AURELIAN.PARATU: “18 Honda CR-V 1.5T i-VTEC, echipare?, Premium Agate Brown Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tot ce am scris mai sus au vorbele dealerului.. Si sfaturile amicilor care au 1.5 turbo de vreo 2 ani...


    ​​

    Comment


    • Cu o aspirata poti merge subturat... Dar cu o turbina niciodata..daca tii la masina ta...nu sari de 2500 rot cat e rece.. Asta era regula dl marvin... Intreaba cati mecanici vrei..ai impresia ca honda a inventat motorul cu turbina?


      ​​

      Comment


      • Stiu foarte bine ce inseamna CVT, conduc fix combinatia asta.
        Daca solutia ar fi schimbatul mai sus, Tomitza21 , atunci Honda ar fi facut asta atunci cand mergi in drive la rece - ar fi tinut motorul mai sus in ture din soft. In schimb, ce face de fapt Honda este sa limiteze puterea pana cand se incalzeste motorul. Ia si condu dimineata, la ~0 grade si compara raspunsul la aceeasi acceleratie intre momentul imediat dupa ce-ai plecat vs. dupa ce s-a incalzit motorul. Masina este mult mai lenesa cat timp e rece.
        Manualul masinii spune clar - cat timp motorul este rece, evita acceleratiile bruste si turatiile ridicate. Modul Sport face fix asta, tine motorul in turatii mai ridicate si urca mai repede in ture.

        Nu mai da sfaturi aiurea care sunt in contradictie directa atat cu felul in care merg masinile cat si cu manualele si indicatiile oficiale Honda. Nu ajuta pe nimeni.

        Comment


        • Offf turatii ridicate... Tot insisti pe asta... Discutiile cu tn sunt interminabile... Am zis turatii 2500 nu ins ridicate la nici un turbo indif de marca... Eu asa conduc de 12 ani.. Am o frantuzeasca de 250k...si stai chill conduc in medie 70 80 km in bucuresti zilnic...de aici si km.. 2700 in 6 săptămāni...daca bagi piciorul in ea normal ca pe sport se duce lavturatii ridicate pe automat... De ce si unde sa faci asta in traficul din bucale? Sunt in contraductie cu manualele... Sincet fac ceva pe ele de date oficiale... Invatati sa confuceti corect.. Altfel stati si va plangeti pe forumuri...dacs honda sunt slabe calitativ... Va rog stati de vb cu un mecsnic de la grupul vag.. Intamplator am. Un amic su acolo... Te ia capul dacs auzu ce zice de masini de 30 40 k km... Cu treburi schimbate pe garantie...honda are o probl.. Noi odata ce ai achitat si ridicat o masina...nu mai ce face.. Nu o mai poti da inspoi... De asta tb sa invatati sa ocoliti pe cat posibil probl..

          Comment


          • Ma scuzi ca te īntreb, dar ce semnifica acele multe puncte din posturile tale, īmi e foarte greu sa īnțeleg ce vrei sa scrii acolo? N-ai putea totuși sa le īnlocuiești cu litere și sa dai dovada de mai mult respect prin felul cum te exprimi ca să păstrăm și noi o ordine cumva?

            Comment


            • degeaba va tot contraziceti . trebuie sa recunoastem ca e o problema cu aceste motoare . nu e normal , corect din partea lor ca in 2020 cu atata tehnologie sa se ajunga aici. nici la dacia din 79 nu aveam asa ceva , desii ‘’curgea “benzina si (gazolina) pe pistoane. clar ca nu ne asteptam chiar de la EI !!!!

              Comment


              • Nu avem cu ce sa ne contrazicem si ne legam de niste puncte acum... Sunt eu mare am degetele mari si groase.. Tastez greu. Nu mai am 25 de ani ca voi. Are honda o problema cum a spus catalin rus dar o putem evita relativ usor. Honda are o problema restul au 10...eu am ales o japoneza pt fiabilitate si dupa o luna jumate nu regret nimic... As face aceeasi alegere oricand.. De ce? Exista o vorba.. Din tot raul tb sa alegi raul cel mai mic. In alta ordine de idei haideti sa ne vdm.. Cei care stam in bucuresti.. Schimbam idei ne cunoastem.. De ce sa tastam pe forumuri? Live... Propun duminica dimineață pe 8 febr la ora 10.. La sala polivalenta sus.. E loc de parcat...
                ​​​​​


                Comment


                • Breee! Bateti calu’ mort degeaba, nu misca, e mort! Aurelian are CR-V MANUAL, nu automat! Da-l in norocul lui de Sport, ca nici nu are asa ceva. Masina aia baga la drum intins in 90% din timp, zi de zi si cu toate astea uleiul nu numai ca nu se curata de benzina, ba mai mult, benzna se acumuleaza in baie. Si da, miroase uleiul grav a benzina, mirosit cu nasul propriu si personal, naiba, miroase de la 15 cm de joja, nici nu trebuie sa te apropii de ea. Si asta nu-i singura problema, la 15 minute de la oprirea motorului la el nivelul era deja peste bucata portocalie, in conditiile in care la masina mea, oprita cu 15 secunde mai devreme decat a lui, era inca cativa milimetri buni sub semnul de MAX (unde e la rece). Si asta dupa ce scosese deja peste 300ml de ulei din baie.
                  Iar la Civic-ul din dotare, nici un miros, confirmat nu numai de nasul meu. Clar se intampla ceva dubios in motorul ala si nu are treaba nici cu turatii, nici cu km putini pe vreme rece. Si nu e singurul, sunt o gramada peste ocean care au aceleasi patanii, desi unii au navete de 50-60 mile per sens!
                  Last edited by closchkutza; 03-02-20, 21:50.

                  Comment


                  • Concret in cazul meu: am 7000km de la schimb si imi afiseaza 5000km ramasi. La rece nivelul de ulei este pe toata partea de plastic a jojei. Verificat la cald este peste maxim, cu 3, 4 mm. Daca ma apropii si miros joja, se simte miros de benzina dar nu de la 15 cm ca si la Aurelian.

                    In concluzie, experimentez o usoara dilutie fata de 0 dilutie in cazul @closchkutza.

                    Comment


                    • nivelul maxim e ultimul (nit) . de acolo pana la partea de sus a plasticului sunt aprox 4-5 mm - la cald mai ai 3-4 mm , rezulta un 7-9 mm . oare in ml cam cat ar fi?!

                      Comment


                      • Esti sigur ca nu era asa de cand ai schimbat uleiul ultima data? Astia in service pun ulei dupa ureche, de multe ori.
                        De asemenea, din experienta, pe o fata a jojei ai mai mult ulei decat pe cealalta (cea care e inspre motor are mai mult, cea dinspre radiator mai putin). Cea cu mai putin iti arata nivelul real, cealala doar se murdareste de ulei).
                        Faptul ca este peste un pic peste maxim la rece nu este o problema atat timp cat la cald este cel mult la Max si asa a fost de la inceput (adica nu a crescut nivelul intre timp).
                        Last edited by closchkutza; 04-02-20, 09:40.

                        Comment


                        • eu as scote din ulei pana nivel max si pe urma il tot urmaresti sa vezi daca mai urca

                          Comment


                          • La cald cand am verificat uleiul dupa schimb, era la linia de maxim. Acum am peste acea linie, pana la acel mic "nit". S-au pus 3.5L ulei, confirmat de dealer.

                            Comment


                            • nu ai primit diferenta de ulei ramasa sa vezi si tu cat ti a pus?! nu te lua dupa tot ce spun ei .

                              Comment


                              • Nu am primit.

                                Comment

                                Working...
                                X