If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
ce bine era sa fie ca la orice produs , sa il poti returna in 30 de zile. As fi ales asta negresit . La garantie sunt profi, singurul lucru ce gasesc foarte frustrant, e ca trebuie mereu mers la reprezentanta, si asta ocupa timp si nervi.
Nu stiu daca vorbim de masini vechi in general, sau de modele Honda mai vechi. Pentru ca Hondele mai vechi nu suporta grad de comparatie in privinta fiabilitatii generale, fata de prastiile astea cu 1.5 turbo sub capota. Pacat ca multa lume nu cunoaste filosofia marcii si nu intelege ca motorizarile turbo la Honda sunt inca un taram necunoscut. Eu am spus-o aici inainte sa apara la vanzare acest motor. Si chiar daca pe aici pe colo, Honda a mai produs cate-un motor supraalimentat, nu a fost nimic spectaculos. Cu atat mai mult cu cat normele de poluare sunt draconice iar motorizarile trebuie sa satisfaca cumparatorii atat prin prisma performantelor cat si a consumului. Acest motor de 1.5 va fi cu adevarat performant si fiabil abia la urmatoarea generatie de Civic. Pana atunci, adopta si Honda strategia nemtilor, de a-i folosi pe clienti ca pe niste cobai.
In legÄtura cu problema ta cu uleiul, ar fi bine de vÄzut cu testerul, dacÄ eroarea s-a Ć®nregistrat, dacÄ e vorba de nivel (pierderi, pus iniČial insuficient...) sau de presiune (specificaČie corecta, calitate/consistentÄ...).
E de luat in calcul mai multÄ atenČie cu uleiul folosit, deoarece motorul turbo solicita suplimentar uleiul.
Sent from my iPhone using Tapatalk
O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T
Nu stiu daca vorbim de masini vechi in general, sau de modele Honda mai vechi. Pentru ca Hondele mai vechi nu suporta grad de comparatie in privinta fiabilitatii generale, fata de prastiile astea cu 1.5 turbo sub capota. Pacat ca multa lume nu cunoaste filosofia marcii si nu intelege ca motorizarile turbo la Honda sunt inca un taram necunoscut. Eu am spus-o aici inainte sa apara la vanzare acest motor. Si chiar daca pe aici pe colo, Honda a mai produs cate-un motor supraalimentat, nu a fost nimic spectaculos. Cu atat mai mult cu cat normele de poluare sunt draconice iar motorizarile trebuie sa satisfaca cumparatorii atat prin prisma performantelor cat si a consumului. Acest motor de 1.5 va fi cu adevarat performant si fiabil abia la urmatoarea generatie de Civic. Pana atunci, adopta si Honda strategia nemtilor, de a-i folosi pe clienti ca pe niste cobai.
As vrea sa iti dau like dar nu stiu cum! nu cred ca turbo e problema principala ci consumul asta mic si NOXELE pe care trebuie sa le scoata. Plus zecile de kg adaugate de ,,extraoptiuni,, trase de motoare tot mai mici pe caroserii tot mai mari.
Buuun. Am ajuns azi la Sibiu. De dimineata la prima ora am coborat la masina si verificat uleiul. Nivelul acolo unde era si ieri.Sunat la Honda. Culmea seful de service a raspuns. Luni la ei. Pana la Sibiu masina s a comportat super bine. Avand peste 1600 km cand am plecat pe Dealul Negru am tras de ea ajungand pana la 4000 de rpm. Nu a mai dat nicio eroare.
Citisem de oil dilution si stiu ce am luat. Toate masinile au aceasta problema-care sunt cu injectie directa benzina.Ce ma deranjeaza e uleiul pe care il folosesc care sincer e apa chioara. Poate sa mi zica Honda ce o vrea de calitatea uleiului dar uleiul lor e apa de ploaie. Un 5w-30 e cei trebuie acestui motor.
Iar eu am luat masina sa o folosesc la maxim. Seful de service a zis ca la forja va mai da eroarea asta. Dupa ce trec de 3000 km va vede forja. Adica va merge la 4000 5000 rpm. Daca va fi de la ulei, trecem pe alt tip. Liqui Moly scrie pe ea. Am experienta buna cu el de pe masina de serviciu.
Citisem de oil dilution si stiu ce am luat. Toate masinile au aceasta problema-care sunt cu injectie directa benzina.Ce ma deranjeaza e uleiul pe care il folosesc care sincer e apa chioara. Poate sa mi zica Honda ce o vrea de calitatea uleiului dar uleiul lor e apa de ploaie. Un 5w-30 e cei trebuie acestui motor.
Cu toata consideratia, as fi extrem de precaut in a aprecia ce fel de ulei trebuie cutarui motor. Sunteti inginer specialist in lubrificatie? Nici eu. Dar eu am incredere absoluta in ce spun specialistii si cei care recomanda un tip de ulei.
Pana la urma uite asa se distrug motoarele... cred ca trebuie sa respectam specificatiile consumabilelor daca vrem ca motorul sau diferentialul sa mearga fara probleme.
Exista o intreaga literatura si aici pe forum, pe multe pagini, si pe alte forumuri, despre ce fac uleiurile, in ce conditii, cum lubrifiaza si cum se comporta la diferite temperaturi.
Spune Honda ca trebuie ulei 0w20? sau cat o spune? Acela se pune. Indiferent cum ni se pare noua ca este cand e cald sau rece.
Cred ca orice afirmatie care modifica niste sfaturi date de fabrica trebuie sa aiba o solida argumentatie stiintifica si mecanica... si chiar si asa, daca se modifica ceva asa de important ca uleiul, e clar ca garantia si fiabilitatea in timp pot sa fie puse in discutie.
Colegu apreciez sfatul tau, dar nu prea am incredere in ce spun unii sau altii. Si in Romania VW pune Castrol sau Mobil 1 la tsi 5w-30 pe care motorul il papa. Si VW recomanda ambele uleiuri. Atata timp cat un ulei indeplineste normele cerute de Honda nu vad unde e problema?
Gandeste daca o sa trag de masina la turatii de 4-5000 uleiul asta subtire cum o sa se faca? Adauga uzura data de turbina. Ideea este ca un ulei care la cald are un coeficient mai mare de rezitenta nu are cum sa i faca rau la motor.
Comment