LAIUD9: '18 Honda CR-V 1.5T i-VTEC Elegance, Premium Agate Brown Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by aurelian.paratu View Post
    Si masinile pe benzina care le am acum desi sunt turbo, iar nu baga caldura dupa 10 minute. Am facut si 30 de km cand afara erau -25 grade si apa nu a ajuns la 90 grade.

    Deci nici la Honda nu ma astept la minuni.
    Pai atunci trebuie sa renuntam din start la confortul pe care alte marci de masini ni le dau sau alte masini vechi ce ni le dadeau, ce facem ? mergem inapoi cu pretentiile de la viata ? , eu zic ca, mai ales daca sunt pe benzina trebuie sa inceapa (macar in 5 minute) sa faca caldura.
    -25 de grade e mai degraba o exceptie ca n-ar ajunge apa la 90 de grade, desi in Canada, alte marci de masini cu 1,5 l, isi fac datoria si la -30 de grade, fara sa fie marci renumite si fara sa aiba 3-4000 l capacitatea motorului.
    Pana la urma tot la mila noilor posesori de CRV o sa fim , adica ei ne vor lumina daca vor, cu temperatura in habitaclu cand da frigul serios si cu alte probleme.
    Ia uitati-va aici : https://www.youtube.com/watch?v=fVdK...ature=youtu.be

    https://www.youtube.com/watch?v=SrtULlpJHWE

    Toti tragem nadejde ca problemele astea au fost rezolvate si ca s-a gasit solutia tehnica ptr. masinile fabricate in Japonia pentru Europa asa cum a promis Honda.

    Comment


    • #47
      cand voi intra in posesia masinii, va voi tine la curent cu evolutia masinii. insa pana atunci asteptarea este grea.

      Comment


      • #48
        Mai ai ceva noutati cu privire la consum? Sunt interesat de noul CRV si momentan sunt in faza de evaluare.
        Consumul ala de ~10% pe care l-ai mentionat mai sus e consum de oras, extraurban sau mixt ? Daca e urban e excelent, daca e mixt e OK iar daca e extraurban e foarte mare

        Comment


        • #49
          Salutare. Revin cu info despre consum:
          - combinat mers la lucru prin oras si intors pe centura (adica la dus 10 km si la intors 16km) am avut pana acum 8,8l
          - cu mers mai mult prin oras am acum 9,2l la medie

          Eu momentan ma declar multumit si tind sa cred ca la mers in afara orasului pot scoate un 6,7l dar inca nu am avut un drum lung in afara

          Comment


          • #50
            oricum pentru o magaoaie turbo suna foarte bine consumul sub 10 in oras...
            '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

            sigpic

            Comment


            • #51
              Cum reusiti voi sa scoateti consumurile astea fratilor? Si la crv..eu cu eco activat si mers in oras nu scad sub 10-11-12..

              Comment


              • #52
                de 10,4
                Last edited by laiud9; 20-04-20, 10:59.

                Comment


                • #53
                  Bun. Eu ieri la un drum Bucuresti Sinaia -Bucuresti la dus am avut 8.9 pe A3 cu viteza de 125 km/h la intoarcere am avut 9.5.

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by aurelian.paratu View Post
                    Bun. Eu ieri la un drum Bucuresti Sinaia -Bucuresti la dus am avut 8.9 pe A3 cu viteza de 125 km/h la intoarcere am avut 9.5.
                    Cu ce masina? Pentru ca la user profile la Dvs spuneti ca aveti VW Golf.
                    Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                    Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                    Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                    Comment


                    • #55
                      Cu o honda cr v care are 1000 km. Masina unui coleg.
                      Astazi a venit si a mea si am ridicat o. Pana acum am 100 km si totul e super. O sa deschid un topic pentru ea.

                      Comment


                      • #56
                        motoarelor diesel ?
                        Last edited by laiud9; 20-04-20, 10:59.

                        Comment


                        • #57
                          Salutare, m-am interesat foarte mult pe tema asta, si eu am filtru de particule pe civic. Pe scurt, nu vei avea toata povestea aia cu regenerarile ca la diesel. Benzinarele DI turbo emit mai multe particule la rece si la relanti, in rest e arderea curata. Dupa ce ca benzinarul emite particule mai putine ca la un diesel, ai si temperaturile pe evacuare considerabil mai mari decat la diesel. Practic, filtrul se curata de fiecare data cand se incalzeste motorul (=regenerare pasiva). La diesel, in timpul regenerarii, softul se chinuia sa tina temperatura pe evacuare la peste 500-700 gradeC. La benzinarele noastre relantiul scoate deja 700 gradeC pe evacuare si ajunge la 1000 gradeC pe viteze de extraurban. La drumuri de 10/16km nu cred ca se pune problema infundarii filtrului. Presupun ca daca faci multe drumuri extra scurte, softul va forta o regenerare activa, cel putin asa este trecut in manual la VW si Peugeot.

                          Comment


                          • #58
                            salut, vreau si eu sa cumpar un crv model 2018. Am auzit ca sunt pbl la ea. La cat costa sa dau acesti bani pe unele pbl de cand e noua. Doresc un sfat. Se merita? Am o honda civic , model 2011 si vreau sa o schimb, ce sfat primesc??? sa trec la alta masina/firma de masini? Mul;tumesc

                            Comment


                            • #59

                              Multumesc



                              Last edited by laiud9; 20-04-20, 10:59.

                              Comment


                              • #60
                                Buna ziua, aveti vreo pbl cu dilutia ? Sau alta pbl?
                                Last edited by adrian73; 22-01-19, 19:41.

                                Comment

                                Working...
                                X