SCARR: '19 CR-V 2.0 Hybrid e-CVT 2WD, Elegance, Platinum White Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • SCARR: '19 CR-V 2.0 Hybrid e-CVT 2WD, Elegance, Platinum White Pearl

    Stimati colegi,

    incepand de ieri, 08.06.2019, ora 10, am intrat in randul cerevistilor cu noul model CR-V Hybrid in varianta de echipare Elegance.

    Pot sa spun ca este ca un vis care a devenit realitate, ma uitam de aproximativ 2 ani dupa CR-V-uri, insa nu eram hotarat 100% din cauza motorizarilor:
    -diesel nu vroiam,
    -benzinar aspirat stiam ca e fiabil, insa avand in vedere ca fac +20k km pe an, ma gandeam oarecum si la consum,
    -benzinar turbo am zis pas, dupa problemele legate de dilutie.

    Pana acum aproximativ o luna oscilam intre CR-V Hybrid si Mazda CX-5, nici una nu ar fi fost alegerea gresita, insa ultima dintre ele implica costuri de intretinere si taxe mai mari, asa ca am ales varianta mai econoama. CX-5 nici nu am mai apucat sa conduc.
    Noul RAV4 Hybrid a mai fost la un moment dat pe lista, insa in urma unui drive-test, CR-V-ul mi-a lasat o impresie generala mai buna, pana la unele mici detalii.

    Legat de varianta de echipare, a fost o chestie mai mult legata de pret.

    Gasisem la un moment dat varianta Lifestyle la un pret bunicel (1000 euro sub cea mai ieftina de pe mobile) si am sunat sa o rezerve. La telefon mi-a zis ca e ok, nici o problema. Sun a doua zi ca sa imi confirme in scris ca e ok (era langa Berlin), pentru ca urmeaza sa imi iau bilete de avion si am zis sa fie sigura treaba. Si imi zice la telefon ca masina nu mai este de vanzare. Mi-a picat oarecum fata, mi-am dat seama imediat despre ce este vorba: si-au dat seama ca pretul e prea bun, drept urmare, de a doua zi masina era in continuare la vanzare, insa la alt pret.
    1000 Euro in plus sau in minus nu era foarte mult, insa faptul ca m-au mintit, am renuntat la a mai comunica cu ei.

    Pe urma, pentru scurt timp, ma gandisem chiar si la varianta Executive, insa preturile erau chiar mari si am renuntat destul de repede.

    Faptul ca imi cautam o masina care sa fie pe stoc, deoarece vandusem Civic-ul, imi ingreuna si mai mult cautarile.

    Pana la urma am zis ca ma multumesc cu varianta Elegance, ma consolam cu faptul ca tapiteria va fi mai usor de curatat si iara nu o sa imi fie asa rece la spate (punct foarte important pentru mine).

    Am gasit masina la un dealer in NV Germaniei (undeva la 400km), am sunat si am fost acum doua saptamani sa o vad.
    Nici nu am mai facut drive-test cu ea, deja condusesem modelul de 2 ori si am zis ca e suficient.
    Ne-am asezat la masa, ne-am mai uitat la optionale, si la final m-am ales cu o oferta de pret pentru masina din titlu, cu urmatoarele:
    -4300km la bord (a fost masina de serviciu al agentului de vanzari)
    -pachet iluminare
    -protectie portbagaj
    -pachet primele 4 revizii la pret promotional
    La final a iesit o suma care m-a facut sa zambesc, am semnat pe loc, fara sa ma mai gandesc si am plecat fericit.

    Timpul de asteptare nu a fost foarte lung, deoarece intre timp am fost in concediu si m-am bucurat de mult soare.

    Ieri am facut aproximativ 450km cu masina, majoritatea pe autostrada. Sunt super incantat de tinuta de drum, confort, feeling, de tot.

    Ce am observat, totusi, la urcare in pante mai lungi, daca vrei sa se duca, trebuie sa o calci bine. Ei, daca o calci, face motorul mai urat. Cu siguranta o sa ma obisnuiesc cu timpul.

    Am observat toate modurile de functionare si le-am inteles mai bine.

    Consumul a fost undeva la 6%.

    O poza cu dihania, care statea cuminte si isi astepta noul proprietar:



    I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that. ― Robert Michaels MD - 2007 - Graduation Speaker

  • #2
    Sa ai noroc de ea! E suficienta echiparea Elegance.
    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

    sigpic

    Comment


    • #3
      Sa te bucuri de masinuta scarr si sa ai noroc de ea cat mai mult timp fara probleme!
      Super consumul ala.

      Comment


      • #4
        E frumos CR-V-ul nou. Si consumul de 6 e wow. S-o folosesti sanatos, Scarr!
        "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

        Comment


        • #5
          Buna venit. Sa te poarte sanatos sute de mii de km.

          Comment


          • #6
            Frumoasa masinuta, s-o stapanesti sanatos!

            Comment


            • #7
              Sa o conduci cu placere multi km si fara de probleme. Si da, m-ai pus pe ganduri.

              Comment


              • #8
                🥰👍🏻 KM FARA NUMAR SAU PROBLEME 👌🏻

                Si eu o vanez de cand a iesit.
                Astept sa vad daca are vre-un bug si daca iau un pret bun pe Accord ii fac vant...
                Daca se intampla aceiasi treaba si cu Civicul ... si o i-a un pasionat o dau si pe aia
                Punctul focal este : CRV EXECUTIVE I-MMD ECVT AWD & Twizy pt femeie



                Sent from my iPhone X usingTapatalk
                HONDA: Silent release of fatal power & O masina nu e nimic daca nu e o placere conducand-o Soichiro Honda
                CIVIC FN1 Absolute I-Pilot & ACCORD CW3 Executive Advance
                http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Robby_Alessio/

                Comment


                • #9

                  Originally posted by scarr View Post
                  Pana acum aproximativ o luna oscilam intre CR-V Hybrid si Mazda CX-5, nici una nu ar fi fost alegerea gresita, insa ultima dintre ele implica costuri de intretinere si taxe mai mari, asa ca am ales varianta mai econoama.
                  Cu taxele inteleg diferenta (hybrid vs termic), dar la costurile de intretinere de ce sunt mai mari la CX-5?

                  In rest, foarte tare masina, sa te poarte sanatos si fara evenimente neplacute!
                  13 Civic 5D 1.8 White Orchid Pearl

                  Comment


                  • #10
                    Va multumesc pentru urari!

                    Crispo eu am luat in considerare si costul carburantului, asigurarea.
                    Pe de alta parte, stiu ca la Mazda CX-5 luam o varianta mai bine echipata, iar ca design mie imi place foarte mult. Insa, pentru mine a contat mult si experienta Honda, faptul ca am detinut un Civic de care am fost foarte multumit, faptul ca sunt putin familiarizat cu aceasta marca. A fost, de altfel, un punct important in luarea deciziei.
                    I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that. ― Robert Michaels MD - 2007 - Graduation Speaker

                    Comment


                    • #11
                      Cx5 e varianta aspirat?
                      de ce nu cu motor termic 1.5 turbo, numai din cauza dilutiei, parca numai cativa au asa ceva, sau nu se vrea recunoastea ei?
                      e ok, dif intre hibrid si cea turbo e numai la consum, partea de design e la fel?
                      drumuri multe si frumoase

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by adrian73 View Post
                        Cx5 e varianta aspirat?
                        de ce nu cu motor termic 1.5 turbo, numai din cauza dilutiei, parca numai cativa au asa ceva, sau nu se vrea recunoastea ei?
                        e ok, dif intre hibrid si cea turbo e numai la consum, partea de design e la fel?
                        drumuri multe si frumoase
                        Din cate m-am informat, Mazda CX-5 vine cu Motor pe benzina, aspirat, de 2.0 sau 2.5 L. Ar fi intrat in calcul doar motorizarea superioara.
                        Am citit foarte putin despre problema cu dilutia, nu pot aprecia daca sunt multi utilizatori cu aceasta problema sau daca se vrea sau nu recunoasterea acestei probleme (daca chiar exista la scara larga), insa m-a atras mai mult varianta hybrida.
                        Diferenta la consum intre CR-V Hybrid si 1.5T nu m-a interesat, nu as sti sa iti spun exact cat este, insa citisem un articol de genul: https://m.automarket.ro/stiri/compar...sti-90721.html
                        Partea de design este la fel, din cate stiu eu. Sa ma corecteze cineva daca gresesc. Diferente ar fi la portbagaj, unde 1.5T are putin mai mult spatiu + roata de rezerva, la hybrida locul acela fiind ocupat de bateria de inalta tensiune (la care nu ai acces). Roata de rezerva sau loc pentru aceasta nu exista, doar un kit pentru pana.
                        Multumesc de urari, la fel iti doresc!
                        I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that. ― Robert Michaels MD - 2007 - Graduation Speaker

                        Comment


                        • #13
                          Bravo tie! Echiparea asta o am si eu si un +5000 euro pentru trapa si alte ganganii... nu. Banul e ban, eu il muncesc si juma de Logan pentru trei chestii.... Acuma zi si tu cat ai dat pe ea sa ne facem si noi un calcul daca data viitoare o luma din tara sau de afara!

                          Comment


                          • #14
                            bflorian Multumesc!
                            Cred ca avem echipari diferite, eu am doar Elegance. Insa pentru mine este arhisuficient.
                            In pretul final de 32.475 euro intra toate cele enumerate in primul post.


                            Culoarea alba este iarasi foarte ok. Civic-ul era negru si cand il mai lasam afara in soare (se intampla rar), abia mai aveam aer cand urcam in el.
                            Ieri am lasat CR-V-ul in soare vreo juma' de ora si nu s-a incalzit deloc. Toate geamurile (cred ca in afara de parbriz) au un fel de protectie solara din fabrica, eficienta. Nici nu cred ca mai e cazul de folie pentru spate si luneta.

                            Ce o sa mai fac este prelungirea garantiei de la 3 la 5 ani.

                            Si fiind Masina noua, ma gandesc la o metoda de a proteja lacul/vopseaua: protectie ceramica sau folie transparenta? Aici mi-ar fi de folos ceva sfaturi.

                            Uitandu-ma in certificatul de garantie, am observat ca sistemul hybrid i-MMD are 5 ani sau 100.000km garantie, nu 3 ani cum mi s-a spus la alti dealeri.
                            I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that. ― Robert Michaels MD - 2007 - Graduation Speaker

                            Comment


                            • #15
                              FINALLY!!!

                              Sa te plimbe fericit si la muuuuulti km fara incidente!
                              A, si ai grija de ea la fel ca de Civic, ca poate in cativa ani vreau si un CRV

                              Sanatate!
                              '08 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC

                              Comment

                              Working...
                              X