LAIUD9: '18 Honda CR-V 1.5T i-VTEC Elegance, Premium Agate Brown Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Cu uleiul cum stai?

    Comment


    • #92
      Originally posted by aurelian.paratu View Post
      Cu uleiul cum stai?
      Salut,

      Last edited by laiud9; 20-04-20, 11:01.

      Comment


      • #93
        Originally posted by ticker View Post
        Ce sa faci cu tabla pe 18? Ia pe 17 si ai si anvelopele mai ieftine.

        Nu sunt trecute in cartea masinii si ceva dimensiuni pe 17?
        ffffffff
        Last edited by laiud9; 20-04-20, 11:01.

        Comment


        • #94
          Ma uitam pe net mai devreme si am vazut acest sistem de pregatire masina pentru carlig. La noi oare se gasesc astfel de echipamente?
          https://www.etrailer.com/p-e98848.html

          Comment


          • #95
            Naspa... atunci jante de aliaj de 18 sa fie. Sau daca vrei sa nu iti bati capul si nu mergi mult iarna, pune anvelope Michelin Cross pe jantele originale si vinzi anvelopele OEM


            Originally posted by Danielsportivu View Post

            Vreau sa te intreb si eu de inelele de centrare, fostul proprietar stiu ca avea inele de centrare la jenti de 17 care nu erau originale, aceste inele trebuie si la jentile originale de 18?
            Inelele de centrare sunt doar pentru jantele after market. Cele OEM nu au asa ceva.
            '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

            sigpic

            Comment


            • #96
              Originally posted by Danielsportivu View Post
              Vreau sa te intreb si eu de inelele de centrare, fostul proprietar stiu ca avea inele de centrare la jenti de 17 care nu erau originale, aceste inele trebuie si la jentile originale de 18?
              La cele originale nu sau si la cele neoriginale care au CB-ul de 64.1 (daca ai mai mare, trebuie inele de la acel CB la 64.1). Daca ai si alta distante intre prezoane, atunci ai nevoie de distantiere facute special pentru distanta respectiva la cele de CR-V (5X114,3 la CR-V 3)

              Originally posted by laiud9 View Post
              Ma uitam pe net mai devreme si am vazut acest sistem de pregatire masina pentru carlig. La noi oare se gasesc astfel de echipamente?
              https://www.etrailer.com/p-e98848.html
              Sistemul asta de carlig cu teava patrata este special pentru SUA, la noi nu am vazut decat la masinile venite de peste ocean. La CR-V nu am gasit cu patrat, am ramas la bosal.

              Comment


              • #97
                Originally posted by raducu View Post
                La cele originale nu sau si la cele neoriginale care au CB-ul de 64.1 (daca ai mai mare, trebuie inele de la acel CB la 64.1). Daca ai si alta distante intre prezoane, atunci ai nevoie de distantiere facute special pentru distanta respectiva la cele de CR-V (5X114,3 la CR-V 3)


                Sistemul asta de carlig cu teava patrata este special pentru SUA, la noi nu am vazut decat la masinile venite de peste ocean. La CR-V nu am gasit cu patrat, am ramas la bosal.
                si cel de la Bosal e pe acelasi sistem? Ai un link?

                Comment


                • #98
                  Nu, e normal, ca la noi. Nu am gasit pe patrat, decat sa aduci din SUA, doar ca nu stiu daca au si omologare europeana.

                  Comment


                  • #99
                    Salutare.

                    Last edited by laiud9; 20-04-20, 11:02.

                    Comment


                    • Salut

                      La mine s-a stabilizat. Eu il schimb la 10.000 km maxim.Insa nu m-am obisnuit cu timpul de schimb, programul nu ma tine 10.000 km si sunt nevoit sa l resetez.
                      Vedem la iarna. cum stam cu nivelul, probleme sunt pe timp de iarna.

                      Comment


                      • Am o întrebare, că posesor de civic x cu același motor. Daca se resteaza programul/contorul digital - oil service life sau cum ii zice, nu se pierde garanția? Eu am momentan 8100 km și oil life 1400 km left. Am mașina de 4 luni, regimul a fost normal, aprox 60-70% din km făcuți in regim extraurban, majoritatea DN și am menajat mașina în rodaj, primii 2-3000 km
                        ​​​​​

                        Comment


                        • Nu stiu daca se pierde garantia. La mine scrie schimb la 1 an sau 20.000 km. La stilul meu de alergat nu ma tine nici 10.000 km. Problema nu e de bani daca as schimba cand zice masina, dar nu am timpul necesar sa ma duc la schimb la 1.5 luni. Este prea de tot.

                          Comment


                          • Nu cred ca se pierde garantia, nu as crede ca se pot lua dupa contorul digital, normal e sa se ia in calcul km din bord sau perioada sa nu fie depasita. Ca poate te joci si resetezi din greseala, asa km si perioada sunt sfinte.
                            Ideea e ca senzorii calculeaza cand trebuie schimbat uleiul in functie de stilul de condus si atunci ar trebui schimbat uleiul.
                            Dar poti sa si intrebi in service.

                            Comment


                            • Originally posted by aurelian.paratu View Post
                              Nu stiu daca se pierde garantia. La mine scrie schimb la 1 an sau 20.000 km. La stilul meu de alergat nu ma tine nici 10.000 km. Problema nu e de bani daca as schimba cand zice masina, dar nu am timpul necesar sa ma duc la schimb la 1.5 luni. Este prea de tot.
                              aia cica e vrajeala, se aplica doar la filtrele de polen si aer faza cu 1 an sau 20000km, la ulei zice ca apare si varianta 3, martorul din bord, au pus asta si in carte, deci sunt acoperiti. Asa zic expertii de la htr, ca senzoru ala stie el mai bine...

                              Comment


                              • Mulțumesc de răspunsuri, sa înțeleg că se pierde garanția daca resetez și fentez o tura schimbul de ulei?

                                Comment

                                Working...
                                X