AURELIAN.PARATU: ´18 Honda CR-V 1.5T i-VTEC, echipare?, Premium Agate Brown Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Verificat azi uleiul. Este cat zona portocalie de pe joja. Am desfacut azi capacul pe unde se toarna uleiul in motor si e curat. Am vazut ca in China acolo se facea spuma. La mine inca nu e cazul. Insa a venit un miros puternic de benzina. Deci in motor miroase a benzina. Am pornit si cealalta masina care are injectie directa. Repetat aceeasi metoda. Nu miroase deloc motorul sau uleiul a benzina.
    Concluzia: pentru mine acest CRV este ultima masina Honda. Mi am dat seama ca sunt incapabili sa rezolve sau stiu solutia dar este foarte costisitoare si prefera sa faca pe prostii in continuare.

    Mai dureros este ca vind in continuare acest produs de kkt.

    Intrebare pentru cei care cunosc Marca Honda mai bine: busonul de la baie are magnet pe el? Vreau sa vad daca face span.
    Pe net am vazut ca la grupul spate la 4x4 are asa ceva si mereu face span acolo.

    Comment


    • Nu cred că vreun bușon de fabrică are magnet. Cel puțin la Honda nu știu vreun model care să aibă magnet.
      I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
      My cars:

      '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
      '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
      '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
      '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
      EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
      EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
      EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
      EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
      EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
      EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

      Comment


      • Este inutil sa ai un buson magnetic de baie de ulei motor pentru ca “spanul” eventual produs de motor este in general non-feros (ex: cuzinetii nu sunt din aliaj feros).

        Comment


        • Originally posted by aurelian.paratu View Post


          Intrebare pentru cei care cunosc Marca Honda mai bine: busonul de la baie are magnet pe el? Vreau sa vad daca face span.
          Pe net am vazut ca la grupul spate la 4x4 are asa ceva si mereu face span acolo.
          Am vazut la un mecanic batran cum se face verificarea spanului. Nu cu magnet pentru ca multe metale folosite in motoare nu sunt magnetice. Cand se schimba uleiul si filtrul de ulei, se spala bine filtrul cu benzina curata si se taie si se analizeaza cu o lupa puternica si lumina multa. Omul avea si un mic microscop. Imi pare rau pentru ce patiti... cred insa ca se vor gasi solutii. Honda nu va lasa lucrurile asa, fie software, fie hardware, o sa fwca ceva. Ar fi de neconceput sa nu rezolve problema. Pierderile, din punct de vedere al imaginii, sunt deja catastrofale. Pe mine m-a intrebat unu cu un Audi ieri cand alimentam daca modelul meu e din alea cu dilutia uleiului. O sa ajunga sa intre in folclor.
          Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
          Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
          Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

          Comment


          • Eu nu vad sa o rezolve. SUA se chinuie de 1 an si ceva. In China CR-V nu se mai vinde.
            hondatu
            Administrator
            Last edited by hondatu; 22-02-21, 17:28.

            Comment


            • No s-o rezolve.
              hondatu
              Administrator
              Last edited by hondatu; 23-02-21, 14:28.
              I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
              My cars:

              '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
              '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
              '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
              '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
              EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
              EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
              EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
              EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
              EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
              EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

              Comment


              • Cel mai rau este ca uleiul nu ma tine macar 10.000 km. Oricum nu mergeam pe schimb la 20.000. Dar daca in 10.000 schimb uleiul de 2 ori , nu i nici o afacere. Ieri cand am desfacut busonul de pe unde se pune uleiul in motor, a venit un miros puternic de benzina. Ceea ce este anormal. Honda trebuie sa vina cu o solutie. Oricum am de gand sa i dau in judecata. Am o masina neconforma cu ceea ce am cumparat.

                Comment


                • Solutia poate ar fi schimbarea motoarelor cu cele 2.0 aspirst nu sunt la fel de potente, dar macar nu au probleme si deja se stie de fiabilitatea lor. Ma refer la masinile care se vor produce de acum inainte. Pt crvurile cu 1.5 de pe piata si care au probleme, poate o rascumparare a masinii sau inlocuirea ei cu alt model similar, dar cu motor de 2.0. poate asa si-ar spala un pic imaginea.

                  Ca offtopic: am avut un fiat tipo inchiriat pt 3 zile, motor 1.4 , lent de tot, iar zilele pana la revizie erau 360 sau 18000 km. A ajuns si fiatul peste honda sau cum vine asta? Weekend fain tuturor.
                  alexme24
                  Senior Member
                  Last edited by alexme24; 03-03-19, 11:28.

                  Comment


                  • Nu vad fiabila niciuna din solutiile date de tine. Nu vor face asta in veci. Pentru mine ar fi cel mai ok sa i schimbe motorul cu unul nou care are redesenat sistemul de injectie. Iar banii daca ii da inapoi, desi nu cred, Peugeot 3008 imi iau.
                    hondatu
                    Administrator
                    Last edited by hondatu; 22-02-21, 17:28.

                    Comment


                    • Nivel ulei azi 3.03.2019. Vedeti ce urat ee vede pe hartie. Km 13000

                      Comment


                      • Adică are culoare urâtă? Câți km ai cu uleiul ăsta?
                        I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                        My cars:

                        '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                        '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                        '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                        '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                        EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                        EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                        EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                        EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                        EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                        EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                        Comment


                        • 5700 aproximativ. Nu neaparat culoarea ci mixtura lui. Oricum o sa merg la ei sa vedem ce zic. Il voi schimba pe cheltuiala mea dar uleiul si filtrul il iau la pachet inapoi si direct la analize cu ele.

                          Comment


                          • Si daca is gandite sa functioneze asa, cu uleiul diluat? Nu cred ca n-ar fi aparut situatia asta in teste. Cand te uiti la mixtura aia de ulei-benzina pare catastrofal, dar cu ce compari? 0w20 pur este doar un pic mai vascos ca apa, n-are nici o legatura cu 5w30 cu care multi eram obisnuiti pana acum.
                            Eu am mirosit saptamana trecuta joja la Focus 2 1.0 Ecoboost, 120.000km. Ca la Honda; miros puternic de benzina, uleiul picura de pe joja. Masina a avut service-uri facute conform Ford, intre 15-20.000km. Masina merge ok, e in parametrii, nu consuma ulei intre revizii, n-are sunete de lagare duse sau alte sunete dubioase din compatimentu motor. Daca ungerea e dimensionata/calculata cum trebuie, nu vad problema. Unii producatori cu bugete mai mari pun joja digitala, care rezolva 2 probleme dintr-un foc: nu mai poti sa mirosi joja, si iti zice in functie de mai multi parametrii daca nivelul e bun sau nu. Poate si Honda trebuia sa faca asta din start.

                            Comment


                            • Și Suzuki are injecție directă, Boosterjet-urile 1.0 și 1.4.
                              Eu am pe S-Cross 1.4 (140 CP), am 34.000 km cu el, dar nu are nici un simptom dintre cele prezente la acest 1.5 de la Honda. Uleiul îl schimb la 15.000, conform planului de revizii. La nici o verificare de rutină de până acum (și obișnuiesc să mai bag nasul pe la jojă) nu am găsit nivelul nici crescut, nici scăzut ori vreun miros de benzină. E drept că nici nu livrează atâția căluți per cm3 ca Honda, dar nici nu dă atâtea bătăi de cap. Cel mai aiurea dintre toate mi se pare să ajungi la schimb de ulei la câteva mii de km. Păi de asta avansează tehnologia, în felul ăsta punem piciorul pe Marte? Eu cred că nu, e doar un accident al celor de la Honda. Ar trebui doar să și-l asume bărbătește și să facă ce trebuie.
                              bekxy
                              VIP Member
                              Last edited by bekxy; 03-03-19, 16:59.
                              '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

                              Comment


                              • Originally posted by Danielsportivu View Post
                                Eu nu cred ca au legatura condiitiile severe cu oil dilution, la conditii severe iti indica in carte sa schimbi mai des filtrele si uleiul dar asta nu inseamna ca uleiul trebuie sa aiva nivel crescut si sa mai fie si diluat, doar ca exploatand masina in conditii severe uleiul se depreciaza, isi pierde calitatile. Va spune voua asta la service? Ca din cauza conditiilor severe se produce oil dilution?

                                ,,Condiţiile sunt considerate severe în următoarele cazuri:
                                A: Deplasări mai scurte de 8 km (5 mile) sau la temperaturi sub limita de îngheţ pe distanţe mai mici de 16 km (10 mile).
                                B: Exploatarea la temperaturi deosebit de ridicate, de peste 35şC.
                                C: Rulare timp îndelungat la ralanti sau perioade lungi de deplasare cu opriri şi porniri frecvente.
                                D: Tractare remorci, rulare cu portbagajul de pe acoperiş încărcat sau deplasare în zone montane.
                                E: Rulare pe drumuri cu noroi, praf sau polei.,,
                                Citesc si ma minunez ce motoare de unica folosinta au inventat mesterii astia de la Honda! Bai frate, masinile astea sunt mai rau ca si globul de cristal, trebuie sa te porti cu ele cu manusi, sa iesi la plimbare numai in zilele de sarbatoare, doar pe drumuri perfecte, cand zice Busu ca e presiunea mica si nu bate vantul sa ridice praful!!!

                                Comment

                                Working...
                                X