AURELIAN.PARATU: ´18 Honda CR-V 1.5T i-VTEC, echipare?, Premium Agate Brown Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • adrian73
    Senior Member
    adrian73 eu am renuntat sa cumpar. Prea multe riscuri .. Daca cineva e interesat, au la honda nord un CRV lifestyle rosu metalizat, cu livrarre la finele lui februarie

    Comment


    • pufy2010
      Junior Member
      pufy2010 nu cred ca mai e cineva atat de incostient sa cumpere crvul. Mai ales acum ca s.au convins ca sca sunt probleme si in romania la motor cu oil dilution.

      Comment


      • alexme24
        Senior Member
        alexme24 probabil ca nu sunt prea multi care se informeaza temeinic despre viitoarea achizitie, altfel nu imi explic de ce, cu toate problemele, in state au avut in decembrie, record de vanzari la crv. Dealerul de la Braila chiar se plangea ca i-au fost repartizate doar 5 crvuri pana in iunie.

        Comment


        • Originally posted by aurelian.paratu View Post
          Problema dilutiei o au toate motoarele GDI (gasoline direct injection) si nu au nicio legatura cu turbina. Tine de injectie. Tipul de injector, bujii, timpul de aprindere. S-ar putea ca softul sa nu rezolve tot si sa fie necesar si un altfel de iinjector. Sunt specialisti......trebuie sa geasesca solutia.
          Atunci oil dilution ar trebui sa se manifeste si la HRV, care are tot motorul de 1.5 cu injectie directa, dar fara turbo. Bine, la modelul nou, cu turbo, lucrurile sunt si mai clare...
          ’13 Civic 5D 1.8 White Orchid Pearl

          Comment


          • Problema este destul de bizara. Si civicul are problema asta. A recunoscut azi seful de service de la Asko si s a rezolvat in Romania prin update de soft. De ce este intalnita problema mai des la CRV decat la civic? Se pare ca sunt diferente la motoare pe partea de injectie si pe partea de compresie. La CRV au scazut compresia si au schimbat forma pistoanelor si au crescut puterea turbinei.
            La Honda Nord mai este un caz de CRV. La Asko stiu sigur de un CRV.

            Inca o nelamurire: dintre toti de pe forum care aveti civic turbo ati schimbat uleiul la 20.000? Uleiul va tinut mai mult de 15000 km?

            Comment


            • Originally posted by adrian73 View Post

              Si pana atunci????? Dilema mea este sa mai cumpăr sau nu????
              Nu sunt in masura sa ti dau un sfat. Mie unul imi place masina. Ca are problema asta mi am asumat o. Am spus din prima. In 3 luni am facut 7500 km. Eu fac in jur de 40 000 km pe an. In 5 ani deja iese din garantie si va fi data la by back. Daca in 5 ani crapa se va repara pe garantie. Eu nu cred ca Honda va lasa lucrurile asa. In China s a rezolvat prin Soft.

              Ce pot spune :masina merge mult mai bine cu Omv carera 100. S ar putea ca si dilutia sa fie mai mica.

              Legat de GDI- au dilutie dar intr o masura mai mica. Cautati la Kia, la Ford. Ford mi a zis chiar in fata asta.

              Comment


              • Problema se manifesta si la Civic Type-R? Eu am schimbat uleiul la aprox. 10k km. Service minder-ul m-a atentionat pe la 9k km. Acum, dupa aprox. 1k km, s-a calibrat senzorul si imi arata ca pot face in jur de 9900 km. Adica, la fiecare 10k km trebuie sa schimb ulei si filtru. Oricum, pentru genul asta de masina mi se pare perfect normal.
                hondatu
                Administrator
                Last edited by hondatu; 22-02-21, 16:43.
                '24 Honda Civic Type-R FL5, 2.0 VTEC Turbo, 329 HP, Championship White
                '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White

                "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

                Comment


                • Daca ai merge pe circuit cu ea si mie mi se pare normal sa l schimbi la 10.000 sau sub. Dar daca o folosesti ca daily car atunci nu mi se pare ok sa schimbi uleiul la 10.000
                  hondatu
                  Administrator
                  Last edited by hondatu; 22-02-21, 16:44.

                  Comment


                  • Pe bune?? Tu asa ai face, la o masina pe care o duci pe circuit ai schimba uleiul dupa 10.000 km?

                    Comment


                    • Originally posted by aurelian.paratu View Post

                      Daca ai merge pe circuit cu ea si mie mi se pare normal sa l schimbi la 10.000 sau sub. Dar daca o folosesti ca daily car atunci nu mi se pare ok sa schimbi uleiul la 10.000
                      Cred ca glumești, schimb de ulei la 10k pe o mașină cu care te dai pe circuit chiar și ocazional și 20k dacă o folosești ca daily? Pai e totuși un Type R pe care nu ți-l iei doar să-l folosești ca pe o mașină normala, o mai calci pe coada cand îți permite drumul și asta nu prea se pupa cu un schimb la 20k.

                      Comment


                      • Cred ca nu m am facut inteles. Daca m as duce cu ea pe circuit as schimba uleiul mult mai jos de 10.000 km. In rest nu l as schimba la 10.000. O astfel de masina este facuta pt abuz, dar nu cred ca abuzul de pe drumurile publice se compara cu cel de pe circuit.

                        Comment


                        • Si apoi vb de type R. Aici este altceva. Eu cand am intrebat de civic turba ma refeream la cei care au 1.5 turbo ca cel de pe CRV.

                          Comment


                          • eu am citit extensiv pe subiectul asta si din cate inteleg tine si de alte lucruri ale functionarii motorului, inclusiv geometrice
                            mai toti oamenii care par sa se priceapa la subiect spun ca desi dilutia e o problema specifica motoarelor cu injectie directa ea nu se manifesta la fel de intens la toate motoarele
                            "Ethics. That's always so inconvenient."
                            Cal Lightman

                            Comment


                            • Originally posted by aurelian.paratu View Post
                              Cred ca nu m am facut inteles. Daca m as duce cu ea pe circuit as schimba uleiul mult mai jos de 10.000 km. In rest nu l as schimba la 10.000. O astfel de masina este facuta pt abuz, dar nu cred ca abuzul de pe drumurile publice se compara cu cel de pe circuit.
                              "Abuzul" de care vorbesti este si el de mai multe feluri. Mersul pe distante scurte, exclusiv urban, cu motorul rece tot un abuz, uneori poate mai mare decat mersul pe pista.
                              Un motor rece = un motor care functioneaza in afara parametrilor normali de utilizare.

                              Comment


                              • Si mie mi se pare normal sa schimb uleiul mai devreme de 10k km daca merg cu ea pe circuit. Intr-adevar, e facuta pt abuz, dar chiar si in cazul asta mi se pare normal sa schimb pana in 10k km. Una e sa te duci de 2 ori pe an pe circuit, alta e sa te duci lunar din martie pana in nov. Mie mi s-a calibrat senzorul de schimb (care arata in jur de 9900 km), dar in afara de un drum in afara, dus-intors (100 km in total), aproape 1000 km au fost facuti in oras. Chiar si la un mers normal, fara circuit, dar cu "abuzuri", ca doar de-aia iei type-r , nu as astepta pana la 15k km. Pe la 12k km mi s-ar parea decent.

                                Niciodata nu merg turat atunci cand motorul e rece si mereu caut sa tin motorul pornit pana apuca lichidul de racire sa se incalzeasca un pic, cand merg iarna pe distante scurte.

                                Am scris aici, caci am dat un search pe net si am vazut ca si motorul 2.0 ar fi vizat.
                                '24 Honda Civic Type-R FL5, 2.0 VTEC Turbo, 329 HP, Championship White
                                '10 Honda Civic Type-R FN2, 2.0 i-VTEC. 201 HP, Championship White

                                "Without music, life would be a mistake" - Friedrich Nietzsche

                                Comment

                                Working...
                                X