AURELIAN.PARATU: ´18 Honda CR-V 1.5T i-VTEC, echipare?, Premium Agate Brown Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut
    N am mai scris de mult si asta pentru ca masina a stat in garaj 2 saptmani, fiind inlocuita de cealalta masina care o am -vw golf v.

    A aparut si prima problema azi- dupa ce am mers 70 km, am ajuns in Bucuresti cu un zgomot suspect la motor. Cand accelerez in orice dreapta in apropriere de 3000 rpm am o vibratie care se aude in masina. Si cu masina pe loc scoasa din viteza a facut de cateva ori.
    Suspectez ceva conducta care atinge de ceva sau AC.
    Singura diferenta este acum ca am venit cu AC pornit -foarte rece in masina.
    Daca maine face iar ........la HN mergem sa o doctoriceasca.

    Comment


    • Salut,
      Intrebare, ai ochelarii de soare in suportul din masina?

      Comment


      • Nu. Nu am ochelari de soare. Si sigur nu face de acolo pentru ca se aude sub masina.

        Comment


        • Salut,

          N-am mai scris de mult. Masina a ajuns la 24.000 km. Este o masina care imi place, insa din pacate probleme se inmultesc :
          - oil dilution care se manifesta atunci cand temperaturile sunt scazute. Am observant ca odata cu incalzirea vremii , nivelul nu a mai crescut. Am deja 5000 km cu uleiul;

          - a aparut un zornait care se aude cand motorul este la 3000 de ture. Am fost cu ea la HN , s-au uitat si a ramas ca pe 11.06.2019 sa fie dusa in service pentru demontare bord si ceva la motor ( fata). Am filmarea cu zornaitul. Din pacate nu l pot incarca.

          - sistemul multimedia ( tablet) a inceput sa se blocheze. Este nevoie sa opresc mereu motorul pentru ai da restart. Inca nu am apucat sa filmez cum face, dar cu prima ocazie…….


          Momentan cam atat. Masina in rest merge f bine.

          Comment


          • Originally posted by aurelian.paratu View Post
            Salut,

            - sistemul multimedia ( tablet) a inceput sa se blocheze. Este nevoie sa opresc mereu motorul pentru ai da restart. Inca nu am apucat sa filmez cum face, dar cu prima ocazie…….


            Momentan cam atat. Masina in rest merge f bine.
            Incercati un reboot al sistemului multimedia. La mine, dupa un an, ii lua 1 minut pana se incarca la pornirea masinii, lag f mare intre meniuri, blocare sunet cand bagam in marsarier, nu mai revenea in meniul unde era anterior etc. Asta fara sa il rootez sau sa ii instalez alte aplicatii. Am rezolvat cu reboot. Tinut butonul de on/off apasat pana apare mesajul de reboot, cred ca e acelasi tip de unitate la baza.

            Comment


            • Salut
              masina a fost dusa la HN ieri 11.06.2019 si lasata acolo. Am luat ca si masina la schimb un civic sedan negru cu 5300 km la bord.
              Ce pot sa spun este ca mi a placut enorm. Daca nu imi tb o masina 4x4 sigur ca civicul era aleasa. Este o diferenta intre civic si crv . Desi acelasi motor diferenta de greutate a crv isi spune cuvantul asupra demarajului.
              Civicul nu bate,nu troncane si se aseaza super bine la drum. Mi -a placut. Poate daca o sa vand vw sigur voi lua civic.
              La CRV s a gasit problema legata de vibratii - conductele de AC care intra in spatele bordului. A fost remediata problema. Momentan e liniste in masina
              Se apropie revizia a doua la 10.000. Pe langa revizia obisnuita as schimba si uleiul de la grup spate. Este ok?
              Am vazut pe forumurile din afara si youtube ca face pilutura in grup. As prefera sa schimb si pe spate la 20.000 mai ales ca masina este folosita pe teren accidentat.

              Comment


              • Daca te referi la lichidul diferentialului spate, la generatia anterioara se schimba prima data la 20,000 km (probabil ca din acelasi motiv cu cel mentionat de tine) si apoi la 100,000km, s-ar putea sa fie si la generatia ta la fel, ai verificat in manual?
                2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
                Ex:
                2014 Honda Civic Executive
                2011 Honda Civic GT

                Comment


                • Originally posted by aurelian.paratu View Post
                  Salut,

                  N-am mai scris de mult. Masina a ajuns la 24.000 km. Este o masina care imi place, insa din pacate probleme se inmultesc :
                  - oil dilution care se manifesta atunci cand temperaturile sunt scazute. Am observant ca odata cu incalzirea vremii , nivelul nu a mai crescut. Am deja 5000 km cu uleiul;

                  - a aparut un zornait care se aude cand motorul este la 3000 de ture. Am fost cu ea la HN , s-au uitat si a ramas ca pe 11.06.2019 sa fie dusa in service pentru demontare bord si ceva la motor ( fata). Am filmarea cu zornaitul. Din pacate nu l pot incarca.

                  - sistemul multimedia ( tablet) a inceput sa se blocheze. Este nevoie sa opresc mereu motorul pentru ai da restart. Inca nu am apucat sa filmez cum face, dar cu prima ocazie…….


                  Momentan cam atat. Masina in rest merge f bine.
                  Salut,

                  pana la urma au demontat bordul pentru acel zgomot? sau au prins cu o clema cele doua conducte de AC din spatele bordului? Intreb deoarece in America exista un TSB pentru acest tip de defect si ma gandeam ca la modelul nou poate nu se mai manifesta.

                  Comment


                  • Originally posted by laiud9 View Post

                    Salut,

                    pana la urma au demontat bordul pentru acel zgomot? sau au prins cu o clema cele doua conducte de AC din spatele bordului? Intreb deoarece in America exista un TSB pentru acest tip de defect si ma gandeam ca la modelul nou poate nu se mai manifesta.
                    Am atasat acel TSB
                    Attached Files

                    Comment


                    • Salut
                      Mie mi au zis ca au desfacut bordul. Masina a fost dusa la 8.30 si bagata direct pe elevator si a fost gata la orele 16.00

                      Comment


                      • Salut,

                        Azi s-a efectuat din nou revizia. La 28.325 km .fix la 11000 de la ultimul schimb. Cu ocazia aceasta s-a verificat toata masina. S-a schimbat inclusiv uleiul la grupul de pe spate. Cost total = putin peste 1000 ron ( tva inclus).. S-a in cercat resetarea calculatorului cu nr de zile. Indiferent ce ii face nu depaseste 160 zile. Si acum dupa schimb imi arata 160 zile. Nu- I problema, oricum uleiul il schimb la 10.000 maxim 11.000.
                        Am vrut sa l schimb la 10.000 dar nu am gasit loc, iar intr-o saptamana am facut 1000 km.
                        Am deschis si dosar de dauna pentru proiectorul stanga - (are geamul fisurat)- cost 260 euro fara tva.

                        La urmatoare revizie se pare ca trebuie sa schimb si placutele frana pe fata. Cam repede se tocesc. La VW pe fata le am schimbat prima data la 100.000 km iar pe spate la 65.000.

                        Cu OIL DILUTION - problema nerezolvata. Incearca si ei sa schimbe tactica de vanzare - spun de la bun inceput ca uleiul se schimba pana in 10.000 daca se merge in oras foarte mult.

                        Ca si multumire- HN are un service ok, desigur ca se poate si mai bine.


                        Drumuri bune sa aveti.

                        PS. Daca intrati cu masina pe drumuri neasfaltate (gen noroi,sleauri) aveti grija ca rezervorul nu are nicio protectie . Singura protectie este o bara de fier, in rest nu are nicio protectie. Adica daca atingi o piatra sau margine de pamant mai mult ca sigur se sparge.

                        Comment


                        • Si am ajuns la 30.000. Luni suntem iar programati la service. Schimbam proiectorul pe casco.
                          Am reusit in cele din urma sa conectez telefonul la tableta. Acum totul merge foarte bine. Waze e super pe tableta.
                          Drumuri bune si concedii placute

                          Comment


                          • Originally posted by aurelian.paratu View Post
                            La urmatoare revizie se pare ca trebuie sa schimb si placutele frana pe fata. Cam repede se tocesc. La VW pe fata le am schimbat prima data la 100.000 km iar pe spate la 65.000.
                            Nu invers?

                            Comment


                            • La Vw am schimbat primul rand de placute pe spate la 65000 si la 100.000 pe fata. La 120.000 am schimbat din nou pe spate dar impreuna cu discurile. Fiind o masina mai mica probabil ca fortele de franare sunt altfel reglate.
                              Din ce am observat la Golf cand franezi mai tare masina nu se ridica de fund in sus ci din contra....masina se lasa.
                              La Honda din ce am observat masina are tendinta sa se ridice de fund moment in care ABS intra imediat. Probabil este si din cauza ca honda e mai inalta. Este alta clasa.
                              hondatu
                              Administrator
                              Last edited by hondatu; 22-02-21, 16:42.

                              Comment


                              • Destul de ciudat....asa o fi la VW.

                                Comment

                                Working...
                                X