Stimati colegi,
incepand de ieri, 08.06.2019, ora 10, am intrat in randul cerevistilor cu noul model CR-V Hybrid in varianta de echipare Elegance.
Pot sa spun ca este ca un vis care a devenit realitate, ma uitam de aproximativ 2 ani dupa CR-V-uri, insa nu eram hotarat 100% din cauza motorizarilor:
-diesel nu vroiam,
-benzinar aspirat stiam ca e fiabil, insa avand in vedere ca fac +20k km pe an, ma gandeam oarecum si la consum,
-benzinar turbo am zis pas, dupa problemele legate de dilutie.
Pana acum aproximativ o luna oscilam intre CR-V Hybrid si Mazda CX-5, nici una nu ar fi fost alegerea gresita, insa ultima dintre ele implica costuri de intretinere si taxe mai mari, asa ca am ales varianta mai econoama. CX-5 nici nu am mai apucat sa conduc.
Noul RAV4 Hybrid a mai fost la un moment dat pe lista, insa in urma unui drive-test, CR-V-ul mi-a lasat o impresie generala mai buna, pana la unele mici detalii.
Legat de varianta de echipare, a fost o chestie mai mult legata de pret.
Gasisem la un moment dat varianta Lifestyle la un pret bunicel (1000 euro sub cea mai ieftina de pe mobile) si am sunat sa o rezerve. La telefon mi-a zis ca e ok, nici o problema. Sun a doua zi ca sa imi confirme in scris ca e ok (era langa Berlin), pentru ca urmeaza sa imi iau bilete de avion si am zis sa fie sigura treaba. Si imi zice la telefon ca masina nu mai este de vanzare. Mi-a picat oarecum fata, mi-am dat seama imediat despre ce este vorba: si-au dat seama ca pretul e prea bun, drept urmare, de a doua zi masina era in continuare la vanzare, insa la alt pret.
1000 Euro in plus sau in minus nu era foarte mult, insa faptul ca m-au mintit, am renuntat la a mai comunica cu ei.
Pe urma, pentru scurt timp, ma gandisem chiar si la varianta Executive, insa preturile erau chiar mari si am renuntat destul de repede.
Faptul ca imi cautam o masina care sa fie pe stoc, deoarece vandusem Civic-ul, imi ingreuna si mai mult cautarile.
Pana la urma am zis ca ma multumesc cu varianta Elegance, ma consolam cu faptul ca tapiteria va fi mai usor de curatat si iara nu o sa imi fie asa rece la spate (punct foarte important pentru mine).
Am gasit masina la un dealer in NV Germaniei (undeva la 400km), am sunat si am fost acum doua saptamani sa o vad.
Nici nu am mai facut drive-test cu ea, deja condusesem modelul de 2 ori si am zis ca e suficient.
Ne-am asezat la masa, ne-am mai uitat la optionale, si la final m-am ales cu o oferta de pret pentru masina din titlu, cu urmatoarele:
-4300km la bord (a fost masina de serviciu al agentului de vanzari)
-pachet iluminare
-protectie portbagaj
-pachet primele 4 revizii la pret promotional
La final a iesit o suma care m-a facut sa zambesc, am semnat pe loc, fara sa ma mai gandesc si am plecat fericit.
Timpul de asteptare nu a fost foarte lung, deoarece intre timp am fost in concediu si m-am bucurat de mult soare.
Ieri am facut aproximativ 450km cu masina, majoritatea pe autostrada. Sunt super incantat de tinuta de drum, confort, feeling, de tot.
Ce am observat, totusi, la urcare in pante mai lungi, daca vrei sa se duca, trebuie sa o calci bine. Ei, daca o calci, face motorul mai urat. Cu siguranta o sa ma obisnuiesc cu timpul.
Am observat toate modurile de functionare si le-am inteles mai bine.
Consumul a fost undeva la 6%.
O poza cu dihania, care statea cuminte si isi astepta noul proprietar:

incepand de ieri, 08.06.2019, ora 10, am intrat in randul cerevistilor cu noul model CR-V Hybrid in varianta de echipare Elegance.
Pot sa spun ca este ca un vis care a devenit realitate, ma uitam de aproximativ 2 ani dupa CR-V-uri, insa nu eram hotarat 100% din cauza motorizarilor:
-diesel nu vroiam,
-benzinar aspirat stiam ca e fiabil, insa avand in vedere ca fac +20k km pe an, ma gandeam oarecum si la consum,
-benzinar turbo am zis pas, dupa problemele legate de dilutie.
Pana acum aproximativ o luna oscilam intre CR-V Hybrid si Mazda CX-5, nici una nu ar fi fost alegerea gresita, insa ultima dintre ele implica costuri de intretinere si taxe mai mari, asa ca am ales varianta mai econoama. CX-5 nici nu am mai apucat sa conduc.
Noul RAV4 Hybrid a mai fost la un moment dat pe lista, insa in urma unui drive-test, CR-V-ul mi-a lasat o impresie generala mai buna, pana la unele mici detalii.
Legat de varianta de echipare, a fost o chestie mai mult legata de pret.
Gasisem la un moment dat varianta Lifestyle la un pret bunicel (1000 euro sub cea mai ieftina de pe mobile) si am sunat sa o rezerve. La telefon mi-a zis ca e ok, nici o problema. Sun a doua zi ca sa imi confirme in scris ca e ok (era langa Berlin), pentru ca urmeaza sa imi iau bilete de avion si am zis sa fie sigura treaba. Si imi zice la telefon ca masina nu mai este de vanzare. Mi-a picat oarecum fata, mi-am dat seama imediat despre ce este vorba: si-au dat seama ca pretul e prea bun, drept urmare, de a doua zi masina era in continuare la vanzare, insa la alt pret.
1000 Euro in plus sau in minus nu era foarte mult, insa faptul ca m-au mintit, am renuntat la a mai comunica cu ei.
Pe urma, pentru scurt timp, ma gandisem chiar si la varianta Executive, insa preturile erau chiar mari si am renuntat destul de repede.
Faptul ca imi cautam o masina care sa fie pe stoc, deoarece vandusem Civic-ul, imi ingreuna si mai mult cautarile.
Pana la urma am zis ca ma multumesc cu varianta Elegance, ma consolam cu faptul ca tapiteria va fi mai usor de curatat si iara nu o sa imi fie asa rece la spate (punct foarte important pentru mine).
Am gasit masina la un dealer in NV Germaniei (undeva la 400km), am sunat si am fost acum doua saptamani sa o vad.
Nici nu am mai facut drive-test cu ea, deja condusesem modelul de 2 ori si am zis ca e suficient.
Ne-am asezat la masa, ne-am mai uitat la optionale, si la final m-am ales cu o oferta de pret pentru masina din titlu, cu urmatoarele:
-4300km la bord (a fost masina de serviciu al agentului de vanzari)
-pachet iluminare
-protectie portbagaj
-pachet primele 4 revizii la pret promotional
La final a iesit o suma care m-a facut sa zambesc, am semnat pe loc, fara sa ma mai gandesc si am plecat fericit.
Timpul de asteptare nu a fost foarte lung, deoarece intre timp am fost in concediu si m-am bucurat de mult soare.
Ieri am facut aproximativ 450km cu masina, majoritatea pe autostrada. Sunt super incantat de tinuta de drum, confort, feeling, de tot.
Ce am observat, totusi, la urcare in pante mai lungi, daca vrei sa se duca, trebuie sa o calci bine. Ei, daca o calci, face motorul mai urat. Cu siguranta o sa ma obisnuiesc cu timpul.
Am observat toate modurile de functionare si le-am inteles mai bine.
Consumul a fost undeva la 6%.
O poza cu dihania, care statea cuminte si isi astepta noul proprietar:

Comment