LAIUD9: '18 Honda CR-V 1.5T i-VTEC Elegance, Premium Agate Brown Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • adrian73
    replied
    salut, vreau si eu sa cumpar un crv model 2018. Am auzit ca sunt pbl la ea. La cat costa sa dau acesti bani pe unele pbl de cand e noua. Doresc un sfat. Se merita? Am o honda civic , model 2011 si vreau sa o schimb, ce sfat primesc??? sa trec la alta masina/firma de masini? Mul;tumesc

    Leave a comment:


  • TheTracker
    replied
    Salutare, m-am interesat foarte mult pe tema asta, si eu am filtru de particule pe civic. Pe scurt, nu vei avea toata povestea aia cu regenerarile ca la diesel. Benzinarele DI turbo emit mai multe particule la rece si la relanti, in rest e arderea curata. Dupa ce ca benzinarul emite particule mai putine ca la un diesel, ai si temperaturile pe evacuare considerabil mai mari decat la diesel. Practic, filtrul se curata de fiecare data cand se incalzeste motorul (=regenerare pasiva). La diesel, in timpul regenerarii, softul se chinuia sa tina temperatura pe evacuare la peste 500-700 gradeC. La benzinarele noastre relantiul scoate deja 700 gradeC pe evacuare si ajunge la 1000 gradeC pe viteze de extraurban. La drumuri de 10/16km nu cred ca se pune problema infundarii filtrului. Presupun ca daca faci multe drumuri extra scurte, softul va forta o regenerare activa, cel putin asa este trecut in manual la VW si Peugeot.

    Leave a comment:


  • laiud9
    replied
    motoarelor diesel ?
    Last edited by laiud9; 20-04-20, 09:59.

    Leave a comment:


  • aurelian.paratu
    replied
    Cu o honda cr v care are 1000 km. Masina unui coleg.
    Astazi a venit si a mea si am ridicat o. Pana acum am 100 km si totul e super. O sa deschid un topic pentru ea.

    Leave a comment:


  • cerevelu
    replied
    Originally posted by aurelian.paratu View Post
    Bun. Eu ieri la un drum Bucuresti Sinaia -Bucuresti la dus am avut 8.9 pe A3 cu viteza de 125 km/h la intoarcere am avut 9.5.
    Cu ce masina? Pentru ca la user profile la Dvs spuneti ca aveti VW Golf.

    Leave a comment:


  • aurelian.paratu
    replied
    Bun. Eu ieri la un drum Bucuresti Sinaia -Bucuresti la dus am avut 8.9 pe A3 cu viteza de 125 km/h la intoarcere am avut 9.5.

    Leave a comment:


  • laiud9
    replied
    de 10,4
    Last edited by laiud9; 20-04-20, 09:59.

    Leave a comment:


  • alexme24
    replied
    Cum reusiti voi sa scoateti consumurile astea fratilor? Si la crv..eu cu eco activat si mers in oras nu scad sub 10-11-12..

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    oricum pentru o magaoaie turbo suna foarte bine consumul sub 10 in oras...

    Leave a comment:


  • laiud9
    replied
    Salutare. Revin cu info despre consum:
    - combinat mers la lucru prin oras si intors pe centura (adica la dus 10 km si la intors 16km) am avut pana acum 8,8l
    - cu mers mai mult prin oras am acum 9,2l la medie

    Eu momentan ma declar multumit si tind sa cred ca la mers in afara orasului pot scoate un 6,7l dar inca nu am avut un drum lung in afara

    Leave a comment:


  • Klaudius
    replied
    Mai ai ceva noutati cu privire la consum? Sunt interesat de noul CRV si momentan sunt in faza de evaluare.
    Consumul ala de ~10% pe care l-ai mentionat mai sus e consum de oras, extraurban sau mixt ? Daca e urban e excelent, daca e mixt e OK iar daca e extraurban e foarte mare

    Leave a comment:


  • aurelian.paratu
    replied
    cand voi intra in posesia masinii, va voi tine la curent cu evolutia masinii. insa pana atunci asteptarea este grea.

    Leave a comment:


  • Destinatar
    replied
    Originally posted by aurelian.paratu View Post
    Si masinile pe benzina care le am acum desi sunt turbo, iar nu baga caldura dupa 10 minute. Am facut si 30 de km cand afara erau -25 grade si apa nu a ajuns la 90 grade.

    Deci nici la Honda nu ma astept la minuni.
    Pai atunci trebuie sa renuntam din start la confortul pe care alte marci de masini ni le dau sau alte masini vechi ce ni le dadeau, ce facem ? mergem inapoi cu pretentiile de la viata ? , eu zic ca, mai ales daca sunt pe benzina trebuie sa inceapa (macar in 5 minute) sa faca caldura.
    -25 de grade e mai degraba o exceptie ca n-ar ajunge apa la 90 de grade, desi in Canada, alte marci de masini cu 1,5 l, isi fac datoria si la -30 de grade, fara sa fie marci renumite si fara sa aiba 3-4000 l capacitatea motorului.
    Pana la urma tot la mila noilor posesori de CRV o sa fim , adica ei ne vor lumina daca vor, cu temperatura in habitaclu cand da frigul serios si cu alte probleme.
    Ia uitati-va aici : https://www.youtube.com/watch?v=fVdK...ature=youtu.be

    https://www.youtube.com/watch?v=SrtULlpJHWE

    Toti tragem nadejde ca problemele astea au fost rezolvate si ca s-a gasit solutia tehnica ptr. masinile fabricate in Japonia pentru Europa asa cum a promis Honda.

    Leave a comment:


  • aurelian.paratu
    replied
    Si masinile pe benzina care le am acum desi sunt turbo, iar nu baga caldura dupa 10 minute. Am facut si 30 de km cand afara erau -25 grade si apa nu a ajuns la 90 grade.

    Deci nici la Honda nu ma astept la minuni.

    Leave a comment:


  • Destinatar
    replied


    ,,Recomandarea cu verificarea regulata a nivelului uleiului eu am vazut-o prin manuale si la masini de acum 15-20 ani".

    Recomandarea asta vazuta prin manuale avea un motiv atunci si alt motiv acum: atunci te temeai ca scade nivelul uleiului in baie, acum te temi ca o sa creasca nivelul uleiului in baie datorita unui eventual amestec cu benzina. Si nu e rau sa verifici ca au ei un motiv, stiu ei ceva daca-ti recomanda .
    Asa ca daca cei care sunt proaspeti detinatori de Honda CRV 2019 sunt corecti cu ei insisi si cu noi, cei care n-avem( inca) CRV 2019, or sa ne spuna si noua daca miroase joja a benzina, daca creste nivelul uleiului in baie dupa 500, 1000, 2000,5000 sau 10000 de km si daca masina face cald dupa ce porneste la vreo 5 sau 10 minute de mers pe sosea cand afara o sa fie frigalau, ca doar e masina e pe benzina si trebuie repede sa dea cald in habitaclu. Si sa speram ca nu mai e mult pana se face frig afara.
    Asteptam cu fufletul la gura relatari corecte si obiective.
    Inteleg din alte relatari ca aceste belele pe care le are CRV 2018 in USA ar fi fost remediate sau ca vor fi remediate cel putin incepand cu luna noiembrie 2019 dupa cum relateaza Honda Canada. Sau ca masinile care vin la Romania si sunt facute in Japonia nu au deloc problemele astea deoarece a fost implementata deja solutia tehnica in motoarele ce se fabrica sau se vor fabrica din luna noiembrie 2019.
    Adevarul poate ca ni-l vor spune coledzii de forum care le au deja sau care urmeaza sa le primeasca in zilele ce urmeaza si care numai ei stiu cum vor functiona masinile in mainile lor pe drumurile de la Romania.

    Leave a comment:

Working...
X