La reprezentanta ziceau că sedanul, datorita portbagajului īnchis și gumelor mai īnguste, 215, vs 225 la hatch, ar fi marginal mai bine antifonat.
Pe de altă parte sedanul vine cu Bridgestone er 33, care sunt dure și zgomotoase, mult sub Michelin de pe hatch.
LAIUD9: '18 Honda CR-V 1.5T i-VTEC Elegance, Premium Agate Brown Pearl
Collapse
X
-
Last edited by bobescu25; 01-10-20, 14:50.
-
La tine e mai ok, la 100km/h, asfalt ok (DN1 in Otopeni), fostul Civic inregistra un nivel de zgomot mediu de 68.5 dB, masurat cu telefonul folosind o aplicatie de profill (NIOSH SLM).
Spre comparatie, pe acelasi segment de drum, fosta masina (dinaintea Civic-ului) inregistra un nivel de zgomot mediu de 62 dB (acelasi telefon, aceeasi aplicatie).
Leave a comment:
-
Mulțumesc de raspuns, și eu am apelat la o firma specializata in sisteme audio auto, am o soluție și oferta de la ei, vreau sa fac cat de curānd. Oferta consta in antifonare carenaj roti cu un fel de clei mai gros ce se īntărește, antifonare compartiment portbagaj și al rotii de rezerva, la Sedan civic e tabla goala acoperita de o mocheta f subtire. Antifonare uși fata și schimbat Difuzoare și twitere alpine, prețul fiind tot pe acolo, poate o idee mai mare, diferența o facc aprox difuzoarele.
antifonarea la civic este medie, dar gumele Bridgstone īnrăutățesc situația.
Am zis că o soluție acum, decāt să schimb gumele, ar fi sa īmbunătățesc antifonarea caroseriei, și astfel am și iarna confort mai bun. Gumele bridgestone au 2 Veri, și le mai țin cel puțin una.
Pe un drum ce īl frecventez de 2 -3 ori pe luna de aprox 200 km , pe cel puțin jumătate din el este un asfalt f rugos, strat de uzura, iar cu aplicația sound meter am făcut niște măsurători, pentru a avea grad de comparatie.
Acum pe asfalt bun, neted, la 60 km/h, am cam 62 de decibeli și este f placut. La aceiași viteza dar pe asfaltul acela rugos, am 66.5 db, iar că și grad de comparatie, pe asfalt neted la 120km/h am 66.7 db. La 66.5 db, parca īmi dă durere de cap, iar că sa aud cat de cat muzica trebuie sa dau volumul la 12. Eu ascult muzica de fel mai chill, cu volumul la 9-10 max, īmi place să aud ce se īntāmplă și īn trafic.
am sa scriu pe postul meu comparația după ce fac antifonarea.
Leave a comment:
-
toata podeaua masinii si demontat carenaj roti si antifonat.
Leave a comment:
-
Originally posted by raducu View PostUltimele 2 ierni au fost blande, nu avea voie sa rugineasca asa.
Pe garantie nu se va repara asa ceva niciodata. Cel putin nu la noi in tara, iar Dealer-ii stiu asta foarte bine.
Leave a comment:
-
Salut daca o iau literar pe textul lor din caietul de service avem :
"Honda garantează că autovehiculul Honda, mentionat īn Certicatul de Garanție, nu are și nu vor apărea coroziuni din interior spre exterior pe elementele de caroserie și pe componentele structurale pe o perioadă de 12 ani"
In traducerea mea:
caroserie = tabla + grund (nu separat )
interior = tot ce este sub grund
exterior = partea exterioara a grundului
rugina pe grund nu se poate (adica grundul nu rugineste) asa ca rugina este sub grund pe exteriorul tablei
Cum grundul face parte din caroseria masinii rezulta ca rugina este dinspre interior spre exterior.
Deci oricat ar incerca ei sa ma abureasca ca rugina este din modul de utilizare a masinii (pe drumuri poluate cu tot felul de chimicale) mi se pare penibil
Leave a comment:
-
Sincer nu cred ca "interior spre exterior" inseamna din interiorul grundului catre exteriorul lui (eu nu cred ca grundul rugineste, tabla de sub el da), ci din interiorul masinii catre exterior, dar in poze, am impresia ca nu este din interior, portbagaj etc si de sub masina. Gresesc?
Totusi, nu intra aici?
Originally posted by cerevelu View Post- GARANȚIA PENTRU COROZIUNEA SUPRAFEȚELOR 3 ANI:
Perioada de garanție pentru coroziunea suprafețelor vizibile, vopsite este de 3 ani de la data īnceperii garanției, indiferent de distanța rulată, pentru automobilul menționat īn Certicatul de Garanție, īn conformitate cu Carnetul de Garanție și Service
Leave a comment:
- GARANȚIA PENTRU COROZIUNEA SUPRAFEȚELOR 3 ANI:
-
Am discutat cu Honda Romania pentru ca cei de la dealer mi-au spus ca rugina nu e dinspre interior spre exterior. Aici e tare ciudat ca oare cum ar putea aparea rugina pe acele zone ? Avand in vedere ca exista totusi un strat fin de grund , automat rugina vine dinspre interiorul grundului spre exteriorul lui nu? Asa vad eu logica cu interiorul si exteriorul...
Astept sa vad ce rezolutie imi da Honda Romania dar sunt frustrat de povestea asta mai ales ca am avut si masina de 20 de ani ce nu avea astfel de probleme (un Clio).
Ce mai pot spune....ca ni se arunca in fata garantii peste garantii si cand vine momentul sunt nule ?
Leave a comment:
-
Trebuie sa ti dea o explicatie. Oricum bine ar fi sa ti faci o vopsire integrala pe sub masina. Stiu ca am cerut oferta la HN si era undeva pana in 1500 ron, inclusiv pasaje roti.
Leave a comment:
-
Acolo problema vine din interior, nu din exterior. Si da, ai dreptate cu Toyota, am avut si in afara de traseul evacuarii, nu prea era zona ne-terosonata. Nu are atat efect in antifonare cat mai mult in protectia protectiei chimice aplicate in fabrica. Insa chiar si asa, sa inceapa sa rugineasca punctele de sudura dupa 2 ani..mi se pare prea mult.
Tot ce am facut la ea a fost sa repar stratul de teroson, deteriorat in unele locuri de pietre sau trecerea timpului. In zonele de uzura am adaugat si 2 straturi de vopsea + 1 de lac (la culoarea exteriorului, spray-uri retus).
Conform postului de mai sus..Honda e buna de plata.Last edited by closchkutza; 16-09-20, 23:03.
Leave a comment:
-
- GARANȚIA PENTRU COROZIUNEA SUPRAFEȚELOR 3 ANI:
Perioada de garanție pentru coroziunea suprafețelor vizibile, vopsite este de 3 ani de la data īnceperii garanției, indiferent de distanța rulată, pentru automobilul menționat īn Certicatul de Garanție, īn conformitate cu Carnetul de Garanție și Service - GARANȚIA PENTRU SISTEMUL DE EVACUARE 5 ANI:
Honda garantează că sistemul de evacuare al autovehiculului Honda, menționat īn Certificatul de Garanție, nu va fi perforat datorită coroziunii, pe o perioadă de 5 ani de la data īnceperii garanției, indiferent de distanța rulată, după cum este menționat īn Carnetul de Garanție și Service. - GARANȚIA PENTRU COROZIUNE STRUCTURALĂ 12 ANI:
Honda garantează că autovehiculul Honda, mentionat īn Certicatul de Garanție, nu are și nu vor apărea coroziuni din interior spre exterior pe elementele de caroserie și pe componentele structurale pe o perioadă de 12 ani, de la data īnceperii garanției, indiferent de distanța rulată, dupa cum este menționat īn Carnetul de Garanție și Service.
Īn acestă perioadă Honda va repara sau īnlocui, fară taxe suplimentare, orice defecte apărute la autovehicul, care fac obiectul condițiilor de garanție. Īn acestă perioadă Honda va rectifica, fară taxe suplimentare, orice defect de acest tip găsit la autovehicul și care face obiectul condițiilor de garanție. Toate zonele externe (vizibile) ale sistemului de evacuare sunt garantate īn caz de perforare datoratī coroziunii. Acesta include colectorul de evacuare, conductele de evacuare, elementele de amortizare a zgomotului din evacuare și convertorul catalitic. Īn această perioadă Honda va rectifica, fară taxe suplimentare orice defect de acest tip găsit la autovehicul și care face obiectul Condițiilor de Garanție. Elemente ca: aripi, capotă motor, portbagaj, panouri uși, podea, plafon, stālpi laterali, panou anterior și posterior. - GARANȚIE COROZIUNE COMPONENTE SPECIFICE 10 ANI:
Honda garantează că autovehiculul Honda, menționat īn Certicatul de Garanție, nu are defecte de funcționare cauzate de perforare datorată coroziunii componentelor specifice o perioadă de 10 ani, indiferent de distanța rulată, de la data īnceperii garanției. Īn acestă perioadă Honda va rectifica, fară taxe suplimentare, orice defect de acest tip găsit la autovehicul, și care face obiectul condițiilor de garanție.
Leave a comment:
- GARANȚIA PENTRU COROZIUNEA SUPRAFEȚELOR 3 ANI:
-
Ce explicatie? Este o problema tipic marcilor asiatice, determinata de lipsa antifonarii. Iar Honda nu face exceptie. Exact cu asa ceva m-am confruntat si eu la Civic-ul meu, din 2008. Dupa 3-4 ani zonele de rugina s-au extins, iar dupa 6 ani m-am apucat de reparatii, tocmai pentru ca orice intarziere suplimentara avea efect de domino si ar fi complicat mult procesul de reparatie.
Pozele spun totul, tabla goala, fara pic de protectie anticoroziva. Toyota sta mult mai bine la acest capitol.
Leave a comment:
-
Au oferit si o explicatie? Avand in vedere ca garantia nu acopera intr-adevar rugina aparuta din exterior insa in cazul tau se vede clar ca e venita din interior si prezenta in cazul punctelor de sudura ale caroseriei.
Leave a comment:
Leave a comment: