Verificat ulei. Este la nivel. Forja se vede. Uleiul s a inegrit
AURELIAN.PARATU: ´18 Honda CR-V 1.5T i-VTEC, echipare?, Premium Agate Brown Pearl
Collapse
X
-
-
Deja avem 2000 km. Si 130 zile pana la servisare. Fiind masina pentru munca reviziile vor fi la 3 luni. Oricum merg cu schimburi la 10.000 km si nu 20.000.
Comment
-
Originally posted by aurelian.paratu View PostGandeste daca o sa trag de masina la turatii de 4-5000 uleiul asta subtire cum o sa se faca? Adauga uzura data de turbina. Ideea este ca un ulei care la cald are un coeficient mai mare de rezitenta nu are cum sa i faca rau la motor.
Eu merg pe ideea colegului
Comment
-
Honda are cumva rafinarie pentru productia de ulei? Nu am auzit ca un producator de masini sa aiba propria rafinarie pentru productia de ulei pentru masinile proprii. Eu cred ca producatorul de masini da anumite caracteristici iar producatorii de uleiuri produc acel produs. In SUA pentru rezolvarea oil dilution deja s a gasit solutia. Schimbare de bujii, panoul clima si update de soft.
Atata timp cat uleiul pus respecta cerintele Honda eu nu vad o problema.
Comment
-
-
Comment
-
Originally posted by aurelian.paratu View PostHonda are cumva rafinarie pentru productia de ulei? Nu am auzit ca un producator de masini sa aiba propria rafinarie pentru productia de ulei pentru masinile proprii.
Altfel, folosirea unui ulei mai gros decat cel recomandat este o discutie nesfarsita pe forumuri. Argumentele in general merg in aceeasi directie, discutia nu poate ajunge la o finalitate concreta. La fosta masina am facut un experiment, am folosit doar uleiul OE (5w30 FE, vascozitate foarte redusa, semisintetic (baza minerala inalt rafinata)) cu rezultate foarte bune.
Altfel, cresterea vascozitatii uleiului nu poate compensa necesitatea ca in anotimpul rece un motor sa mearga mai mult decat cativa km a.i uleiul sa ajunga la temperatura de regim.
In final, fiecare este liber sa faca ce doreste cu motorul luisi nu incerc sa conving pe nimeni de nimic, doar sa expun niste informatii.
Comment
-
Ideea este urmatoarea: uleiurile ca si baza sunt de 2 feluri. ( ca baza din care sunt produse). La ora actuala cel mai performant ulei este Shell care este obtinut din GAZ. Are zero depuneri. Si crede ma ca stiu ce vorbesc. Nu influentez pe nimeni sa foloseasca sau nu. Dar nici nu vreau sa cred ca Honda e atotstiutoare. Daca ar fi n ar avea probleme indiferent de caz.
Comment
-
Originally posted by aurelian.paratu View PostDar nici nu vreau sa cred ca Honda e atotstiutoare. Daca ar fi n ar avea probleme indiferent de caz.
Eu la Avensis am folosit Mobil 1 0W40 ( mergeam ca turbatu) de la primul schimb cu 2 sincope de Motul.
Motorul nu a avut niciun fel de probleme pana la 240.000 km cand a plecat de la mine.
Eu cred ca daca uleiul se incadreaza in normele si vascozitatile recomandate de producator nu sunt probleme. Cheia este sa il schimbi cand trebuie. La Avensis nu depaseam 7.500 km. Dar ce vedea VVT-i ul ala......
Comment
-
Asta vreau sa subliniez si eu. Daca un ulei respecta cerintele Honda nu vad o problema in a fi folosit fie el X sau Y sau Z.
Viata unui motor este uleiul iar daca este schimbat la un termen rezonabil motorul acela va duce multi km.
Comment
Comment