If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nu este normal ce spuneti voi pe aici, sa va scada atat de mult zilele pana la intrarea in service. Sa nu fie din cauza contaminarii uleiului, “vechea” problema pe 1.5.
Detin 2 masini cu intervale de service flexibile si la niciuna nu patesc ce spuneti voi. Din contra, la una din ele spre exemplu mi-a crescut intervalul de schimb de la 30.000 la 32.000, ca se circula cu ea mai mult extraurban. Iar la cealalta sta in 30.000, cu toate ca merg destul de mult cu ea si in Bucuresti. Oricum nu ma iau dupa acele recomandari de schimb ulei, il las maxim 15.000 km, insa va spun asa ca idee. E aberant sa scada drastic intervalul de schimb dupa o vacanta de 3-4000 km.
Acesta o fi trendul, dar vad ca toate motoarele pe benzina incep sa aiba probleme ca si diesel de altfel. Acum masina este un consumabil.
Actualele motoare, atat cele pe benzina cat si pe motorina, se incadreaza intr-un trend general, ecologic zice-se.
Singura (si marea...) problema e ca sunt scoase cam in graba, fara prea multa testare, cu dorinta de a vinde ce se cere/cauta, si pe spiinarea consumatorului.
Eu personal, nu vad aceste motoare sa depaseasca 200-250k km, dar poate vor reusi sa ma contrazica....
O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T
ooo... mii de scuze... vad ca s-a mutat topicul cu bancuri haioase aici... sau invers?
Un hondar sa regrete o Skoda... tareee... buna gluma.
Nu inteleg ce e de ras aici...am cunostiinte cu skode care nu au avut absolut nicio problema, masini din 2012-pana in prezent, nici macar minore, precum greieri in bord, senzori care o iau razna etc..
Sau cumva nu am voie sa fac nicio remarca pe forum despre alte masini care poate au fost/sunt mai reusite ca hondele noi? Lamureste-ma te rog.
ooo... mii de scuze... vad ca s-a mutat topicul cu bancuri haioase aici... sau invers?
Un hondar sa regrete o Skoda... tareee... buna gluma.
Agree on that cerevelu . Vin de pe 4 Skode consecutive si nu exista vreun termen de comparatie intre ele. E adevarat ca eu fac comparatia respectiva cu motorul meu aspirat de 1.8 dar nu cred ca 1.5L turbo o fi mai slab ce din contra il vad chiar mai dinamic . Octavia era doar un portbagaj la care au atasat un motor.... nu am avut nici o problema cu nici una dintre ele dar nici vreo placere deosebita in a le conduce .
PS. Doar o singura problema imi amintesc la ultima O3 de 2L si asta a fost valabil la toata flota cumparata. Ulei completat cam 1L dupa 6000-7000 de km si apoi reprezentanta(Brady) a injumatatit timpul de servisare la toate .
Actualele motoare, atat cele pe benzina cat si pe motorina, se incadreaza intr-un trend general, ecologic zice-se.
Singura (si marea...) problema e ca sunt scoase cam in graba, fara prea multa testare, cu dorinta de a vinde ce se cere/cauta, si pe spiinarea consumatorului.
Eu personal, nu vad aceste motoare sa depaseasca 200-250k km, dar poate vor reusi sa ma contrazica....
Ba vor trece de rulajul asta fara probleme. Insa cu cheltuieli sustinute din partea proprietarilor.
eu stiu vreo 4 octavii 1 care au peste 100k km si nu au avut probleme serioase - unele nu au avut probleme de loc
nu e chiar asa dezastru acolo dpdv fiabilitate - da sunt plictisitoare rau, nix emotie
dar nu sunt dezastre de loc; sau in fine nu erau prima generatie
probabil ca generatiile mai noi au mai multe probleme
dar la fel se intampla si la Honda
"Ethics. That's always so inconvenient."
Cal Lightman
Comment