BFLORIAN: '19 CR-V 2.0 Hybrid e-CVT Lifestyle, Modern Steel Metalic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Apropos: daca nu deranjeaza pe nimeni putem trece la persoana a doua? Eu sunt Florian.

    Comment


    • #17
      Originally posted by bflorian View Post

      Deocamdata o cam calc prin Bucuresti ca sa vad ce poate (si de placere!) asa ca nu am scazut sub 9 la consum. Dar inca suntem in prima 100...
      de CRV si nu asa de fasneata pe cit spuneau cifrele), S-cross de la Suzuki (multa masina pentru jumatate din banii de CRV cu un motor mai putin

      Spre curiozitatea noastra, de muritori de rand, ai avut dorinta, dupa km parcursi pana acum cu motor de 2L , sa scoti joja, sa-i observi nivelul de ulei si sa mirosi daca cumva are ,, dampf " de benzina ca la 1,5 T ? Poate ca de vina e fandaxia dar n-avem ce face decat sa intrebam.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Destinatar View Post


        Spre curiozitatea noastra, de muritori de rand, ai avut dorinta, dupa km parcursi pana acum cu motor de 2L , sa scoti joja, sa-i observi nivelul de ulei si sa mirosi daca cumva are ,, dampf " de benzina ca la 1,5 T ? Poate ca de vina e fandaxia dar n-avem ce face decat sa intrebam.
        Chiar am facut asta azi! Dar nu am simtit nimic in neregula. Si nici nu pot spune ca am cu ce sa compar pentru ca nu am mai mirosit niciodata joja... Imi pare rau dar nu stiu sa va spun diferenta fata de 1.5.

        Comment


        • #19
          Originally posted by bflorian View Post

          Chiar am facut asta azi! Dar nu am simtit nimic in neregula. Si nici nu pot spune ca am cu ce sa compar pentru ca nu am mai mirosit niciodata joja... Imi pare rau dar nu stiu sa va spun diferenta fata de 1.5.
          Atunci ma bucur ca hybridul cu motor 2l nu are boala asta, diferenta o faci asa: te duci in show-room, ridici capota unui crv pe benzina 1,5T, scoti joja afara, o mirosi si te minunezi. Chiar si masinile ,,nerulate" au mirosul respectiv de benzina . Am inteles ca dupa 3 schimburi de ulei( 10000 km aprox.) s-a stabilizat nivelul , dupa marturia onorabilului coleg de forum Aurelian P.

          Comment


          • #20
            La orice motor pe benzina uleiul miroase, macar putin, a benzina.
            Altfel, la masina din showroom, a ce ai vrea sa miroasa? De la plecarea din fabrica are probabil un sir lung de porniri in urma, cauzate de manipularea asociata transportului, bagatul in showroom, etc.

            Comment


            • #21
              Originally posted by Destinatar View Post
              Atunci ma bucur ca hybridul cu motor 2l nu are boala asta, diferenta o faci asa: te duci in show-room, ridici capota unui crv pe benzina 1,5T, scoti joja afara, o mirosi si te minunezi. Chiar si masinile ,,nerulate" au mirosul respectiv de benzina . Am inteles ca dupa 3 schimburi de ulei( 10000 km aprox.) s-a stabilizat nivelul , dupa marturia onorabilului coleg de forum Aurelian P.
              De ce as face asta?

              Comment


              • #22
                Originally posted by closchkutza View Post
                La orice motor pe benzina uleiul miroase, macar putin, a benzina.
                Altfel, la masina din showroom, a ce ai vrea sa miroasa? De la plecarea din fabrica are probabil un sir lung de porniri in urma, cauzate de manipularea asociata transportului, bagatul in showroom, etc.
                Da, inseamna ca eu am ramas putin in urma, o fi ceva schimbat la motoare, asta se numeste avans tehnologic. la inceputul anilor 90 am condus Dacia 1300 si un Oltcit vreo 5 ani, ambele pe benzina, atunci nu mirosea deloc uleiul din baie a benzina, oricat si oriunde le tavaleam. De-atunci n-am mai avut benzine, numai Renault 9 Diesel , VW Golf motorine.
                Dupa exprienta mea, unde n-am nevoie sa fiu academician in masini sau inginer in mecanica auto, la masina din show-room as vrea sa miroasa cel mult a ulei de motor, folosit sau nefolosit. Ideea asta ca poa' sa miroasa a benzina , ca a fost manipulata masina in timpul transportului nu e valabila la masinile din show-room-ul dela VW, incearca la un TIguan pe benzina la Porsche Pipera etc. sa vezi daca-i asa, eu am incercat si nu miroase joja a benzina la Tiguan benzina. Ce sa facem, traim intr-o lume a comparatiilor, prin comparatiii ne-am ales toti masinile, meseria, casa, etc.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by bflorian View Post

                  Deocamdata o cam calc prin Bucuresti ca sa vad ce poate (si de placere!) asa ca nu am scazut sub 9 la consum. Dar inca suntem in prima 100...
                  Ma descurc cu butoanele dar inca nu mi-a intrat in reflex. Dar nu e asa de rau. Deocamdata sunt putin dezorientat de camera si setarile ei.
                  Sistemul de navigatie este mai slab grafic comparativ cu wazele. Plus ca nu mi se pare ca se actualizeaza cu aglomeratia pe sosea, Dar nu prea l-am deschis ca nu am iesit din Bucuresti.
                  Nu am fost in masina cu Bose sau Dynaudio... nu pot compara. Nu am ce sa reprosez sunetului... parca se aude mai bine ca la CRV0ul meu vechi dar diferenta este data (si) de antifonarea sensibil mai buna. Am testat si 1.5-ul pe benzina si e mai zgomotos. Lipsa cutiei de viteze para ca face diferenta.


                  Pina la ea am testat 1.5-ul (respins de sotie pentru ca era zgomotos), CX-5 (respins de mine pentru ca mi s-a parut mai instabila in comparatie cu CRV si nu mi-au placut instrumentele de bord), Karoq (a fost o placere sa o conduc dar atmosfera interioara este inferioara CRV-ului), T-roc de la VW (mult prea zgomotoasa si mica fata de CRV si nu asa de fasneata pe cit spuneau cifrele), S-cross de la Suzuki (multa masina pentru jumatate din banii de CRV cu un motor mai putin zgomotos decat 1.5-ul de CRV si performante similare), MocaX (o masina placuta la interior si cu o directie precisa de invidiat dar a cazut din cauza combinatiei de mototr si cutie care nu m-au facut sa scot banii din buzunar), X-trail (comod de condus dar instrumentele nu le vedeam bine plus ca nu aveau combinatia motor si cutie care as fi dorit-o).

                  Multumesc pentru urari! Sa fie la fel de bine tuturor!
                  Salut,
                  Sa o stapanesti cu cat mai multe satisfactii!
                  Legat de consum, ca-s tare curios si eu, te rog daca ai putea sa faci si consum la pompa, de la plin la plin. Consider ca-i cel mai real, e fix cat platim.
                  Multumesc!

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by SebaV View Post

                    Salut,
                    Sa o stapanesti cu cat mai multe satisfactii!
                    Legat de consum, ca-s tare curios si eu, te rog daca ai putea sa faci si consum la pompa, de la plin la plin. Consider ca-i cel mai real, e fix cat platim.
                    Multumesc!
                    Cu siguranta o sa fac si asta dar nu cred ca cifrele din calculator inseala. Deocamdata sunt la 9% si vorbim de frecat cam 25 km pe zi in orele de maxima aglomeratie.

                    Comment


                    • #25
                      Si poze. Hai cu pozele
                      '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by bflorian View Post

                        Cu siguranta o sa fac si asta dar nu cred ca cifrele din calculator inseala. Deocamdata sunt la 9% si vorbim de frecat cam 25 km pe zi in orele de maxima aglomeratie.
                        Boierie. Eu sunt intre 16% si 20% tot asa, la orele aglomerate. Si 24% cand fac 45 de minute intre Victoriei si Universitate, la ora aia cumplita cand se merge cu un metru pe minut.. Deci oricum consumati de 2 ori mai putin cu o masina mai grea.
                        Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                        Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                        Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by ticker View Post
                          Si poze. Hai cu pozele
                          Sa o spal intai

                          Comment


                          • #28
                            Salut. Drumuri bune si sa o conduci fericit!

                            Comment


                            • #29
                              Citeva imagini din interior (nu am spalat-o inca ).

                              Comment


                              • #30
                                mii de scuze... de ce recirculati aerul? E aprins ledul de la recirculare. E rece masina si se incalzeste mai repede asa?
                                Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                                Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                                Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                                Comment

                                Working...
                                X