AURELIAN.PARATU: 18 Honda CR-V 1.5T i-VTEC, echipare?, Premium Agate Brown Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sa ne intelegem: problema dilutiei nu e cauzata de turbina, ci de tipul de injectie. Injectia directa (GDI) e cea care pare sa sufere de acest fenomen. La unele motoare e mai mica dilutia, la altele mai mare. Se pare ca la Civic se manifesta mai putin decat la CR-V.

    Comment


    • la 1.5 simplu care are aceeasi injectie directa, nu se manifesta

      Comment


      • Originally posted by DarthMaul40 View Post
        Sa ne intelegem: problema dilutiei nu e cauzata de turbina, ci de tipul de injectie. Injectia directa (GDI) e cea care pare sa sufere de acest fenomen. La unele motoare e mai mica dilutia, la altele mai mare. Se pare ca la Civic se manifesta mai putin decat la CR-V.
        Am si zis: Nu sunt aceleasi motoare. Motoarele difera.

        Comment


        • Cand am zis de benzinare cu turbina nu m am referit strict la problema cu dilutia, cu toate ca aici asta e principala dezbatere se pare ca de cand a inceput downsizingul asta e jale cu motoarele in cauza, de la un producator la altul au probleme ba cu distributia, ba cu mancatul de ulei, ba cu diverse alarme prin bord care duc la limitarile performantelor, etc...si toate aceste probleme sunt mai pronuntate la turbo. Ma bucuram ca la Honda nu e clasica problema a injectiei directe cu depunerea de carbon pe supape sau distributia cand pac...dilutia!
          Ca si comparatie de injectie directa fara turbo mai am o Mazda 6 de 2l din 2016 cu injectie directa fara turbo, in 3 ani si cateva luni 135 k km, nu miroase uleiul a benzina si nici nu completez intre schimburi. Nici alte simptome ale injectiei directe nu are.

          Comment


          • Luna noua......o noua vizita la doctor. Si cu vechi probleme si cu noi aparute.
            Attached Files

            Comment


            • Originally posted by KMR View Post
              Cred că s-a mai spus asta dar acest fenomen este tipic motoarelor pe benzină cu injecție directă. https://www.youtube.com/watch?v=tPyMefpgLfg
              Si Honda explica acest fenomen!
              Attached Files

              Comment


              • Poate sa explica Honda ce o vrea……….pentru mine e clara problema.

                Comment


                • Intrebarea e: de ce benzina ajunge la segmentul de ungere? a doua: benzina se dizolva in ulei, pana ajunge sa se incalzeasca motorul e circulata impreuna cu uleiul prin sistemul de ungere, cuzineti, axa cu came, etc...pana la un punct e de inteles fenomenul oarecum natural dar cand si dupa o functionare indelungata nivelul de ulei e tot crescut si uleiul diluat e clar ca scapa mai mult decat s ar dori benzina printre segmenti si cilindru si evaporarea nu e suficienta..poate fi si mama lui de motor cand uleiul e diluat deja ungerea sufera si in timp e afectat, deja am citit ca s-au gasit la analize urme de span mult peste limita acceptata!

                  Comment


                  • Originally posted by MPopescu View Post

                    Si Honda explica acest fenomen!
                    Nu am nici un dubiu ca alt piston cu alti segmenti ar rezolva problema, chiar lasand restul motorului neschimbat.. Dar care problema? Nu e nici o problema si totul e OK. Prefera sa nu fie ei firma aia care a schimbat pistoanele la cateva sute de mii de masini si sa ajunga de rasul curcilor. Dar de ce nu schimba la noile motoare? pentru ca ar recunoaste ca este o problema. Pana la urma o sa iasa ca cel care a desenat motorul era fratele aluia de la uleiuri si au stablit amandoi sa consume mai mult ulei ca sa le fie bine la buzunar
                    Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                    now: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T

                    Comment


                    • Atatea supozitii.. Aici... Toti suntem mecanici... Toti ne pricepem.. Treaba e simpla cu dilutia.. Vrei sa nu o ai... Nu mergi km. Putini cand e rece afara.. O scoti cel putin odata pe luna din oras... In rest cand e cald mergi cat vrei si cum vrei..rece afara ins sub 5 grade.. Mergi pe sport primii 5km s a incalzit uleiul apoi mergi pe drive si nu vei avea probl cu nivelul la ulei.. Ca joja miroase a ulei.. Nu conteaza... Baga doar benzins de cslitate 98 99 sau 100..si drum bun..restul e cancan
                      ​​​​

                      Comment


                      • Originally posted by Tomitza21 View Post
                        Atatea supozitii.. Aici... Toti suntem mecanici... Toti ne pricepem.. Treaba e simpla cu diluatia.. Vrei sa nu o ai... Nu mergi km. Putini cand e rece afara.. O scoti cel putin odata pe luna din oras... In rest cand e cald mergi cat vrei si cum vrei..rece afara ins sub 5 grade.. Mergi pe sport primii 5km s a incalzit uleiul apoi mergi pe drive si nu vei avea probl cu nivelul la ulei.. Ca joja miroase a ulei.. Nu conteaza... Baga doar benzins de cslitate 98 99 sau 100..si drum bun..restul e cancan
                        ​​​​
                        Serios ? cum ai ajuns tu la concluzia asta? eu fac zilnic 150-200 km numai DN si autostrazi si totusi uleiul nu ma tine mai mult de 6000 km. De nivel nu mai vorbesc. .

                        Comment


                        • Azi am facut a saptea revizie la 52702 km, inclusiv schimb discuri frana fata si placate. Citeste in urma si vezi cat am mers cu uleiul 5w-30...…..
                          Last edited by aurelian.paratu; 03-02-20, 17:06.

                          Comment


                          • Originally posted by Tomitza21 View Post
                            Atatea supozitii.. Aici... Toti suntem mecanici... Toti ne pricepem.. Treaba e simpla cu dilutia.. Vrei sa nu o ai... Nu mergi km. Putini cand e rece afara.. O scoti cel putin odata pe luna din oras... In rest cand e cald mergi cat vrei si cum vrei..rece afara ins sub 5 grade.. Mergi pe sport primii 5km s a incalzit uleiul apoi mergi pe drive si nu vei avea probl cu nivelul la ulei.. Ca joja miroase a ulei.. Nu conteaza... Baga doar benzins de cslitate 98 99 sau 100..si drum bun..restul e cancan
                            ​​​​
                            E fascinant cum poti sa gresesti in absolut tot ceea ce spui aici. In special partea cu "mergi pe sport in primii 5km" e senzationala, pentru ca e exact opusul a ceea ce e bine sa faci - mersul la turatii ridicate inseamna amestec bogat. Impreuna cu motor rece, inseamna *si mai multa* benzina in ulei .

                            Comment


                            • Originally posted by Tomitza21 View Post
                              Treaba e simpla cu dilutia.. Vrei sa nu o ai... Nu mergi km. Putini cand e rece afara.. O scoti cel putin odata pe luna din oras...
                              ​​​​
                              Pai sa scrie frumos la prezentarea de marketing cu poze dragute de pe siturile Honda: nu se recomanda iarna in oras decat daca sunteti dispus la schimburi de ulei la 6k km
                              Si atunci e informat consumatorul.
                              Altfel e cam normal sa se supere consumatorul.
                              "Ethics. That's always so inconvenient."
                              Cal Lightman

                              Comment


                              • E fascinant...cum.nu stii ce ins sport la un cvt... Poate insemna sa mergi cu schimbat manual pe sport... Adics nu schimbi la 1500 1700 cum schimba cvt... Schimbi manual la 2300 2400...zi mi tu marvin ca la orice auto cu turbina indiferenr diesel sau benzina pe manual ai schimbat sub 2500 ture cu motorul la rece.
                                .ce zici citim regulile pt condus cu turbina... Nu de alta dar aici pari un mic hater.. Scz... Asa mi-a venit... Turatii mari nu ins 3500 4000...nu am zis asa ceva.. Deci despre ce vb? Care e ideea ta... Vino tu cu o solutie
                                ​​​​​​.

                                Comment

                                Working...
                                X