        DRPCIV episodul 3 - revenit peste doua zile pentru a numerele, carte ID vehicul, talon. Fara programare, am zis ca nu dureaza, doar semnez de primire. Am zis prost.
        ~1 ora + 2 ore drumul

        Posibil sa fi uitat ceva, dar in mare cam asta a insemnat pentru mine sa inmatriculez masina: vreo doua zile de concediu invoire, timp pierdut pe drum si la cozi, bani aruncati pe transport si taxe arbitrare.

        Meanwhile, lui scarr i-a luat 14 minute.


        ONTOPIC, FUN FACT: Masina asta chiar aduce cu un UFO, mai ales noaptea. Luminile disco + melodia electrica = rapire extraterestra
        '08 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC

        Comment


        • #34
          Pun aici o poza cu consumul pe ultimii 110km, abia atunci mi-am dat seama cum se reseteaza (de la ditamai tija infipta in display):

          -dar ca sa nu va speriati, trebuie sa clarific mai intai: sunt drumuri normale spre si de la serviciu, plus cumparaturi, etc., adunati saptamana aceasta
          -insa am avut tot timpul afisajul acela cu distribuirea energiei, si urmarindu-l tot timpul, te impinge oarecum instinctul sa mergi cat mai econom
          -am condus pe modul normal, cu foarte rare reprize de acceleratie in forta





          Si aici inca o poza pentru album:





          Apropo, am vazut ca mai am 270 zile pana la revizie, ceea ce e mai mult decat ok, avand in vedere ca e in circulatie din 03.2019 si are momentan 5000km.
          Last edited by scarr; 14-06-19, 07:53.

          Comment


          • #35
            Faina masina. Mi-as fi dorit si ceva componenta plug-in. Ar fi fost mai aproape de masina ideala pentru mine.
            '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

            sigpic

            Comment


            • #36
              Originally posted by ticker View Post
              Faina masina. Mi-as fi dorit si ceva componenta plug-in. Ar fi fost mai aproape de masina ideala pentru mine.
              Probabil va fi urmatorul pas (in urmatorii 1-2-3 ani), inainte de a trece la full electric.

              Si eu mi-as fi dorit, mai ales ca as fi dispus la serviciu de o statie de incarcare (cu care as fi iesit destul de ieftin), insa asa a fost sa fie ... Mai asteptam, poate citeste vreun CEO de la Honda pe aici si mai grabeste si el putin lucrurile

              Comment


              • #37
                Vorbeam si eu ca pas pana la full electric, dar tot full electric vad viitorul.

                Totusi insa la Plug-in bateria se degradeaza repede. Starea de sanatate a bateriei (SOH) poate scadea sub 60% in 2-3 ani.

                Inainte sa imi iau CR_V-ul am vazut un Volvo V60 PIH si un Mitsu Outlander PIH.

                Daca Volvo statea ceva mai bine cu SOH (nu ideal, dar mai OK) era insa riscul sa ramai imobilizat daca iti crapa AC-ul... si am citit cateva cazuri.
                Iar la Mistu gaseam cu SOH pe la 60-65% veche de 4-5 ani - asta insemna ca la o baterie de 12kw, de noua utili sunt 80% deci 9.6 kw si rezerva sub care nu scade e 30% adica 3.6 kw ceea ce se traduce in 6kw utili reali...cu care puteai atinge 50 km full electric
                Cand SOH-ul e de 60% ai bateria cu capacitatea scazuta la 7.2 kw total respectiv - 5.76kw utili teoretici. Daca scadem rezerva de 3.6kw ramai cu 2.16 kw reali utili. Deci ramaneai cu maxim 18km full electrici

                Am renuntat pentru ca range-ul meu ideal e de 40km full electric x 2 (50% incarcare acasa si 50% la statie in Bucuresti) sau 80 km full electric acasa. Si sa nu scada timp de 5 ani ca sa imi fie util un Plug in Hybrid SUV...
                '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                sigpic

                Comment


                • #38
                  Nu am apucat bine sa ma bucur de masina ca azi am predat-o la detailer (acelasi la care am fost si cu Civic-ul) pentru aplicarea unei protectii ceramice pentru lac si o protectie a caroseriei, partea de sub masina.

                  Abia pe martea viitoare pot sa o ridic, astept cu entuziasm pana atunci.

                  Am renuntat la infoliere cu folie de genul XPEL deoarece preturile sunt maricele. Se ofera, de obicei, pachete Basic, Entry, Premium, prin care se infoliaza tot mai multe elemente, incepand din partea din fata + zone mai predispuse la zgarieturi. Infolierea completa nici nu prea este inclusa in oferta standard, trebuie ceruta cotatie de pret separata.
                  Insa aici se ofera garantie de pana la 10 ani, pe cand la o protectie ceramica doar 1-2-3-5 ani, in functie de calitatea produsului si in cate straturi se aplica.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by scarr View Post
                    Pun aici o poza cu consumul pe ultimii 110km, abia atunci mi-am dat seama cum se reseteaza (de la ditamai tija infipta in display):




                    Apropo, am vazut ca mai am 270 zile pana la revizie, ceea ce e mai mult decat ok, avand in vedere ca e in circulatie din 03.2019 si are momentan 5000km.
                    Cum vezi cite zile mai ai pina la revizie?

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by bflorian View Post

                      Cum vezi cite zile mai ai pina la revizie?
                      Apesi pe butonul de info, dai stanga sau dreapta pana iti apare o cheie si dai enter.
                      Vezi si in manualul urmator la pagina 627: https://www.honda.co.uk/cars/owners/...C600_7_web.pdf

                      Eu am parcurs tot manualul si recomand fiecaruia sa faca acest lucru. Mi se pare esential.


                      PS: am verificat nivelul la toate fluidele si toate sunt in parametri. Uleiul motor arata foarte bine si este la nivel, aproape de max. De mirosit, nu l-am mirosit, nu ma astept la probleme de genul dilutiei.

                      PPS: antigelul este singurul fluid care era undeva la mijloc, intre min si max.
                      Intrebare pentru cunoscatori: este in regula asa sau ar trebui sa fie aproape de max? (este cel de la pag. 646 din manualul de mai sus)
                      Last edited by scarr; 19-06-19, 09:42.

                      Comment


                      • #41
                        Cu motorul rece e ok sa fie intre min si max, pe la jumatate. Cand ajunge la minim se completeaza pana ajunge un pic mai sus de jumatate intre min si max.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by closchkutza View Post
                          Cu motorul rece e ok sa fie intre min si max, pe la jumatate. Cand ajunge la minim se completeaza pana ajunge un pic mai sus de jumatate intre min si max.
                          Motorul era rece.

                          Multumesc de raspuns!

                          Comment


                          • #43
                            Ieri am primit masina inapoi

                            Protectia ceramica s-a aplicat in 3 straturi, cel de-al 3-lea strat fiind unul mai dur, "Performance" il numea detaileru' si cica s-ar folosi si in motorsport.
                            Optic nu am apucat sa inspectez bine masina insa, la o prima vedere, mari schimbari nu am observat.

                            Am citit multe despre rinseless wash si mi se pare o alternativa buna la spalatoriile cu spuma. Voi incerca sa pastrez cat mai mult protectia aplicata. Ma astept la un 3-5 ani, in functie de modul in care o voi ingriji.


                            Legat de protectia caroseriei, am sa pun in continuare niste poze cu before/after pe care le-am primit:

                            before


                            after




                            before


                            after



                            Totul s-a efectuat exclusiv cu produse de la Waxoyl.

                            Comment


                            • #44
                              Vezi ca rinseless wash merge bine daca masina nu este foarte murdara (gen plina de nisip, cum e in RO dupa 2 saptamani sau dupa mers pe o ploaie). Eu sincer nu as aplica metoda asta pentru o masina folosita daily, in RO, riscul mi se pare prea mare.
                              Ca diferenta inainte vs dupa ar trebui sa ai efectul de perla in soare diminuat acum, in sensul ca vopseaua ar trebui sa apara mai sticloasa iar efectul acela de mat pe care il are vopseaua in soare ar trebui sa fie redus. Ai idee ce produs s-a folosit?

                              Pe burta masinii si eu am in plan sa-i fac un tratament pe sub panourile alea insa ma nu pot hotara daca sa folosesc ceara (pe care o am deja) sau vopsea gen teroson.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by closchkutza View Post
                                Vezi ca rinseless wash merge bine daca masina nu este foarte murdara (gen plina de nisip, cum e in RO dupa 2 saptamani sau dupa mers pe o ploaie). Eu sincer nu as aplica metoda asta pentru o masina folosita daily, in RO, riscul mi se pare prea mare.
                                Ca diferenta inainte vs dupa ar trebui sa ai efectul de perla in soare diminuat acum, in sensul ca vopseaua ar trebui sa apara mai sticloasa iar efectul acela de mat pe care il are vopseaua in soare ar trebui sa fie redus. Ai idee ce produs s-a folosit?

                                Pe burta masinii si eu am in plan sa-i fac un tratament pe sub panourile alea insa ma nu pot hotara daca sa folosesc ceara (pe care o am deja) sau vopsea gen teroson.
                                Am uitat sa precizez, inainte de rinseless wash am de gand sa fac o vizita la box unde doar sa trec o singura data cu jetul peste ea. Locuiesc in DE si masina nu se murdareste asa repede precum in RO (ploi mai multe, praf mai putin). In plus, masina nu va fi parcata pe strada (de regula) si in plus-plus, dupa aplicarea protectiei nu ar trebui sa se mai lege asa usor praful de ea.
                                Cu toate acestea, si eu am o mare retinere fata de rinseless wash. Nu am vazut live si nici nu am testat personal.

                                Nu am intrebat exact ce produse a folosit, mi-a zis ca foloseste exclusiv de la acest producator. Eu banuiesc ca Waxoyl Crystal Coating a folosit, insa al 3-lea strat spunea ca mai contine si alte componente fata de primele 2 straturi. Ca o fi mai mult marketing, nu stiu. O sa vad in urmatoarele saptamani diferenta fata de ceea ce aveam pe Civic.

                                In cazul meu s-a folosit ceara pentru caroserie. Mi s-a recomandat ca o data la 2-3 ani sa trec pe la el sa inspecteze starea protectiei aplicate pe dedesubt. E posibil ca sa fie stearsa, pe alocuri, daca se face de ex. off-road si atingi cu dedesubtul.

                                Comment

                                Working...
                                X