Sa ne intelegem: problema dilutiei nu e cauzata de turbina, ci de tipul de injectie. Injectia directa (GDI) e cea care pare sa sufere de acest fenomen. La unele motoare e mai mica dilutia, la altele mai mare. Se pare ca la Civic se manifesta mai putin decat la CR-V.
AURELIAN.PARATU: ´18 Honda CR-V 1.5T i-VTEC, echipare?, Premium Agate Brown Pearl
Collapse
X
-
Originally posted by DarthMaul40 View PostSa ne intelegem: problema dilutiei nu e cauzata de turbina, ci de tipul de injectie. Injectia directa (GDI) e cea care pare sa sufere de acest fenomen. La unele motoare e mai mica dilutia, la altele mai mare. Se pare ca la Civic se manifesta mai putin decat la CR-V.
Comment
-
Cand am zis de benzinare cu turbina nu m am referit strict la problema cu dilutia, cu toate ca aici asta e principala dezbatere se pare ca de cand a inceput downsizingul asta e jale cu motoarele in cauza, de la un producator la altul au probleme ba cu distributia, ba cu mancatul de ulei, ba cu diverse alarme prin bord care duc la limitarile performantelor, etc...si toate aceste probleme sunt mai pronuntate la turbo. Ma bucuram ca la Honda nu e clasica problema a injectiei directe cu depunerea de carbon pe supape sau distributia cand pac...dilutia!
Ca si comparatie de injectie directa fara turbo mai am o Mazda 6 de 2l din 2016 cu injectie directa fara turbo, in 3 ani si cateva luni 135 k km, nu miroase uleiul a benzina si nici nu completez intre schimburi. Nici alte simptome ale injectiei directe nu are.
Comment
-
Comment
-
Originally posted by KMR View PostCred că s-a mai spus asta dar acest fenomen este tipic motoarelor pe benzină cu injecție directă. https://www.youtube.com/watch?v=tPyMefpgLfg
Comment
-
-
Intrebarea e: de ce benzina ajunge la segmentul de ungere? a doua: benzina se dizolva in ulei, pana ajunge sa se incalzeasca motorul e circulata impreuna cu uleiul prin sistemul de ungere, cuzineti, axa cu came, etc...pana la un punct e de inteles fenomenul oarecum natural dar cand si dupa o functionare indelungata nivelul de ulei e tot crescut si uleiul diluat e clar ca scapa mai mult decat s ar dori benzina printre segmenti si cilindru si evaporarea nu e suficienta..poate fi si mama lui de motor cand uleiul e diluat deja ungerea sufera si in timp e afectat, deja am citit ca s-au gasit la analize urme de span mult peste limita acceptata!
Comment
-
Originally posted by MPopescu View Post
Si Honda explica acest fenomen!Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)
Comment
-
Atatea supozitii.. Aici... Toti suntem mecanici... Toti ne pricepem.. Treaba e simpla cu dilutia.. Vrei sa nu o ai... Nu mergi km. Putini cand e rece afara.. O scoti cel putin odata pe luna din oras... In rest cand e cald mergi cat vrei si cum vrei..rece afara ins sub 5 grade.. Mergi pe sport primii 5km s a incalzit uleiul apoi mergi pe drive si nu vei avea probl cu nivelul la ulei.. Ca joja miroase a ulei.. Nu conteaza... Baga doar benzins de cslitate 98 99 sau 100..si drum bun..restul e cancan
Comment
-
Serios ? cum ai ajuns tu la concluzia asta? eu fac zilnic 150-200 km numai DN si autostrazi si totusi uleiul nu ma tine mai mult de 6000 km. De nivel nu mai vorbesc. .Last edited by hondatu; 22-02-21, 18:20.
Comment
-
Azi am facut a saptea revizie la 52702 km, inclusiv schimb discuri frana fata si placate. Citeste in urma si vezi cat am mers cu uleiul 5w-30...…..Last edited by aurelian.paratu; 03-02-20, 18:06.
Comment
-
Originally posted by Tomitza21 View PostAtatea supozitii.. Aici... Toti suntem mecanici... Toti ne pricepem.. Treaba e simpla cu dilutia.. Vrei sa nu o ai... Nu mergi km. Putini cand e rece afara.. O scoti cel putin odata pe luna din oras... In rest cand e cald mergi cat vrei si cum vrei..rece afara ins sub 5 grade.. Mergi pe sport primii 5km s a incalzit uleiul apoi mergi pe drive si nu vei avea probl cu nivelul la ulei.. Ca joja miroase a ulei.. Nu conteaza... Baga doar benzins de cslitate 98 99 sau 100..si drum bun..restul e cancan
Comment
-
Originally posted by Tomitza21 View PostTreaba e simpla cu dilutia.. Vrei sa nu o ai... Nu mergi km. Putini cand e rece afara.. O scoti cel putin odata pe luna din oras...
Si atunci e informat consumatorul.
Altfel e cam normal sa se supere consumatorul."Ethics. That's always so inconvenient."
Cal Lightman
Comment
-
E fascinant cum nu stii ce inseamna sport la un CVT...
Poate insemna sa mergi cu schimbat manual pe sport. Adica nu schimbi la 1500-1700 cum schimba CVT. Schimbi manual la 2300-2400.
Zi-mi tu marvin ca la orice auto cu turbina indiferent, diesel sau benzina, pe manual, ai schimbat sub 2500 ture cu motorul la rece.
Ce zici, citim regulile pt condus cu turbina? Nu de alta dar aici pari un mic hater. Scuze, sa mi-a venit...
Turatii mari nu inseamna 3500-4000...nu am zis asa ceva.. Deci despre ce vorbim? Care e ideea ta? Vino tu cu o solutie!
.Last edited by hondatu; 22-02-21, 18:23.
Comment
Comment