AURELIAN.PARATU: ´18 Honda CR-V 1.5T i-VTEC, echipare?, Premium Agate Brown Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu stiu ca e un singur bec ca sa nu para din spate ca franeaza masina.
    "Ethics. That's always so inconvenient."
    Cal Lightman

    Comment


    • Indiferent din ce motiv este doar un singur stop ceata, sa montezi inca unul in plus (asta in cazul in care ar exista vreo portita legala pentru acest lucru) cred ca inseamna un efort financiar imens, nicidecum proportional cu rezultatul obtinut.
      Pasul 1: suni la Honda sa proiecteze in mod special un astfel de stop si pentru partea dreapta.
      Pasul 2: Honda obtine toate autorizatiile pentru a avea dreptul sa il monteze pe masina.
      Pasul 3: dupa ce ai obtinut piesa, insa legea (romaneasca sau europeana) tot nu iti permite, dai in judecata statul si angajezi cei mai buni avocati din lume pentru a castiga
      Pasul 4: cu zambetul pe buze te duci la cel mai apropiat dealer Honda pentru a monta stopul cu pricina.

      Cost estimativ: fara numar!

      Pasii sunt desigur o caterinca, insa un posibil scenariu, conform unei imaginatii bogate bazate pe putina spre deloc experienta la astfel de lucruri

      Comment


      • desfa stopul si uita-te, cel mai probabil ai deja suportul pentru bec, trebuie doar becul (unele stopurile sunt deja proiectate si cu bec pe partea dreapta, sunt in oglinda, doar becul nu este montat, poate e asa si scapi doar cu un bec). Am procedat la fel la o fosta masina. La CR-V 3 ceata este pe ambele parti.

        Comment


        • Originally posted by raducu View Post
          ... La CR-V 3 ceata este pe ambele parti.
          Eu la CR-V3 am doar pe stanga.


          Sent from my iPhone using Tapatalk
          O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

          Comment


          • @scarr:

            Pasii nu isi au rostul, masina este prevazuta cu tot, trebuie doar pus un bec.

            hondatu
            Administrator
            Last edited by hondatu; 22-02-21, 18:06.

            Comment


            • Originally posted by ro861 View Post
              Eu la CR-V3 am doar pe stanga.
              Sa-mi fie cu iertare, dar la a mea are pe ambele parti, asa am luat masina de la Asko, eu n-am facut nici o modificare. Am fost si sa verific.

              Comment


              • Si una de sezon.

                Comment


                • Am ajuns la 52.000 km. Intre timp s a mai facut un schimb de ulei la 46.663 km. S a trecut la 5w-30. Deja am 5000 km cu el. Vedem cum se comporta.
                  Intre timp am pus si praguri la masina. Vedem daca trecem pe proiectoare cu led sau nu.Costul pe original este destul de ridicat, desi este o oferta de 20% discount la ele. Deja am spart al doilea proiector. Se va schimba pe casco. Vedem cum se aliniaza astrele.

                  Comment


                  • Arata bine cu praguri. Le-ai pus la reprezentanta sau ai comandat de pe cox?

                    Comment


                    • Le am pus la HN. Le am luat de la ei. Mi au dat discount de 20%. Lucrarea a durat 2 ore. La 8.30 masina era pe rampa ....la 10.30 ieseam pe poarta.

                      Comment


                      • Originally posted by aurelian.paratu View Post
                        Am ajuns la 52.000 km. Intre timp s a mai facut un schimb de ulei la 46.663 km. S a trecut la 5w-30. Deja am 5000 km cu el. Vedem cum se comporta.
                        Intre timp am pus si praguri la masina. Vedem daca trecem pe proiectoare cu led sau nu.Costul pe original este destul de ridicat, desi este o oferta de 20% discount la ele. Deja am spart al doilea proiector. Se va schimba pe casco. Vedem cum se aliniaza astrele.
                        Salut,
                        Povestea ta seamana in mare masura cu ce am experimentat eu. Cu diferenta ca eu pe cand eram in garantie nici nu visam ca motorul meu are probleme atat de grave. Tu cel putin stii ce se intampla. Nu stiu cat ai garantie, probabil 100.000km, ideea e ca sper ca esti constient ca trebuie sa rezolvi problema cat timp mai e garantia asta. Daca acum la 52.000 te-au trecut pe un ulei mai vascos, o sa o mai duca asa inca 2-3 ani pana se termina cu garantia, dupa care te descurci singur. In perioada asta consumul sau dilutia de ulei nu o sa depaseasca cifra stipulata in cartea de service, iti vor spune ca totul e normal. Nu stiu cat a costat masina ta, si cat esti dispus sa pierzi daca sa zicem vrei sa o vinzi la 150.000km si motorul e terminat. Sau daca trebuie sa bagi 2000 eur in reparatie cand o sa aiba km aia. Sau daca o sa iti placa sa il schimbi mai des de 5000 km. Sau sa umbli permanent cu 1L de ulei in portbagaj la orice drum mai lung de cateva sute de km.
                        Iti sugerez sa incerci sa apara toate aceste aspecte legate de schimburile dese si de dilutie si analizele in istoricul de la reprezentanta unde mergi. Sa se vada ca lucrurile au inceput sa mearga rau inca de la o varsta frageda a motorului. Iar dupa expirarea garantiei ar fi recomandat sa mergi in continuare la reprezentanta pentru revizii. In cazul in care vei avea probleme mai grave mai incolo, si vei vrea sa benficiezi de "good will" de la Honda, desi ma indoiesc ca vei reusi, importatorul oficial Honda Romania iti va cere o expertiza a motorului intr-un service autorizat (adica intr-o reprezentanta Honda) si istoricul reviziilor. Ai grija ca tot timpul sa fie uleiul recomandat de dealer. Si la km recomandati in cartea de service.
                        Multa bafta.

                        Comment


                        • Masina are garantie 5 ani sau 150.000 km.
                          Problema este bine stiuta de honda. Toate analizele de ulei facute( pentru ca am asa ceva) sunt predate lor. Este desigur un efort financiar al meu. Eu incerc sa ma bucur de masina.
                          Daca va fi probleme de motor .....habar n am. Uleiul o sa l schimb mereu pe banii mei si o sa fac analize mereu la el.

                          Comment


                          • Tocmai ce am incheiat si eu extra-garantie si am primit 5 ani sau 180.000 km.
                            Iar sa crezi ca vei beneficia de bunavointa din partea Honda dupa ce ai iesit din garantie ar fi prea pozitiv. In momentul de fata nu cred asa ceva, insa e doar o impresie personala.
                            Daca problema persista, o vinzi cat inca mai are cateva luni sau km de garantie, ca sa iei totusi un pret bun pe ea, si aia e.
                            hondatu
                            Administrator
                            Last edited by hondatu; 22-02-21, 18:07.

                            Comment


                            • Bunavoita Honda........ramane de vazut. Masina va sta la mine atat cat imi voi recupera banii pe ea. Oricum o tin pentru ca imi place.
                              Bunavointa nu exista ......decat pe banii proprietarului.

                              Eu vreau sa ma bucur de masina si o folosesc la intreaga ei capacitate.

                              Ca atare intreb: vreau sa pun acele bare pe plafon. Cum se pun? Trebuie decupat ceva?
                              aurelian.paratu
                              Senior Member
                              Last edited by aurelian.paratu; 22-01-20, 21:41.

                              Comment


                              • Originally posted by aurelian.paratu View Post
                                Am ajuns la 52.000 km. Intre timp s a mai facut un schimb de ulei la 46.663 km. S a trecut la 5w-30. Deja am 5000 km cu el. Vedem cum se comporta.
                                Poti sa detaliezi putin schimbarea asta a vascozitatii uleiului? Concret, cine a decis trecerea la 5W30? Dealer-ul? Tu? Si care a fost rationamentul? Uleiul e tot Honda?

                                Comment

                                Working...
                                X