AURELIAN.PARATU: ´18 Honda CR-V 1.5T i-VTEC, echipare?, Premium Agate Brown Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Buuuun, mers azi ridicat cartea de la Honda Nord. Verificat si senzor ulei -nu are nimic, insa s-a schimbat uleiul pe garantie si masina va fi monitorizata. Exista instiintare de la importator privind oil dilution. E bine ca dealarii nu stiu ce vand, iar cei de la service pana nu baga codul de caroserie habar n -au. Va fi monitorizata. Uleiul nu era peste nivel dar era negru. Va exista recall pe ea. Acum ca am ulei nou imi arata 240 zile pana la service. N-am mai stat sa vad de ce, dar peste 1000 km sunt inapoi la ei.

    Masina insa este o placere. Skoda nu va oferii niciodata asa ceva, decat la pret de Audi.

    Comment


    • #77
      Sa trebuiasca sa schimb uleiul dupa 2 saptamani la o masina noua...le-as face-o guler si as cere banii inapoi... :| incredibil ce au ajuns sa vanda... imi pare rau pentru situatie

      Comment


      • #78
        Asta cu uleiul e o problema destul de costisitoare. Masina mea are fix 1 an si 25.000 km si am facut deja 3 revizii si ma paste in 3-4 mii de km a 4-a. In afara de prima pe care am fortat-o eu la 6000 km restul le-am facut dupa remiderul din bord. 800 * 3 = 1600 ron (cam cat casco).

        Codul motorului meu este L15BB. Am cautat info dar nu gasesc sa vad diferentele intre ele.

        Trebuie sa recunosc ca este masina care imi place cel mai mult sa o conduc (din cele pe care le-am avut pana acum).

        La urmatorul schimb o sa ma inarmez cu un vas gradat ca sa vad cata benzina s-a scurs in ulei.

        Comment


        • #79
          @GeKados;

          Ai schimbat pentru ca ti- a zis senzorul sau pentru ca ai oil dilution ?
          hondatu
          Administrator
          Last edited by hondatu; 22-02-21, 16:30.

          Comment


          • #80
            Originally posted by aalex691 View Post
            Sa trebuiasca sa schimb uleiul dupa 2 saptamani la o masina noua...le-as face-o guler si as cere banii inapoi... :| incredibil ce au ajuns sa vanda... imi pare rau pentru situatie
            Inca sunt calm , pentru ca vreau sa mai fac inca 1000 km. Oricum eu o monitorizez non stop. Apoi voi face un mail catre importator si vor incepe plangerile peste tot.

            Comment


            • #81
              Primul schimb l-am facut pentru ca asa am considerat eu; dupa 6000 de km ar fi trebuit sa existe si niste shpan in motor de la frecari. Restul le-am facut cand mi-a spus service reminderul.

              Uleiul pe care il am acum in motor il suspectez ca fiind diluat mai puternic (la direct injection nu exista fara dilutie). De-asta vreau sa fac si o masuratoare.

              In teorie, in motor mai intra aprox. 1 L peste maxim fara probleme de damage si motorul are si un senzor de calitate a motorului (asa mi s-a spus de la Asko); deci daca ar fi mult prea diluat ar trebui sa apara ceva in bord.
              Eu nu am avut check engine sau ceva si nici probleme la mers constant pe autostrada and so on.

              Comment


              • #82
                Originally posted by aurelian.paratu View Post

                Inca sunt calm , pentru ca vreau sa mai fac inca 1000 km. Oricum eu o monitorizez non stop. Apoi voi face un mail catre importator si vor incepe plangerile peste tot.
                Mi se pare destul de penibil la o masina noua sa fie nevoie de monitorizare si nebunii. De asta iti iei masina noua, sa nu ai grija ei / drumuri prin service. Dar sunt mai proaste decat alea vechi.
                Satul de stat cu un CL7 numai prin service-uri, l-am schimbat cu un civic cu care am fost nevoit inca din primele 3 luni sa fac drumuri la reprezentante cat facusem cu accordu intr-un an.
                Din pacate il cam doare in banana si pe importator. Mie nici nu mi-au mai raspuns la ultimele sesizari, dupa ce am fost plimbat de vreo 6 ori pt niste grile decolorate la prima spalare si ma suspectau ca am trosnit eu masina si am reparat-o pe sub mana...

                Comment


                • #83
                  Azi mi am facut timp pentru utilajele din parcare:
                  -vw golf v scos la plimbare 25 de km, alimentat si spalat apoi bagat la garaj;
                  -honda CRV facut curat interior -exterior
                  - si atv scos la plimbat prin noroi acolo unde se simte el cel mai bine.

                  Despre hondica nu prea am ce spune. Asteapta saptamana pentru alergare.

                  Comment


                  • #84
                    Nimic nou sub soare. Ajuns la 3800 km. Consum mediu in bord 8.8 l/100. La pompa

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by aurelian.paratu View Post
                      Nimic nou sub soare. Ajuns la 3800 km. Consum mediu in bord 8.8 l/100. La pompa
                      Am si eu intrebarea aia pe care-am pus-o mai demult: cum face dimineata masina acum, zilele acestea la frig ? adica in cate minute de cand o pornesti si pleci cu ea din loc incepe sa dea caldura in habitaclu ? se ridica repede acul indicatorului de temperatura ? Se simte sau s-a simtit vreodata vreun miros de benzina in interiorul masinii in timpul in care rulai cu ea ?
                      Eu am mers cu model din acesta nou de CRV 2019 si am avut senzatia ca datorita cauciucurilor late 235/55/R19, pe care le are modelul Executive 4WD facea un zgomot la rulaj pe asfalt, zgomot mai evident, adica zgomotul motorului era ceva lin si delicat dar zgomotul facut de roti pe sosea era destul de evident si zic eu deranjant Asta poate e o parere subiectiva, fiecare e atent la ce-i place sau tolereaza restul fara probleme tocmai ca-i place ceva .

                      Comment


                      • #86
                        "datorita cauciucurilor late 235/55/R19, pe care le are modelul Executive 4WD facea un zgomot la rulaj pe asfalt, zgomot mai evident" - cred ca nu latimea conteaza la producerea zgomotului ci tipul anvelopei, componenta cauciucului, designul santurilor cauciucului, si multe alte elemente.
                        Din pacate, cel putin la Honda, se echipeaza masinile de stock cu cauciucuri cat mai ieftine ( asta a fost norocul meu la 2 CR-V luate de noi) cu rezultatele ( tristeee ) care deriva din pretul mic.
                        Cand puneti niste cauciucuri premium ( sunt niste discutii extrem de interesante si de utile aici pe forum) lucrurile se schimba fundamental.
                        Adica exista si gume exceptionale din punct de vedere al zgomotului pe lumea asta... si de iarna si de vara.
                        Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                        Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                        Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                        Comment


                        • #87
                          Salut. Am ajuns la 4300 km. Mai am 90 de zile pana la revizie. Asa imi arata masina. Am facut in 7 zile 1600 km. Despre ulei nu stiu ce sa zic. Este peste liniuta de sus de la chestia portocalie. Nu pare sa fii crescut. Cert este ca de cand am schimbat uleiul am mers numai cu 100 carera.
                          ca sa raspund la intrebarile de mai sus: masina se incalzeste f repede. Si azi am fost sa dau zapada de pe ea si in 5 minute deja baga caldura. Oricum in 2 minute a dezaburit geamurile fata si spate. Am observat ca desi afara au fost -7 grade in maxim 2 km a inceput sa bage caldura. Se incalzeste foarte repede in comparatie cu skoda pe care am avut o. Azi noapte a fost un deliciu cu ea pe zapada. Se simte cum cupleaza spatele. Masina imi place la nebunie.

                          Eu am anvelope 235/60/18 Bridgestone si vara si iarna. Mie nu mi se par galagioase deloc. Ambele au indicele 106H daca nu ma insel.

                          Miros de benzina in interior n am simtit desi merg foarte mult cu ea.
                          Acum PRO:
                          - este o masina ok pentru pretul dat pe ea;
                          -motorul este ok trage foarte bine intre 3000 si 5000
                          -este foarte stabila
                          -are frane foarte bune
                          -sistemele de pe ea iti fac viata mai usoara la bord
                          -scaunele sunt bune. Eu stau foarte vine in ele si la drum lung nu simti oboseala
                          -spatiu berechet
                          - sistemul info se misca ok si se cupleaza repede cu telefonul
                          -are buton de volum

                          Lucruri care nu mi plac:
                          -la viteze mari motorul se aude in habitaclu, probabil este ceva legat si de difuzoare
                          - sistemul audio e de rahat. Puteau si ei sa puna unul mai de calitate
                          -legat de informatiile afisate sunt destul de limitate. Inca nu l am analizat in detaliu
                          - tabla este foarte subtire
                          -discurile de frana ruginesc foarte repede
                          - motorul se murdareste repede. Daca intri pe drumuri mai nasoale intra noroi de la roata la motor
                          -zona de radar se murdareste foarte repede. Odata murdarita zona bordul ti se face pom de craciun. Esti nevoit sa opresti si sa cureti. Aseara in 5 km am oprit de 3 ori sa l curat.

                          Daca nu tragi de ea poti consuma si 6.5 la 100 iar daca tragi de ea ajungi si la 11. Eu am o medie de 8.8 la 4300 km.

                          Comment


                          • #88

                            Comment


                            • #89
                              @aurelian.paratu:

                              Domnu' Aurel, ati spart gheata in privinta noului CR-V, eu, personal va multumesc pentru franchetea de care dati dovada, e utila tututror celor interesati, foarte interesante toate recenziile acestea, ne ajuta sa vedem si noi daca in timp mai apar probleme, daca uleiul isi va stabiliza nivelul si nu va mai creste sau nu va mai fi nevoie sa fie schimbat la 1000 sau la 4000 de km, foarte interesante parerile si senzatiile( obiective sau subiective) de confort si disconfort in masina si in timpul conducerii masinii, pe mine, cel putin ma ajuta sa iau o decizie , am platit deja un avans si ar trebui sa-mi ajunga prin aprilie un CR-V automata, 4x4 , dotarea de top . Asta daca nu vor aparea probleme care sa ma faca sa iau alte decizii.

                              Insa, ce ma dezamageste un pic e faptul ca, in ciuda faptului ca s-au vandut in toata tara, niste sute de exemplare din noul crv pe 2019, spre exemplu, la ASKO s-au vandut cel putin 80 de bucati pana acum, deci in ciuda acestui fapt, nu vad aici pe forum, prea multe pareri exprimate care sa zica sau sa contrazica sau sa confirme despre masina, cu exceptia a doi , trei entuziasti posesori ai acestor masini, nu prea-mi iese la socoteala, de ce la atatea vanzari sa nu fie pe forum mai multe feed-back-uri, e buna, e rea masina, sa spuna mai multe guri si urechi ce merge bine si ce nu merge la masina. Eu imi fac socoteala asta, gandindu-ma la alte forumuri Honda CR-V din Europa si America unde chiar e lume care isi impartaseste parerile. Numai ca noi iar suntem exceptia care confirma regula. Regula o s-o simtim pe pielea noastra, daca va fi sau nu va fi buna masina. Asta n-ar insemna ca nu e buna masina, sau ca nu i s-au rezolvat problemele generatiei 2018 la 1,5 T dar ar fi bine sa auzim mai multe pareri despre ce e bun la ea si ce nu e bun la ea, ca nimic nu e perfect in lumea asta.
                              hondatu
                              Administrator
                              Last edited by hondatu; 22-02-21, 16:33.

                              Comment


                              • #90
                                "spre exemplu, la ASKO s-au vandut cel putin 80 de bucati pana acum, deci in ciuda acestui fapt, nu vad aici pe forum, prea multe pareri exprimate care sa zica sau sa contrazica sau sa confirme despre masina, cu exceptia a doi , trei entuziasti posesori ai acestor masini, nu prea-mi iese la socoteala, de ce la atatea vanzari sa nu fie pe forum mai multe feed-back-uri, e buna, e rea masina, sa spuna mai multe guri si urechi ce merge bine si ce nu merge la masina."

                                pai asa sunt hondarii cerevisti, mai absenti de pe forum. Citesc cand cumpara si apoi aleluia. Ce, faptul ca in Bucuresti ne intalnim lunar doar intre 6 si 10 cerevisti din vreo cateva mii sau zeci de mii de cerevisti este normal?
                                Asta e viata, mergem mai departe... poate unu la mie dintre proprietarii de CRV sunt si forumisti. Asta e viata.
                                Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                                Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                                Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                                Comment

                                Working...
                                X