LAIUD9: '18 Honda CR-V 1.5T i-VTEC Elegance, Premium Agate Brown Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by GeKados View Post
    Nu stiu daca cantareste mai mult decat civic-ul sedan,
    Poate ar conta si coeficientul aerodinamic, si multe alte "detalii", nu numai cat cantareste o masina.
    Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
    Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
    Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

    Comment


    • #32
      Conteaza cu siguranta, dar din cate stiu, factorul cu cea mai mare influenta este greutatea.

      Comment


      • #33
        1. e normal la benzina
        '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

        sigpic

        Comment


        • #34
          Si eu m-am speriat prima oara cu vidul cand am avut masina pe benzina si am pus benzina. Dar te vei obisnui.

          Comment


          • #35
            Cred ca are vreo 25% in plus la greutate fata de Civic.
            Mie mi se pare un consum normal ptr un SUV 4x2 manual
            "Ethics. That's always so inconvenient."
            Cal Lightman

            Comment


            • #36
              Originally posted by laiud9 View Post
              1- cand deschid busonul de la benzina se aude un sunet ca de vid ( e ca si cum trage aer in rezervor ). Oare o fi normal?
              E normal sa ai presiune pozitiva si sa iasa vaporii de benzina din rezervor


              Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

              … Jazz do it ...

              Comment


              • #37
                In 110 km nu vad sa intre inca benzina in ulei. Dar ciudat ca la fiecare alimentare sa verifici si uleiul. Daca alimentez la 2 zile inseamna ca trebuie sa ma uit mereu la ulei. Atunci pentru ce are senzor de ulei? Mai mult mi se pare destul de straniu uleiul 0w-20. Este cam slabut. Am vazut ulei shell 0w-30 facut din gaz care are 0 sulfur in el. Zici ca e apa. Totusi unde se mai face ungerea?

                Comment


                • #38
                  Legat de vidul din rezervor , asa sunt la masinile pe benzina. Asa se intampla si la vw si la skoda. Am ambele masini pe benzina turbo.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by aurelian.paratu View Post
                    In 110 km nu vad sa intre inca benzina in ulei. Dar ciudat ca la fiecare alimentare sa verifici si uleiul. Daca alimentez la 2 zile inseamna ca trebuie sa ma uit mereu la ulei. Atunci pentru ce are senzor de ulei? Mai mult mi se pare destul de straniu uleiul 0w-20. Este cam slabut. Am vazut ulei shell 0w-30 facut din gaz care are 0 sulfur in el. Zici ca e apa. Totusi unde se mai face ungerea?
                    Calitatea unui ulei nu se masoara prin cat de gros e.
                    Altfel, poti baga 10w60 in el si ne spui apoi si noua cat de bun e.

                    Recomandarea cu verificarea regulata a nivelului uleiului eu am vazut-o prin manuale si la masini de acum 15-20 ani. Nu vad unde e surpriza. Nimeni nu-l verifica la fiecare plin de benzina insa la 1000-2000km sau dupa o forja serioasa tot e bine sa-l verifici, asta la orice masina.
                    In alta ordine de idei, ti-ai luat masina noua si astea sunt gandurile tale in relatie cu masina?

                    PS: honda foloseste 0w20 in motoare de o gramada de ani, fii pe pace, stiu ei ce fac.
                    closchkutza
                    Senior Member
                    Last edited by closchkutza; 29-10-18, 19:40.

                    Comment


                    • #40
                      De verificat oricum il verific si acum. Dar mi se pare absurd sa l verific ori de cate ori alimentez. Iar masina o iau ca sa o folosesc ca doar de aceea o iau nu sa ma uit la ea. Fac peste 30.000 pe an. Am doua masini din grupul Vag care la unii au facut probleme( pistoane topite, injectoare etc) iar eu n am avut nicio problema. Dar DA am mers pe alt ulei decat cel dat de grupul VAG pentru motorul respectiv. Si asa am ajuns la 200.000 km cu una din ele si sa am peste 10 presiune pe piston acolo unde de nou are 11.
                      Este de vazut daca se poate baga si alt ulei. De exemplu un 0w-30.Mi s ar parea mult mai ok pentru ca la forja a doua valoare este mult mai ok decat 20.
                      Am vazut ca cei din afara au trecut la 0w-30. Ramane de vazut cum se va comporta.

                      Comment


                      • #41
                        Toate benzinarele fac asa cand deschizi busonul de la rezervor. Cat despre ulei, diluare si alte prostii, bucura-te de masina, ca de aia ai luat-o. Verifica nivelul de ulei la fiecare mie de km si da-i bataie. Hondele nu prea au in general senzor de nivel de ulei, pentru ca nu prea mananca ulei decat la foarte multi km. Oricum, mi se pare de bun simt sa verificam toate fluidele masinii o data pe luna macar, sau inainte de un drum mai lung...

                        Comment


                        • #42
                          Mersi fain de ganduri, pareri si postari
                          gata cu stresul.
                          😀

                          Comment


                          • #43
                            Bine ai venit in familie! Sa te bucuri de ea!

                            Comment


                            • #44


                              ,,Recomandarea cu verificarea regulata a nivelului uleiului eu am vazut-o prin manuale si la masini de acum 15-20 ani".

                              Recomandarea asta vazuta prin manuale avea un motiv atunci si alt motiv acum: atunci te temeai ca scade nivelul uleiului in baie, acum te temi ca o sa creasca nivelul uleiului in baie datorita unui eventual amestec cu benzina. Si nu e rau sa verifici ca au ei un motiv, stiu ei ceva daca-ti recomanda .
                              Asa ca daca cei care sunt proaspeti detinatori de Honda CRV 2019 sunt corecti cu ei insisi si cu noi, cei care n-avem( inca) CRV 2019, or sa ne spuna si noua daca miroase joja a benzina, daca creste nivelul uleiului in baie dupa 500, 1000, 2000,5000 sau 10000 de km si daca masina face cald dupa ce porneste la vreo 5 sau 10 minute de mers pe sosea cand afara o sa fie frigalau, ca doar e masina e pe benzina si trebuie repede sa dea cald in habitaclu. Si sa speram ca nu mai e mult pana se face frig afara.
                              Asteptam cu fufletul la gura relatari corecte si obiective.
                              Inteleg din alte relatari ca aceste belele pe care le are CRV 2018 in USA ar fi fost remediate sau ca vor fi remediate cel putin incepand cu luna noiembrie 2019 dupa cum relateaza Honda Canada. Sau ca masinile care vin la Romania si sunt facute in Japonia nu au deloc problemele astea deoarece a fost implementata deja solutia tehnica in motoarele ce se fabrica sau se vor fabrica din luna noiembrie 2019.
                              Adevarul poate ca ni-l vor spune coledzii de forum care le au deja sau care urmeaza sa le primeasca in zilele ce urmeaza si care numai ei stiu cum vor functiona masinile in mainile lor pe drumurile de la Romania.

                              Comment


                              • #45
                                Si masinile pe benzina care le am acum desi sunt turbo, iar nu baga caldura dupa 10 minute. Am facut si 30 de km cand afara erau -25 grade si apa nu a ajuns la 90 grade.

                                Deci nici la Honda nu ma astept la minuni.

                                Comment

                                Working...
                                X