BFLORIAN: '19 CR-V 2.0 Hybrid e-CVT Lifestyle, Modern Steel Metalic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    De aia am pus clipul - ca sa vedeti realitatea. Dar microfonul este prea sensibil: vedeti ca se aude si respiratia mea ceea ce in mod normal nu ati remarca nici macar intr-o camera antifonata. O sa incerc sa pun o aplicatie de masurare a intensitatii sunetului pe telefon dar am dubii ca sunt asa de performante...

    Comment


    • #62
      E zgomotoasa pt ca in momentul in care calci acceleratia la maxim motorul termic se tureaza f tare. Are doar 145 cp si urca in viteza destul de greu. Depinde si de CVT cum schimba.

      Comment


      • #63
        Si la mine la Prius tot la fel se comporta motorul cand se accelereaza cu pedala la fund. Se tureaza tare pana se ajunge la viteza dorita apoi se calmeaza ,aproape nu se mai simte.

        Comment


        • #64
          Originally posted by bflorian View Post
          De aia am pus clipul - ca sa vedeti realitatea. Dar microfonul este prea sensibil: vedeti ca se aude si respiratia mea ceea ce in mod normal nu ati remarca nici macar intr-o camera antifonata. O sa incerc sa pun o aplicatie de masurare a intensitatii sunetului pe telefon dar am dubii ca sunt asa de performante...
          E zgomotoasă cānd accelerezi tare și brusc īnsă ajunge mult mai repede la viteza dorită dacă dai pe sport ( și atunci vei avea zgomot mai puțin timp). Eu am mers și cu 170 cu ea.
          I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
          My cars:

          '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
          '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
          '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
          '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
          EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
          EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
          EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
          EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
          EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
          EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

          Comment


          • #65
            Originally posted by aurelian.paratu View Post
            E zgomotoasa pt ca in momentul in care calci acceleratia la maxim motorul termic se tureaza f tare. Are doar 145 cp si urca in viteza destul de greu. Depinde si de CVT cum schimba.
            Hibridul nu are cutie de viteze, deci fara CVT. Nu schimba fiindca are o singura treapta.
            Accord CL9 Type S CB 600 FA Hornet

            Comment


            • #66
              Originally posted by KMR View Post

              E zgomotoasă cānd accelerezi tare și brusc īnsă ajunge mult mai repede la viteza dorită dacă dai pe sport ( și atunci vei avea zgomot mai puțin timp). Eu am mers și cu 170 cu ea.
              Fiind primul week end in care am avut-o pe mana m-a ars tapla sa ies putin pe autostrada. Mi s-a parut mai linistita decat 2.2 diesel actual. Dar decat sa pun poze cu ce frumoasa e masina mea ma gindesc ca aduce informatie mai multa un astfel de film.

              Comment


              • #67
                Originally posted by bflorian View Post

                Fiind primul week end in care am avut-o pe mana m-a ars tapla sa ies putin pe autostrada. Mi s-a parut mai linistita decat 2.2 diesel actual. Dar decat sa pun poze cu ce frumoasa e masina mea ma gindesc ca aduce informatie mai multa un astfel de film.
                Am facut un drive cu hybrida crv de la Asko, era silentioasa bine, chiar foarte bine, si asta in conditii de oras unde am observat ca motorul pe benzina mergea mai tot timpul, am fost atentionat ca pana la 90 km/ ora accelereaza foarte repede dar dupa 90 km/ ora incetineste bine acceleratia , deci sa nu ne facem iluzii ca luam usor fata cuiva daca facem vreo depasire pe autostrada , chiar daca are o singura treapta( aceasta situatie n-am putut s-o verific pentru ca n-am iesit pe autostrada), am accelerat pana la 100 km/ ora pe o mica portiune de drum in oras, dar e nesemnificativa experienta mea. Posibil ca interlocutorul meu sa fi vrut sa spuna ca intre 90 si 150 km/ ora sa nu ma astept la putine secunde.
                Am o curiozitate, ce comportament o fi avand hybrida pe zapada sau pe o panta mai noroioasa avand in vedere faptul ca e o caroserie mare, e mai grea decat crv benzina si ca are mai putini CP si Nm motorul pe benzina la hybrida decat la benzina simpla ? O putea sa se scoata pe ea din vreun necaz pe sosea sau pe vreun drum cu intemperii ? sau e mai bine sa fie pastrata pe asfalt ?

                Comment


                • #68
                  CRV-ul e mai de asfalt. Ce m-am intrebat a fost daca fiind numai pe electric am probleme in a urca borduri inalte (deci cu o viteza de 2-3 km/ora). Deloc. Urca bordura fara nici un fel de efort la fel cum o face CRV-ul diesel vechi. Nu ma pricep la tehnica dar asta cu bordura urcata usor este important pentru mine.

                  Cat priveste acceleratia - toate cifrele arata ca modelul hibrid este cam cu 0.5 secunde mai lent ca cel turbo. Mie imi este imposibil sa sesiz aceasta diferenta... Am depasit pe autostrada tot ce mi-am propus dar nu sunt genul care sa mearga cu 170 si sa dea flashuri asa ca pentru mine modelul este in regula.

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by Destinatar View Post

                    Am facut un drive cu hybrida crv de la Asko, era silentioasa bine, chiar foarte bine, si asta in conditii de oras unde am observat ca motorul pe benzina mergea mai tot timpul, am fost atentionat ca pana la 90 km/ ora accelereaza foarte repede dar dupa 90 km/ ora incetineste bine acceleratia , deci sa nu ne facem iluzii ca luam usor fata cuiva daca facem vreo depasire pe autostrada , chiar daca are o singura treapta( aceasta situatie n-am putut s-o verific pentru ca n-am iesit pe autostrada), am accelerat pana la 100 km/ ora pe o mica portiune de drum in oras, dar e nesemnificativa experienta mea. Posibil ca interlocutorul meu sa fi vrut sa spuna ca intre 90 si 150 km/ ora sa nu ma astept la putine secunde.
                    Am o curiozitate, ce comportament o fi avand hybrida pe zapada sau pe o panta mai noroioasa avand in vedere faptul ca e o caroserie mare, e mai grea decat crv benzina si ca are mai putini CP si Nm motorul pe benzina la hybrida decat la benzina simpla ? O putea sa se scoata pe ea din vreun necaz pe sosea sau pe vreun drum cu intemperii ? sau e mai bine sa fie pastrata pe asfalt ?
                    Am mers eu cu ea pe munte, pe gheață și zăpadă necălcată de mașină . N-am avut nici o emoție.
                    I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                    My cars:

                    '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                    '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                    '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                    '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                    EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                    EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                    EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                    EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                    EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                    EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by KMR View Post

                      Am mers eu cu ea pe munte, pe gheață și zăpadă necălcată de mașină . N-am avut nici o emoție.
                      Atunci, e excelenta hybrida, motor aspirat, teoretic nu ar trebui sa plangem daca o luam. Cati km o putea sa faca cu un rezervor in oras ? ca de, e hybrida dom'ne , suna bine la ureche termenul asta, asa, de curiozitate, intelesesem ca ia cam 9l/ 100 km > Acum banuiesc ca posesorul a umplut rezervorul de vreo 10- 15 ori, poate face o medie de km la un rezervor , mai ales in oras.
                      Intreb ptr. ca, chestiunea asta ma cam dispera sa ma duc mai des de o data/ saptamana la benzinarie cand fac aprox. 500 km cu un rezervor de 50 l la Golful meu 1,9 TDI,si n-as vrea sa iau ceva ce se numeste si hybrid si sa ma duc mai des la alimentare decat acum cu Golful, chiar daca CRV-ul nu e cat Golful .

                      Comment


                      • #71
                        Eu am avut īn oraș 7,5 % ( cred). Mergānd īn stilul meu, īn care cu CR-V 2,2 iDtec cu cutie automată consumam cam 13%.
                        Last edited by KMR; 26-02-19, 21:05.
                        I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                        My cars:

                        '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                        '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                        '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                        '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                        EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                        EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                        EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                        EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                        EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                        EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by KMR View Post
                          Eu am avut īn oraș 7,5 % ( cred). Mergānd īn stilul meu, īn care cu CR-V 2,2 iDtec cu cutie automată consumam cam 13%.
                          E ok asa.

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by KMR View Post
                            Eu am avut īn oraș 7,5 % ( cred). Mergānd īn stilul meu, īn care cu CR-V 2,2 iDtec cu cutie automată consumam cam 13%.
                            Si cati km avea la bord masina? Ca eu sunt pe la 300 si nu scad sub 10 desi la diesel aveam tot 13...

                            Comment


                            • #74
                              [QUOTE=bflorian;n855707]

                              Si cati km avea la bord masina? Ca eu sunt pe la 300 si nu scad sub 10 desi la diesel aveam tot 13...[/QUO

                              Asta nu e prea incurajant, 9l/ 100 km nu seamana cu 7,5 l/ 100 km, e prea mare diferenta, nu merge ca stilul e asa la unul si altfel la altul, ceva scartaie in declaratiile cuiva sau in matele vreuneia dintre masini. Tot nu-mi raspunde nimeni, cati km ati facut cu un rezervor ? stiu si eu sa fac un consum dar vreau sa aud posesorii , in realitate ce consum au avut la un rezervor de 50 de litri de benzina cu o hybrida crv ?

                              Comment


                              • #75
                                Ce nu este incurajant ? Faptul ca masina consuma mai mult sau mai putin decat un golf 1.9 sau ca masina consuma in oras intre 7.5 si 9 depinzand de sofer,trafic,temperatura,greutate pasageri,greutate bagaje ,etc ... Nu vad diferenta aia mare sincer .
                                PS. Ambele mi se par consumuri excelente pentru o masina de gabaritul si puterea unui CRV .

                                Comment

                                Working...
                                X