AURELIAN.PARATU: 18 Honda CR-V 1.5T i-VTEC, echipare?, Premium Agate Brown Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Verificat ulei. Este la nivel. Forja se vede. Uleiul s a inegrit

    Comment


    • #32
      Asa repede?

      Comment


      • #33
        Deja avem 2000 km. Si 130 zile pana la servisare. Fiind masina pentru munca reviziile vor fi la 3 luni. Oricum merg cu schimburi la 10.000 km si nu 20.000.

        Comment


        • #34
          Da, se inegreste mai repede decat la aspirat.

          Comment


          • #35
            Nu stiam ca la turbate e altfel decat la aspirate. Mea culpa!

            Comment


            • #36
              Originally posted by aurelian.paratu View Post
              Gandeste daca o sa trag de masina la turatii de 4-5000 uleiul asta subtire cum o sa se faca? Adauga uzura data de turbina. Ideea este ca un ulei care la cald are un coeficient mai mare de rezitenta nu are cum sa i faca rau la motor.
              Motoarele astea sunt proiectate din start sa functioneze cu uleiuri subtiri, primeaza debitul si rata mare de reimprospatare vs presiune mare. De asemenea, un ulei mai subtire este mai stabil in timp decat un ulei mai gros. Un ulei subtire se incalzeste mai repede, se raceste mai repede.
              Eu merg pe ideea colegului cerevelu, parte a procesului de proiectare Hainda a facut sute / mii de ore cu uleiul pe care il recomanda in manual. Face vreun producator de uleiuri asta? Nope.

              Comment


              • #37
                Honda are cumva rafinarie pentru productia de ulei? Nu am auzit ca un producator de masini sa aiba propria rafinarie pentru productia de ulei pentru masinile proprii. Eu cred ca producatorul de masini da anumite caracteristici iar producatorii de uleiuri produc acel produs. In SUA pentru rezolvarea oil dilution deja s a gasit solutia. Schimbare de bujii, panoul clima si update de soft.
                Atata timp cat uleiul pus respecta cerintele Honda eu nu vad o problema.

                Comment


                • #38
                  prin SUA si Canada au inlocuit 0w20 cu 0w30, cu ceva rezultate in diminuarea dilutiei. Daca in carte e trecut si 0w30, nu cred ca va fi vreo problema

                  Comment


                  • #39
                    Ursul in mediul lui.

                    Comment


                    • #40
                      Fara zapada???? Unde?

                      Comment


                      • #41
                        La Porumbacul de sus pe un drum forestier. Fiind destul de inalta pot aborda diverse drumuri.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by aurelian.paratu View Post
                          Honda are cumva rafinarie pentru productia de ulei? Nu am auzit ca un producator de masini sa aiba propria rafinarie pentru productia de ulei pentru masinile proprii.
                          Eh, hai sa nu ne ascundem dupa deget si sa ne facem ca nu intelegem. Evident ca Honda sau orice alt producator auto nu are instalatii de productie a uleiului si evident ca are contract cu un anumit producator pentru fabricarea uleiului pe care il vinde sub nume propriu. Smecheria este ca uleiul acela nu il poti gasi la raft, intr-o alta sticla, este o formula special dezvoltata pentru aplicatiile vizate de Honda, spre deosebire de uleiurile AM (sa le zicem asa) care sunt formulate pentru a fi niste solutii generice, in majoritatea covarsitoare a cazurilor. O alta diferenta este faptul ca in decursul testelor facute de producatorul motorului se foloseste acelasi ulei pe care spoi il recomanda a fi folosit in utilizarea normala. De asemenea, spre deosebire de VAG, care are noste norme specifice, Honda si alti producatori japonezi nu merg pe acelasi sistem.
                          Altfel, folosirea unui ulei mai gros decat cel recomandat este o discutie nesfarsita pe forumuri. Argumentele in general merg in aceeasi directie, discutia nu poate ajunge la o finalitate concreta. La fosta masina am facut un experiment, am folosit doar uleiul OE (5w30 FE, vascozitate foarte redusa, semisintetic (baza minerala inalt rafinata)) cu rezultate foarte bune.
                          Altfel, cresterea vascozitatii uleiului nu poate compensa necesitatea ca in anotimpul rece un motor sa mearga mai mult decat cativa km a.i uleiul sa ajunga la temperatura de regim.
                          In final, fiecare este liber sa faca ce doreste cu motorul lui si nu incerc sa conving pe nimeni de nimic, doar sa expun niste informatii.

                          Comment


                          • #43
                            Ideea este urmatoarea: uleiurile ca si baza sunt de 2 feluri. ( ca baza din care sunt produse). La ora actuala cel mai performant ulei este Shell care este obtinut din GAZ. Are zero depuneri. Si crede ma ca stiu ce vorbesc. Nu influentez pe nimeni sa foloseasca sau nu. Dar nici nu vreau sa cred ca Honda e atotstiutoare. Daca ar fi n ar avea probleme indiferent de caz.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by aurelian.paratu View Post
                              Dar nici nu vreau sa cred ca Honda e atotstiutoare. Daca ar fi n ar avea probleme indiferent de caz.
                              Cred ca ai vrut sa scrii "nu pot".

                              Eu la Avensis am folosit Mobil 1 0W40 ( mergeam ca turbatu) de la primul schimb cu 2 sincope de Motul.
                              Motorul nu a avut niciun fel de probleme pana la 240.000 km cand a plecat de la mine.
                              Eu cred ca daca uleiul se incadreaza in normele si vascozitatile recomandate de producator nu sunt probleme. Cheia este sa il schimbi cand trebuie. La Avensis nu depaseam 7.500 km. Dar ce vedea VVT-i ul ala......

                              Comment


                              • #45
                                Asta vreau sa subliniez si eu. Daca un ulei respecta cerintele Honda nu vad o problema in a fi folosit fie el X sau Y sau Z.

                                Viata unui motor este uleiul iar daca este schimbat la un termen rezonabil motorul acela va duce multi km.

                                Comment

                                Working...
                                X