AURELIAN.PARATU: ´18 Honda CR-V 1.5T i-VTEC, echipare?, Premium Agate Brown Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
    kinky_boy
    Senior Member

  • kinky_boy
    replied
    Destinatar
    Senior Member
    Destinatar - daca ai o problema de dresaj si altele asemanatoare orienteaza-te catre alte marci fara probleme. Esti nemultumit dinainte sa fi cumparat, s-a inteles asta. Poluezi topicul fara rost.

    Leave a comment:

  • Destinatar
    Senior Member

  • Destinatar
    replied
    Din cate am inteles de la Aurelian, si cred ca n-am inteles gresit intr-un post anterior, unul dintre Service-urile Honda ai informeaza si ai pune pe posesori sa semneze cum ca li s-a adus la cunostinta faptul ca trebuie schimbat uleiul in mai putin de 10000 km daca masina ruleaza in oras , aceste conditii de rulare in oras fiind = cu ,, conditii deosebite". Cum de n-aveau problema asta cu generatiile anterioare de CR-V ? S-or mai numi acestea si conditii grele? sau conditiile grele sunt diferite de conditiile deosebite, dar au in comun problema cu necazu' cu uleiul al carui nivel creste in baie datorita benzinei ,,care ea apare da' nu se stie cine a adus-o acolo in baie ? "

    Acuma , am auzit eu ca ar mai fi niste marci de masini care nu se sinchisesc deloc pentru faptul ca merg pe distante scurte, ce temperatura e afara, functioneaza si la 60 de grade celsius la umbra, si la - 20 sau - 30 de grade celsius iarna, pornesc si opresc frecvent, merg in praf si noroi toata viata lor daca e nevoie odata ce ajung in Africa si-n Orientul Mijlociu, trag dupa ele remorci tip rulota, urca in ele ciorchine pana la refuz tot felul de ingalaciuni cu mitraliere in maini, care n-au prea multa treaba cu intretinerea masinii, sunt cumparate in draci de ONU ptr. misiunile lor umanitare desi nu sunt masini militare, sunt masini de dimensiunea SUV-ului CRV si au destinatie tot pentru utilizare oras si unde mai vrei sa calci.
    E adevarat ca nici o masina din lume nu e perfecta si fiecare are necazurile ei dar unele, chiar ca au probleme.

    Tot acuma, ce vad eu aici, e ca, pentru ca a se reduce incidentele cu nivelul de ulei crescut in baie, se schimba uleiul la 3000 sau 5000 km, fara vreun succes vizibil, se pun restrictii la utilizarea masinii si acestea, fara succes, dar cu intentia de a arunca vina pe proprietar daca cumva se va strica motorul in garantie, eu zic ca inainte sa conducem un CRV 1,5 T , pana se rezolva problema dilutiei in baie,sa mergem doar pe covorul rosu cu ea si doar pe vreme frumoasa, la o temperatura intre + 19- 22 grade Celsius in afara garajului, fara ploaie, fara vant , fara frig si daca se poate, sa-ncercam cu cotul apa din baltoacele din drum , inainte de a trece cu roatile masinii prin ele, sa nu fie prea rece sau prea fierbinte.

    Banii dati la cumparare, timpul si nervii proprietarilor acestor masini sunt cheltuiti in bataie de joc.
    hondatu
    Administrator
    Last edited by hondatu; 22-02-21, 17:21.

    Leave a comment:

  • Danielsportivu
    Senior Member

  • Danielsportivu
    replied
    Eu nu cred ca au legatura condiitiile severe cu oil dilution, la conditii severe iti indica in carte sa schimbi mai des filtrele si uleiul dar asta nu inseamna ca uleiul trebuie sa aiva nivel crescut si sa mai fie si diluat, doar ca exploatand masina in conditii severe uleiul se depreciaza, isi pierde calitatile. Va spune voua asta la service? Ca din cauza conditiilor severe se produce oil dilution?

    ,,Condiţiile sunt considerate severe în următoarele cazuri:
    A: Deplasări mai scurte de 8 km (5 mile) sau la temperaturi sub limita de îngheţ pe distanţe mai mici de 16 km (10 mile).
    B: Exploatarea la temperaturi deosebit de ridicate, de peste 35şC.
    C: Rulare timp îndelungat la ralanti sau perioade lungi de deplasare cu opriri şi porniri frecvente.
    D: Tractare remorci, rulare cu portbagajul de pe acoperiş încărcat sau deplasare în zone montane.
    E: Rulare pe drumuri cu noroi, praf sau polei.,,

    Leave a comment:

  • bacu
    Senior Member

  • bacu
    replied
    Originally posted by laiud9 View Post

    Apropo o intrebare legata de modul de utilizare

    -start and stop e folosit tot timpul? Intreb pentru ca mie nu-mi place si pentru ca e iarna am preferat sa tin motorul mergand si la fiecare pornire dau OFF la aceasta functie
    La a mea nu intra decât dacă se apasă frâna mai apăsat. Dacă apeși normal nu se oprește motorul la semafor. Nu știu dacă s-a păstrat la fel și la modelul nou.

    Leave a comment:

  • adrian73
    Senior Member

  • adrian73
    replied
    @Destinatar:

    e cam naspa, pentru o firma ca ...Honda, dar ne.am asumat. asa se zice...dupa 1 an, 2 ani se vede ce pbl sunt la un motor mou...
    hondatu
    Administrator
    Last edited by hondatu; 22-02-21, 17:21.

    Leave a comment:

Working...
X