yobit net
LAIUD9: '18 Honda CR-V 1.5T i-VTEC Elegance, Premium Agate Brown Pearl - Hondafan

LAIUD9: '18 Honda CR-V 1.5T i-VTEC Elegance, Premium Agate Brown Pearl

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Cu uleiul cum stai?

    Comment


    • #92
      Originally posted by aurelian.paratu View Post
      Cu uleiul cum stai?
      Salut,

      uleiul de la ultima schimbare (acum 4000 km) este intre semnele de pe joja. Il urmaresc cam la o luna asa... . Oricum in Octombrie am revizia de un an(o sa am atunci cam 10000 km si asta va insemna al doilea schimb de ulei -> primul pe banii lor .

      Culoarea uleiului este maro inchis spre negru si bineinteles ca miroase a benzina. Dar ideea e de baza e ca nu a dat peste nivelul de maxim de pe joja (acum am aprox 8 mii km)

      Comment


      • #93
        Originally posted by ticker View Post
        Ce sa faci cu tabla pe 18? Ia pe 17 si ai si anvelopele mai ieftine.

        Nu sunt trecute in cartea masinii si ceva dimensiuni pe 17?
        Salut,

        am doar jante pe 18 in carte si certificatul de conformitate.

        Comment


        • #94
          Ma uitam pe net mai devreme si am vazut acest sistem de pregatire masina pentru carlig. La noi oare se gasesc astfel de echipamente?
          https://www.etrailer.com/p-e98848.html

          Comment


          • #95
            Naspa... atunci jante de aliaj de 18 sa fie. Sau daca vrei sa nu iti bati capul si nu mergi mult iarna, pune anvelope Michelin Cross pe jantele originale si vinzi anvelopele OEM


            Originally posted by Danielsportivu View Post

            Vreau sa te intreb si eu de inelele de centrare, fostul proprietar stiu ca avea inele de centrare la jenti de 17 care nu erau originale, aceste inele trebuie si la jentile originale de 18?
            Inelele de centrare sunt doar pentru jantele after market. Cele OEM nu au asa ceva.
            '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

            sigpic

            Comment


            • #96
              Originally posted by Danielsportivu View Post
              Vreau sa te intreb si eu de inelele de centrare, fostul proprietar stiu ca avea inele de centrare la jenti de 17 care nu erau originale, aceste inele trebuie si la jentile originale de 18?
              La cele originale nu sau si la cele neoriginale care au CB-ul de 64.1 (daca ai mai mare, trebuie inele de la acel CB la 64.1). Daca ai si alta distante intre prezoane, atunci ai nevoie de distantiere facute special pentru distanta respectiva la cele de CR-V (5X114,3 la CR-V 3)

              Originally posted by laiud9 View Post
              Ma uitam pe net mai devreme si am vazut acest sistem de pregatire masina pentru carlig. La noi oare se gasesc astfel de echipamente?
              https://www.etrailer.com/p-e98848.html
              Sistemul asta de carlig cu teava patrata este special pentru SUA, la noi nu am vazut decat la masinile venite de peste ocean. La CR-V nu am gasit cu patrat, am ramas la bosal.

              Comment


              • #97
                Originally posted by raducu View Post
                La cele originale nu sau si la cele neoriginale care au CB-ul de 64.1 (daca ai mai mare, trebuie inele de la acel CB la 64.1). Daca ai si alta distante intre prezoane, atunci ai nevoie de distantiere facute special pentru distanta respectiva la cele de CR-V (5X114,3 la CR-V 3)


                Sistemul asta de carlig cu teava patrata este special pentru SUA, la noi nu am vazut decat la masinile venite de peste ocean. La CR-V nu am gasit cu patrat, am ramas la bosal.
                si cel de la Bosal e pe acelasi sistem? Ai un link?

                Comment


                • #98
                  Nu, e normal, ca la noi. Nu am gasit pe patrat, decat sa aduci din SUA, doar ca nu stiu daca au si omologare europeana.

                  Comment


                  • #99
                    Salutare.

                    Ieri m-a abordat un tip (eram parcat ) si m-a intrebat daca masina e pe benzina. I-am raspuns ca da si a dat din cap a paguba spunand...:" Nu vreau sa-ti stric ziua ,...dar sunt probleme cu tipul asta de motor....baga benzina in ulei ....si eu am avut una identica si am dat-o inapoi ! " .

                    Inca nu am auzit de cazuri asa grave cu retur masina la noi (iar in state masinile returnate la dealer de fapt au fost un fel de buy back ) . Eu personal nu am depasit nivelul pe joja la cei 10 mii de km si sper sa ma tina tot asa.

                    Cum mai stati cu uleiul? Il verificati regulat?

                    Pe "crvownersclub.com" vad ca discutiile cu oil dilution s-au "diluat" in sensul ca oamenii s-au obisnuit cu ideea ca isi vor face un schimb de ulei la fiecare 5000 de mile si cam asta e tot ce mai scrie lumea acolo legat de acest topic.

                    Eu voi merge pe aceeasi strategie atata timp cat tin masina (schimb la 6000 km ) pentru ca sunt foarte multumit de ea .

                    Voi?

                    Comment


                    • Salut

                      La mine s-a stabilizat. Eu il schimb la 10.000 km maxim.Insa nu m-am obisnuit cu timpul de schimb, programul nu ma tine 10.000 km si sunt nevoit sa l resetez.
                      Vedem la iarna. cum stam cu nivelul, probleme sunt pe timp de iarna.

                      Comment


                      • Am o Óntrebare, că posesor de civic x cu același motor. Daca se resteaza programul/contorul digital - oil service life sau cum ii zice, nu se pierde garanția? Eu am momentan 8100 km și oil life 1400 km left. Am mașina de 4 luni, regimul a fost normal, aprox 60-70% din km făcuți in regim extraurban, majoritatea DN și am menajat mașina Ón rodaj, primii 2-3000 km
                        ​​​​​

                        Comment


                        • Nu stiu daca se pierde garantia. La mine scrie schimb la 1 an sau 20.000 km. La stilul meu de alergat nu ma tine nici 10.000 km. Problema nu e de bani daca as schimba cand zice masina, dar nu am timpul necesar sa ma duc la schimb la 1.5 luni. Este prea de tot.

                          Comment


                          • Nu cred ca se pierde garantia, nu as crede ca se pot lua dupa contorul digital, normal e sa se ia in calcul km din bord sau perioada sa nu fie depasita. Ca poate te joci si resetezi din greseala, asa km si perioada sunt sfinte.
                            Ideea e ca senzorii calculeaza cand trebuie schimbat uleiul in functie de stilul de condus si atunci ar trebui schimbat uleiul.
                            Dar poti sa si intrebi in service.

                            Comment


                            • Originally posted by aurelian.paratu View Post
                              Nu stiu daca se pierde garantia. La mine scrie schimb la 1 an sau 20.000 km. La stilul meu de alergat nu ma tine nici 10.000 km. Problema nu e de bani daca as schimba cand zice masina, dar nu am timpul necesar sa ma duc la schimb la 1.5 luni. Este prea de tot.
                              aia cica e vrajeala, se aplica doar la filtrele de polen si aer faza cu 1 an sau 20000km, la ulei zice ca apare si varianta 3, martorul din bord, au pus asta si in carte, deci sunt acoperiti. Asa zic expertii de la htr, ca senzoru ala stie el mai bine...

                              Comment


                              • Mulțumesc de răspunsuri, sa Ónțeleg că se pierde garanția daca resetez și fentez o tura schimbul de ulei?

                                Comment

                                Working...
                                X