AURELIAN.PARATU: “18 Honda CR-V 1.5T i-VTEC, echipare?, Premium Agate Brown Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai si 2.0 si 1.5 insa pe Civic cel putin nu vei avea probleme daca mergi suficient cu masina cat sa se incalzeasca cat de cat si uleiul.

    Comment


    • Originally posted by closchkutza View Post

      "Abuzul" de care vorbesti este si el de mai multe feluri. Mersul pe distante scurte, exclusiv urban, cu motorul rece tot un abuz, uneori poate mai mare decat mersul pe pista.
      Un motor rece = un motor care functioneaza in afara parametrilor normali de utilizare.
      Domnilor, eu nu inteleg bine, de ce sa consider ca e un abuz sa merg cu motorul rece ? Nu mai am voie sa merg asa ? motorul la alte marci e facut sa mearga si cu motorul rece fara sa intre benzina in baie, stiu si inteleg ca nu functioneaza la parametrii lui normali, pana nu ajunge la temperatura de 90 de grade, sa zicem, dar sa ma tem ca masina se va strica mai repede din cauza asta, sa nu dorm bine noaptea gandindu-ma ca a intrat benzina in ulei si sa ma grabesc zilnic sau saptamanal sa verific uleiul, cand altii la alte motoare( mai ales cele din generatii mai vechi) nu au asemena probleme, nu e normal. E un pas enorm inapoi la marca asta, e ca si cum merge cu spatele inapoi.
      Nu ma-ncalzeste cu nimic ca si Ford si alte nume de pe piata ar mai avea asemena probleme, asta inseamna ca trebuie sa accept ideea ca pe o fatalitate, ca asta e, se-ntampla si la alte case, dar daca voiam Ford, luam Ford , eu insa pretind ca am pretentie de la o marca care si-a construit in lume un nume prin fiabilitate si calitate, vreau de la ea ce putea sa dea in urma cu 15- 20 de ani, nu inteleg de ce sa ma multumesc cu ceva din ce in ce mai prost si sa dorm linistit ca si alte firme au necazurile astea.
      Adicatelea eu sa-nteleg ca masina asta nu e de folosit la drumuri scurte pentru 1-2-3-6 km in oras ca n-are timp sa se-ncalzeasca motorul si de-aia-i intra benzina in baia de ulei ? de-aia e frigalau in ea( cel putin la americani inca se vaicaresc de asta, dar aici se pare ca au rezolvat ceva) daca mergi pe distante relativ scurte. Alte marci fara renumele Honda pot mai mult, asta e , asta ma supara.

      Ce ma-ncalzeste pe mine ca prin dealeri si pe youtube mi se ofera explicatii alambicate, ca injectia, ca pistoanele, ca softul, dupa ce mi-au oferit explicatiile, merge mai bine masina? dispare benzina din ulei ? Nu, nu dispare. Si ce-au rezolvat cu explicatiile ?

      Toti observam ca daca afara ploua, ploaia ne uda daca stam in ploaie si nu ne adapostim sau imbracam adecvat, asa si cu motorul, mare explicatie mare la Honda.
      Eu trebuie sa am o masina functionala, aici e problema, fara defecte. Si nu am daca ei nu remediaza defectele, ci doar ofera explicatii din ce cauza se-ntampla fara sa faca ce trebuie, insa, incep sa cred ca ei acum nu stiu ce sa faca, bajbaie, insa bajbaie cu banii luati clientilor care stau in buzunarul lor fara ca sa ofere calitate si functionalitate pentru ce-au vandut.

      Domnul Aurelian s-a exprimat elegant cand a spus ca dorea sa le faca guler masina vanduta.

      Comment


      • Absolut de accord cu ce a scris
        Destinatar
        Senior Member
        Destinatar nu avem doar noi motoarele care merg pe distante scurte si nu apuca sa se incalzeasca. Astea sunt vrajeli de producator, pe csre nici ei nu le cred, dar le arunca clientilor ca deh, sa nu aiba doar ei vina pe un motor construit defectuos.

        Comment


        • Si eu sunt de acord, iar daca mi am spus o parere deja toti m au atacat. Dau o carca de bani pe o masina nu sa schimb uleiul la 5000 km, indiferent cum merg cu ea. Si daca o abuzez sau nu masina nu e facuta din plastic. Eu sunt obiectiv si am deschis acest jurnal pentru a prezenta masina cu bune si rele. Aceeasi atitudine am vazut o si pe alt forum unde la fel masinile VAG sunt zmei. Sa fim seriosi , Honda este o masina la fel ca toate. Ca si a ridicat o reputatie cu vechile motoare nimeni nu neaga asta, dar in prezent ........cuvintele sunt de prisos.
          Si ca sa dau un exemplu de masina abuzata: skoda superb 1.9 tdi 131 cp din 2006 care s a vandut cu 700.000 km si inca merge. Si uleiul i s a schimbat numai la 15000 cim scrie in carte.

          HONDA da scris sa schimbati uleiul la 20.000 dar nimeni nu l a schimbat la 20.000. Ok dar la 15.000?
          Daca mergem dupa un senzor ajungem sa schimbam uleiul la 5000 ca la batrana Dacie.
          Mie mi s a schimbat uleiul si nu imi arata 365 zile pana la urmatorul schimb ci 200 zile.

          Comment


          • Originally posted by aurelian.paratu View Post
            Si eu sunt de acord, iar daca mi am spus o parere deja toti m au atacat. Dau o carca de bani pe o masina nu sa schimb uleiul la 5000 km, indiferent cum merg cu ea..
            Cred ca foarte multi dintre colegii de forum nu sunt de acord cu daramarea mitului ca Honda face motoare exceptionale si de aici discutiile.
            Face, dar aceasta imensa problema de la benzinara cu turbina de 1,5 este mai profunda si mai rascolitoare decat orice problema de pana acum.
            Si pare aleatoare, unii au problema, altii nu.
            Personal nu cred in rezolvarea prin software... si nici nu cred ca stim exact de ce se intampla... dar se intampla si posesorii de masini cu aceasta hiba este normal sa fie revoltati.
            Eu ma simt vinovat ca la insistentele mele un bun prieten si-a cumparat o Honda noua cu motorul de 1,5 care baga la greu benzina in ulei... si nu merge pe distante scurte si nu merge pe frig ( e in Irlanda unde sunt 8 grade acum)
            I-au schimbat uleiul la 3000 km ceea ce depaseste orice standard.
            Acum vrea sa o dea inapoi si cauta un CR-V, care ii place imens ca masina, la mana a doua cu motorul benzinar de 2l.
            Mai vedem ce se intampla.
            Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
            Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
            Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

            Comment


            • Este jenant ce se īntāmplă cu producătorii japonezi de mașini īn ultimul timp, Honda cu motorizările astea turbo noi și n-ar fi probleme numai cu astea din ce vad pe forum, Toyota cu noua Supra īmprumutată de la BMW. N-am crezut vreodată ca japonezii cum sunt ei māndri de tradițiile lor, perfecționiști, cu simt de răspundere sa dea asa chix-uri. Chiar sunt dezamăgit de atitudinea lor din ultimul timp, nu mai am același curaj de a lauda Honda asa cum o făceam odată. E păcat dar asta e adevărul. Referitor la părerea mea cu intervalul schimbului de ulei, e una generala, am spus-o fără sa iau īn calcul problema cu diluția, eu asa as proceda, pentru o mașină cu valente sportive pe care o alerg, as schimba īntre 5 și 10k uleiul, īn condiții de mers ideale cu o mașină normala n-aș trece de 15k, in nici un caz 20k, e strict părerea mea. Toate lucrurile astea variază īn funcție de stilul de condus, uleiul folosit, uzura motorului, etc. Pe circuit e alta treaba, nu știu exact cum se procedează acolo dar sunt sigur ca am auzit și de situații cānd cei ce se dau acolo īn funcție de cāt durează și cāt de tare merg, schimba uleiul imediat după sesiunea de circuit.

              Comment


              • Īn aceste condiții, eu, care vreau sa cumpăr un crv ce sa fac???😭😭😭 sa ma orienteze spre alta marca ? Un sfat...

                Comment


                • A fost cineva sa si faca update de soft si ce mai zice Honda ca trebuie facut pt remedierea problemei?
                  Dispare problema dilutiei uleiului dupa aceasta procedura?

                  Comment


                  • In momentul de fata eu nu fac altceva decat sa testeze masina. O baga in service, pun laptopul pe ea si o lasa mergand sa vada injectia.

                    In Romania nu cred ca facut cineva update, dar in SUA la unii a functionat la altii nu.

                    Comment


                    • Eu personal nu inteleg cu poate un update de soft sa rezolve o problema ce pare mecanica.

                      Comment


                      • Originally posted by adrian73 View Post
                        Īn aceste condiții, eu, care vreau sa cumpăr un crv ce sa fac???😭😭😭 sa ma orienteze spre alta marca ? Un sfat...
                        Daca doresti un CR-V neaparat, asteapta pana pe 16 februarie, atunci apare la dealeri noul CR-V hybrid. Fara turbina.

                        Sau te orientezi spre 2.0 aspirat, daca te multumeste design-ul si ceea ce ofera ca nivel de echipare. Nu stiu daca pe acel model exista LED, de ex.

                        Comment


                        • CRV-ul asta Hybrid aspirat poate ca o fi avand( ramane de vazut- tot pe banii nostri) un motor mai bun ca CRV 1,5 T-ul dar din datele tehnice vad ca nu face mare scofala la 0-100km/h, e mai grea ca benzinarul 1,5T , are portbagaj mai mic decat benzinarul, se lauda cu consumul mic- mare indoiala am ca o sa consume putin in oras, parca vad si aud pe forum ca baga 10l/ 100 km benzina consum, si-o sa ne potolim toti despre Honda s-o cumparam, vorba aia: cine-o are sa-i traiasca, cine nu, sa n-o doreasca.
                          hondatu
                          Administrator
                          Last edited by hondatu; 22-02-21, 16:49.

                          Comment


                          • Scuze ca fac poluare pe acest topic, dar afirmatiile de mai sus despre noul cr-v hybrid sunt total nefondate si sunt doar pura teorie.

                            Am mers doar pe premiza ca, pana acuma, japonezii nu au dezamagit atunci cand a fost vorba de motoare pe benzina, aspirate. Si ma indoiesc ca 0-100 este un factor relevant cand vorbim de un suv hybrid. Cel putin nu la banii acestia.
                            hondatu
                            Administrator
                            Last edited by hondatu; 22-02-21, 16:49.

                            Comment


                            • A venit primul CR-V hibrid in Romania. A inceput sa mearga la teste. A fost dat la o redactie auto. O sa ajunga si pe mana noastra foarte repede si o sa va spunem ce se intampla.
                              Motorul pare exceptional, este aspirat cu ciclu Atkinson; un foarte bun amic de-al meu l-a incercat in Austria si pe drumuri de munte in conditii super grele nu a depasit 8l la suta, iar in Viena 5l la suta.
                              In foarte foarte scurt timp o sa apara pareri aici de la cei care l-au condus si cel putin pana acum pare o masina exceptionala, un fel de revolutie in evolutie.
                              Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                              Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                              Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                              Comment


                              • Īmi pare rău sa spun asta, va rog nu o luați personal, dar cam mari laude pentru un hibrid care nu aduce nimic in premiera...

                                Cam ce noutăți, ce lucruri revoluționare care sa nu fi fost deja realizate de alți producători aduce Hibridul asta? Nici măcar mai ieftin decāt alți hibrizi din aceeași clasa nu este...
                                2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
                                Ex:
                                2014 Honda Civic Executive
                                2011 Honda Civic GT

                                Comment

                                Working...
                                X