adrian73 eu am renuntat sa cumpar. Prea multe riscuri .. Daca cineva e interesat, au la honda nord un CRV lifestyle rosu metalizat, cu livrarre la finele lui februarie
AURELIAN.PARATU: ´18 Honda CR-V 1.5T i-VTEC, echipare?, Premium Agate Brown Pearl
Collapse
X
-
Comment
-
Comment
-
Originally posted by aurelian.paratu View PostProblema dilutiei o au toate motoarele GDI (gasoline direct injection) si nu au nicio legatura cu turbina. Tine de injectie. Tipul de injector, bujii, timpul de aprindere. S-ar putea ca softul sa nu rezolve tot si sa fie necesar si un altfel de iinjector. Sunt specialisti......trebuie sa geasesca solutia.’13 Civic 5D 1.8 White Orchid Pearl
Comment
-
Problema este destul de bizara. Si civicul are problema asta. A recunoscut azi seful de service de la Asko si s a rezolvat in Romania prin update de soft. De ce este intalnita problema mai des la CRV decat la civic? Se pare ca sunt diferente la motoare pe partea de injectie si pe partea de compresie. La CRV au scazut compresia si au schimbat forma pistoanelor si au crescut puterea turbinei.
La Honda Nord mai este un caz de CRV. La Asko stiu sigur de un CRV.
Inca o nelamurire: dintre toti de pe forum care aveti civic turbo ati schimbat uleiul la 20.000? Uleiul va tinut mai mult de 15000 km?
Comment
-
Originally posted by adrian73 View Post
Si pana atunci????? Dilema mea este sa mai cumpăr sau nu????
Ce pot spune :masina merge mult mai bine cu Omv carera 100. S ar putea ca si dilutia sa fie mai mica.
Legat de GDI- au dilutie dar intr o masura mai mica. Cautati la Kia, la Ford. Ford mi a zis chiar in fata asta.
Comment
-
Problema se manifesta si la Civic Type-R? Eu am schimbat uleiul la aprox. 10k km. Service minder-ul m-a atentionat pe la 9k km. Acum, dupa aprox. 1k km, s-a calibrat senzorul si imi arata ca pot face in jur de 9900 km. Adica, la fiecare 10k km trebuie sa schimb ulei si filtru. Oricum, pentru genul asta de masina mi se pare perfect normal.Last edited by hondatu; 22-02-21, 16:43.'24 Honda Civic Type-R FL5, 2.0 VTEC Turbo, 329 HP, Championship White
'10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
"Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche
Comment
-
Daca ai merge pe circuit cu ea si mie mi se pare normal sa l schimbi la 10.000 sau sub. Dar daca o folosesti ca daily car atunci nu mi se pare ok sa schimbi uleiul la 10.000Last edited by hondatu; 22-02-21, 16:44.
Comment
-
Originally posted by aurelian.paratu View Post
Daca ai merge pe circuit cu ea si mie mi se pare normal sa l schimbi la 10.000 sau sub. Dar daca o folosesti ca daily car atunci nu mi se pare ok sa schimbi uleiul la 10.000
Comment
-
Cred ca nu m am facut inteles. Daca m as duce cu ea pe circuit as schimba uleiul mult mai jos de 10.000 km. In rest nu l as schimba la 10.000. O astfel de masina este facuta pt abuz, dar nu cred ca abuzul de pe drumurile publice se compara cu cel de pe circuit.
Comment
-
Si apoi vb de type R. Aici este altceva. Eu cand am intrebat de civic turba ma refeream la cei care au 1.5 turbo ca cel de pe CRV.
Comment
-
eu am citit extensiv pe subiectul asta si din cate inteleg tine si de alte lucruri ale functionarii motorului, inclusiv geometrice
mai toti oamenii care par sa se priceapa la subiect spun ca desi dilutia e o problema specifica motoarelor cu injectie directa ea nu se manifesta la fel de intens la toate motoarele
"Ethics. That's always so inconvenient."
Cal Lightman
Comment
-
Originally posted by aurelian.paratu View PostCred ca nu m am facut inteles. Daca m as duce cu ea pe circuit as schimba uleiul mult mai jos de 10.000 km. In rest nu l as schimba la 10.000. O astfel de masina este facuta pt abuz, dar nu cred ca abuzul de pe drumurile publice se compara cu cel de pe circuit.
Un motor rece = un motor care functioneaza in afara parametrilor normali de utilizare.
- 1 like
Comment
-
Si mie mi se pare normal sa schimb uleiul mai devreme de 10k km daca merg cu ea pe circuit. Intr-adevar, e facuta pt abuz, dar chiar si in cazul asta mi se pare normal sa schimb pana in 10k km. Una e sa te duci de 2 ori pe an pe circuit, alta e sa te duci lunar din martie pana in nov. Mie mi s-a calibrat senzorul de schimb (care arata in jur de 9900 km), dar in afara de un drum in afara, dus-intors (100 km in total), aproape 1000 km au fost facuti in oras. Chiar si la un mers normal, fara circuit, dar cu "abuzuri", ca doar de-aia iei type-r, nu as astepta pana la 15k km. Pe la 12k km mi s-ar parea decent.
Niciodata nu merg turat atunci cand motorul e rece si mereu caut sa tin motorul pornit pana apuca lichidul de racire sa se incalzeasca un pic, cand merg iarna pe distante scurte.
Am scris aici, caci am dat un search pe net si am vazut ca si motorul 2.0 ar fi vizat.'24 Honda Civic Type-R FL5, 2.0 VTEC Turbo, 329 HP, Championship White
'10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White
"Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche
Comment
Comment