LAIUD9: '18 Honda CR-V 1.5T i-VTEC Elegance, Premium Agate Brown Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    • GARANȚIA PENTRU COROZIUNEA SUPRAFEȚELOR 3 ANI:

      Perioada de garanție pentru coroziunea suprafețelor vizibile, vopsite este de 3 ani de la data începerii garanției, indiferent de distanța rulată, pentru automobilul menționat în Certicatul de Garanție, în conformitate cu Carnetul de Garanție și Service
    • GARANȚIA PENTRU SISTEMUL DE EVACUARE 5 ANI:

      Honda garantează că sistemul de evacuare al autovehiculului Honda, menționat în Certificatul de Garanție, nu va fi perforat datorită coroziunii, pe o perioadă de 5 ani de la data începerii garanției, indiferent de distanța rulată, după cum este menționat în Carnetul de Garanție și Service.
    • GARANȚIA PENTRU COROZIUNE STRUCTURALĂ 12 ANI:

      Honda garantează că autovehiculul Honda, mentionat în Certicatul de Garanție, nu are și nu vor apărea coroziuni din interior spre exterior pe elementele de caroserie și pe componentele structurale pe o perioadă de 12 ani, de la data începerii garanției, indiferent de distanța rulată, dupa cum este menționat în Carnetul de Garanție și Service.

      În acestă perioadă Honda va repara sau înlocui, fară taxe suplimentare, orice defecte apărute la autovehicul, care fac obiectul condițiilor de garanție. În acestă perioadă Honda va rectifica, fară taxe suplimentare, orice defect de acest tip găsit la autovehicul și care face obiectul condițiilor de garanție. Toate zonele externe (vizibile) ale sistemului de evacuare sunt garantate în caz de perforare datoratî coroziunii. Acesta include colectorul de evacuare, conductele de evacuare, elementele de amortizare a zgomotului din evacuare și convertorul catalitic. În această perioadă Honda va rectifica, fară taxe suplimentare orice defect de acest tip găsit la autovehicul și care face obiectul Condițiilor de Garanție. Elemente ca: aripi, capotă motor, portbagaj, panouri uși, podea, plafon, stâlpi laterali, panou anterior și posterior.
    • GARANȚIE COROZIUNE COMPONENTE SPECIFICE 10 ANI:

      Honda garantează că autovehiculul Honda, menționat în Certicatul de Garanție, nu are defecte de funcționare cauzate de perforare datorată coroziunii componentelor specifice o perioadă de 10 ani, indiferent de distanța rulată, de la data începerii garanției. În acestă perioadă Honda va rectifica, fară taxe suplimentare, orice defect de acest tip găsit la autovehicul, și care face obiectul condițiilor de garanție.
    Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
    Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
    Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

    Comment


    • Acolo problema vine din interior, nu din exterior. Si da, ai dreptate cu Toyota, am avut si in afara de traseul evacuarii, nu prea era zona ne-terosonata. Nu are atat efect in antifonare cat mai mult in protectia protectiei chimice aplicate in fabrica. Insa chiar si asa, sa inceapa sa rugineasca punctele de sudura dupa 2 ani..mi se pare prea mult.

      Tot ce am facut la ea a fost sa repar stratul de teroson, deteriorat in unele locuri de pietre sau trecerea timpului. In zonele de uzura am adaugat si 2 straturi de vopsea + 1 de lac (la culoarea exteriorului, spray-uri retus).

      Conform postului de mai sus..Honda e buna de plata.
      Last edited by closchkutza; 17-09-20, 00:03.

      Comment


      • Trebuie sa ti dea o explicatie. Oricum bine ar fi sa ti faci o vopsire integrala pe sub masina. Stiu ca am cerut oferta la HN si era undeva pana in 1500 ron, inclusiv pasaje roti.

        Comment


        • Am discutat cu Honda Romania pentru ca cei de la dealer mi-au spus ca rugina nu e dinspre interior spre exterior. Aici e tare ciudat ca oare cum ar putea aparea rugina pe acele zone ? Avand in vedere ca exista totusi un strat fin de grund , automat rugina vine dinspre interiorul grundului spre exteriorul lui nu? Asa vad eu logica cu interiorul si exteriorul...

          Astept sa vad ce rezolutie imi da Honda Romania dar sunt frustrat de povestea asta mai ales ca am avut si masina de 20 de ani ce nu avea astfel de probleme (un Clio).

          Ce mai pot spune....ca ni se arunca in fata garantii peste garantii si cand vine momentul sunt nule ?

          Comment


          • Sincer nu cred ca "interior spre exterior" inseamna din interiorul grundului catre exteriorul lui (eu nu cred ca grundul rugineste, tabla de sub el da), ci din interiorul masinii catre exterior, dar in poze, am impresia ca nu este din interior, portbagaj etc si de sub masina. Gresesc?

            Totusi, nu intra aici?

            Originally posted by cerevelu View Post
            • GARANȚIA PENTRU COROZIUNEA SUPRAFEȚELOR 3 ANI:

              Perioada de garanție pentru coroziunea suprafețelor vizibile, vopsite este de 3 ani de la data începerii garanției, indiferent de distanța rulată, pentru automobilul menționat în Certicatul de Garanție, în conformitate cu Carnetul de Garanție și Service
            Ultimele 2 ierni au fost blande, nu avea voie sa rugineasca asa.

            Comment


            • Salut daca o iau literar pe textul lor din caietul de service avem :

              "Honda garantează că autovehiculul Honda, mentionat în Certicatul de Garanție, nu are și nu vor apărea coroziuni din interior spre exterior pe elementele de caroserie și pe componentele structurale pe o perioadă de 12 ani"

              In traducerea mea:

              caroserie = tabla + grund (nu separat )
              interior = tot ce este sub grund
              exterior = partea exterioara a grundului

              rugina pe grund nu se poate (adica grundul nu rugineste) asa ca rugina este sub grund pe exteriorul tablei

              Cum grundul face parte din caroseria masinii rezulta ca rugina este dinspre interior spre exterior.


              Deci oricat ar incerca ei sa ma abureasca ca rugina este din modul de utilizare a masinii (pe drumuri poluate cu tot felul de chimicale) mi se pare penibil

              Comment


              • Originally posted by raducu View Post
                Ultimele 2 ierni au fost blande, nu avea voie sa rugineasca asa.
                Nici nu trebuie sa fie iarna, e suficient o toamna, sau o primavara. Si nici nu trebuie sa mergi pe ploaie ca sa rugineasca. Si e absolut normal sa o faca atata vreme cat masina nu este antifonata, iar in cavitati nu exista pic de ceara. In aceste conditii masina incepe sa rugineasca inca din primul sezon rece, din cauza umiditatii. Si rugina porneste mereu din punctele de sudura si se extinde de jur imprejur.

                Pe garantie nu se va repara asa ceva niciodata. Cel putin nu la noi in tara, iar Dealer-ii stiu asta foarte bine.

                Comment


                • antifonat toata masina ....3000 ron la HN.

                  Comment


                  • Originally posted by aurelian.paratu View Post
                    antifonat toata masina ....3000 ron la HN.
                    Ce înseamnă antifonat toată mașină? Inclusiv carenaj roți? Fete uși și compartimentul portbagaj?

                    Comment


                    • toata podeaua masinii si demontat carenaj roti si antifonat.

                      Comment


                      • Mulțumesc de raspuns, și eu am apelat la o firma specializata in sisteme audio auto, am o soluție și oferta de la ei, vreau sa fac cat de curând. Oferta consta in antifonare carenaj roti cu un fel de clei mai gros ce se întărește, antifonare compartiment portbagaj și al rotii de rezerva, la Sedan civic e tabla goala acoperita de o mocheta f subtire. Antifonare uși fata și schimbat Difuzoare și twitere alpine, prețul fiind tot pe acolo, poate o idee mai mare, diferența o facc aprox difuzoarele.
                        antifonarea la civic este medie, dar gumele Bridgstone înrăutățesc situația.
                        Am zis că o soluție acum, decât să schimb gumele, ar fi sa îmbunătățesc antifonarea caroseriei, și astfel am și iarna confort mai bun. Gumele bridgestone au 2 Veri, și le mai țin cel puțin una.
                        Pe un drum ce îl frecventez de 2 -3 ori pe luna de aprox 200 km , pe cel puțin jumătate din el este un asfalt f rugos, strat de uzura, iar cu aplicația sound meter am făcut niște măsurători, pentru a avea grad de comparatie.
                        Acum pe asfalt bun, neted, la 60 km/h, am cam 62 de decibeli și este f placut. La aceiași viteza dar pe asfaltul acela rugos, am 66.5 db, iar că și grad de comparatie, pe asfalt neted la 120km/h am 66.7 db. La 66.5 db, parca îmi dă durere de cap, iar că sa aud cat de cat muzica trebuie sa dau volumul la 12. Eu ascult muzica de fel mai chill, cu volumul la 9-10 max, îmi place să aud ce se întâmplă și în trafic.
                        am sa scriu pe postul meu comparația după ce fac antifonarea.

                        Comment


                        • La tine e mai ok, la 100km/h, asfalt ok (DN1 in Otopeni), fostul Civic inregistra un nivel de zgomot mediu de 68.5 dB, masurat cu telefonul folosind o aplicatie de profill (NIOSH SLM).

                          Spre comparatie, pe acelasi segment de drum, fosta masina (dinaintea Civic-ului) inregistra un nivel de zgomot mediu de 62 dB (acelasi telefon, aceeasi aplicatie).

                          Comment


                          • La reprezentanta ziceau că sedanul, datorita portbagajului închis și gumelor mai înguste, 215, vs 225 la hatch, ar fi marginal mai bine antifonat.
                            Pe de altă parte sedanul vine cu Bridgestone er 33, care sunt dure și zgomotoase, mult sub Michelin de pe hatch.
                            Last edited by bobescu25; 01-10-20, 15:50.

                            Comment

                            Working...
                            X