AURELIAN.PARATU: “18 Honda CR-V 1.5T i-VTEC, echipare?, Premium Agate Brown Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
    MPopescu
    Member

  • MPopescu
    replied
    la alte CRV 1,5 T .

    Spune cateva CRV. uri 1.5T cu probleme, serie de caroserie, nume proprierar, o copie a cartii de service cu schimburile de ulei . Exemple concrete!

    Leave a comment:

  • closchkutza
    Senior Member

  • closchkutza
    replied
    Originally posted by Destinatar View Post
    ca oil dilution exista si la alte Civic 1,5 T.
    Poti da niste exemple concrete? Din EU? Ca pe aici suntem deja destui cu Civic si nu am vazut pe nicaieri nimic de genul raportat. Si nici masina mea nu vrea sa-si creasca nivelul in baie, o fii stricata?

    Leave a comment:

  • Florin80
    Senior Member

  • Florin80
    replied
    Nu vreau sa apar firma Honda prin urmatoarea intrebare. Mai ales ca sunt foarte nemultumit de modul in care a gestionat problema reala a dilutiei uleiului. Dupa cum am postat anterior sunt raportari clare la autoritati, evident la americani care stiu pe ce dau banii si revendica orice problema legata de produsul platit. DAR, este vreun posesor de hybrid care sa certifice dilutia la acest motor? Eu m-am interesat intens peste tot si nu am gasit nici o raportare REALA legata de dilutie pe sistemul hybrid cu motorul lfb1 care este de accord si cR-v. Probleme cu cutia de viteze si altele da,dar nu dilutie ulei. Plus ca motorul de pe hibrid este unul fiabil, ultratestat de honda. Oricum, e penibil din partea unei firme cu renume precum honda sa recomande sa mergi cu masina cel putin 8 km in manualul de utilizare. Asta nu e masina daca trebuie sa faci asta. Sunt atatea optiuni bune pe piata. Desi, dupa cum am spus, penteu mine cr-vul este cel mai bun pachet ca masina din clasa.
    Florin80
    Senior Member
    Last edited by Florin80; 27-01-20, 22:37.

    Leave a comment:

  • SKR
    Senior Member

  • SKR
    replied
    Nu cred ca vine, ca sa nu se vada scris Asko sau Honda Nord pe masina...si asa da, cred si eu ca nu exista probleme la masinile alea, ca de, trebuie sa se vanda

    In alta ordine de idei, eu eram ferm convins ca hibrid’ul nu are problema asta. Ba chiar am recomandat cuiva sa nu cumpere 1.5T si sa se uite la hybrid, norocul meu ca nu a mai cumprat pana la urma.

    Leave a comment:

  • Destinatar
    Senior Member

  • Destinatar
    replied
    Incredibil dar adevarat. Il informez acum eu pe dom' Popescu ca oil dilution exista si la alte CRV 1,5 T si la alte Civic 1,5 T si la Hybrid CRV si daca nu vrea el sa creada, ca sa nu se exprime ca ma ascund sub anonimat, ai propun sa ma intalnesc eu cu el sa-i ofer exemple pe viu, sa le pipaie si sa le miroasa.

    Leave a comment:

  • marvin42
    Senior Member

  • marvin42
    replied
    Citesc si ma minunez. Si iar ma minunez.

    aurelian.paratu
    Senior Member
    aurelian.paratu , e complet bullshit povestea cu motorul si uleiul, evident. Nicaieri in contractul semnat cu dealerul inainte de cumpararea masinii nu scrie ceva despre vreo limitare de genul asta. De fapt, nici in documentele primite dupa nu scrie. Basically, esti la mana unui indicator care se ghideaza dupa niste reguli doar de ei stiute astfel incat, daca mergi preponderent in oras, esti obligat sa schimbi uleiul la nici 5000km.
    Dincolo de asta, uneori sunt probleme cu cresterea nivelului uleiului, nicidecum rare (suficiente statistic chiar si aici, pe forum).

    Din punctul meu de vedere, clar au facut o prostie cu motorul. Pe de alta parte, consuma putin, (al meu) se incalzeste repede, trage bine, e amuzant. E un dezavantaj clar, e bine sa spunem lucrurilor pe nume si, eu unul, apreciez feedback-ul tau, cred ca-i util sa existe si genul asta de discutii.

    Leave a comment:

  • aurelian.paratu
    Senior Member

  • aurelian.paratu
    replied
    Ok. Merci de informatie. O sa fac o vizita sa vedem ce recomanda.

    Leave a comment:

  • Turkish
    Senior Member

  • Turkish
    replied
    se strang pe rama usii si de regula exista o adancitura care marcheaza locul in care se fixeaza
    eu zic sa arunci un ochi si la Thule in Buc pe Ispravnicului - sunt oameni seriosi acolo si se pricep la asta

    Leave a comment:

  • aurelian.paratu
    Senior Member

  • aurelian.paratu
    replied
    Pai merg tot pe varianta original, luate de la Honda.

    M-am uitat la o masina din parcare, dar nu mi dau seama cum se prind.
    hondatu
    Administrator
    Last edited by hondatu; 22-02-21, 18:14.

    Leave a comment:

  • Turkish
    Senior Member

  • Turkish
    replied
    Originally posted by aurelian.paratu View Post
    In fine.....sa trecem peste moment.

    Ca atare intreb: vreau sa pun acele bare pe plafon. Cum se pun? Trebuie decupat ceva?
    Stiu ca nu ai cum pune bare longitudinale in asa fel incat sa arate ca cele din fabrica - eu am vrut sa imi pun la Volvo si mi-au spus ca in nici un caz.
    Mi-am luat de la Thule bare transversale care se fixau in rama de sus a usii in niste locasuri pe care le avea masina. Fara sa incomodeze inchiderea usii.

    Banuiesc ca toate masinile care nu au sine longitudinale puse din fabrica exista acele locuri de fixare a barelor transversale aftermarket.

    https://www.youtube.com/watch?v=JRWVz2CRAgE

    Leave a comment:

  • aurelian.paratu
    Senior Member

  • aurelian.paratu
    replied
    Ca atare intreb: vreau sa pun acele bare pe plafon. Cum se pun? Trebuie decupat ceva?
    hondatu
    Administrator
    Last edited by hondatu; 22-02-21, 18:13.

    Leave a comment:


  • HXR
    replied
    Originally posted by Turkish View Post
    aurelian.paratu
    Senior Member
    aurelian.paratu
    eu am in ograda mai multe masini dintre care cateva cu motoare cu injectie directa si care nu au problema de dilutie care sa ceara vizite frecvente la service
    cat despre km, cand cumperi o masina nu te astepti sa ai restrictii la nr minim de km intre porniri
    mai ales in urban unde, adesea, exista opriri intermediare intre pornire si destinatia finala
    ar trebui ca o masina moderna sa poata fi folosita fara astfel de restrictii naucitoare - daca o honda din 2005 poate merge oricat de putini km fara probleme atunci si o honda din 2020 ar trebui sa poata face la fel

    mi se pare perfect justificata supararea ta (te rog ignora unele posturi de pe aici care sunt scrise cu intentia de a te necaji si mai mult)
    Total de acord!
    Nu te lăsa prins īn diverse dispute, Aurelian.

    Leave a comment:

  • Turkish
    Senior Member

  • Turkish
    replied
    aurelian.paratu
    Senior Member
    aurelian.paratu
    eu am in ograda mai multe masini dintre care cateva cu motoare cu injectie directa si care nu au problema de dilutie care sa ceara vizite frecvente la service
    cat despre km, cand cumperi o masina nu te astepti sa ai restrictii la nr minim de km intre porniri
    mai ales in urban unde, adesea, exista opriri intermediare intre pornire si destinatia finala
    ar trebui ca o masina moderna sa poata fi folosita fara astfel de restrictii naucitoare - daca o honda din 2005 poate merge oricat de putini km fara probleme atunci si o honda din 2020 ar trebui sa poata face la fel

    mi se pare perfect justificata supararea ta (te rog ignora unele posturi de pe aici care sunt scrise cu intentia de a te necaji si mai mult)

    Leave a comment:

  • aurelian.paratu
    Senior Member

  • aurelian.paratu
    replied
    O sa incerc sa nu va raspund ..............n are rost si nici sens.
    Cel mai bine ar fi sa lasati topicul masinii mele si migrati pe topicul masinii dumneavoastra.

    Leave a comment:

  • MPopescu
    Member

  • MPopescu
    replied
    dl. Aurelian: merita o masina cu asa problema o investitie de 916 euro - 20% discount?

    Leave a comment:

Working...
X