LAIUD9: '18 Honda CR-V 1.5T i-VTEC Elegance, Premium Agate Brown Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Danielsportivu
    replied
    Nu cred ca se pierde garantia, nu as crede ca se pot lua dupa contorul digital, normal e sa se ia in calcul km din bord sau perioada sa nu fie depasita. Ca poate te joci si resetezi din greseala, asa km si perioada sunt sfinte.
    Ideea e ca senzorii calculeaza cand trebuie schimbat uleiul in functie de stilul de condus si atunci ar trebui schimbat uleiul.
    Dar poti sa si intrebi in service.

    Leave a comment:


  • aurelian.paratu
    replied
    Nu stiu daca se pierde garantia. La mine scrie schimb la 1 an sau 20.000 km. La stilul meu de alergat nu ma tine nici 10.000 km. Problema nu e de bani daca as schimba cand zice masina, dar nu am timpul necesar sa ma duc la schimb la 1.5 luni. Este prea de tot.

    Leave a comment:


  • bobescu25
    replied
    Am o Óntrebare, că posesor de civic x cu același motor. Daca se resteaza programul/contorul digital - oil service life sau cum ii zice, nu se pierde garanția? Eu am momentan 8100 km și oil life 1400 km left. Am mașina de 4 luni, regimul a fost normal, aprox 60-70% din km făcuți in regim extraurban, majoritatea DN și am menajat mașina Ón rodaj, primii 2-3000 km
    ​​​​​

    Leave a comment:


  • aurelian.paratu
    replied
    Salut

    La mine s-a stabilizat. Eu il schimb la 10.000 km maxim.Insa nu m-am obisnuit cu timpul de schimb, programul nu ma tine 10.000 km si sunt nevoit sa l resetez.
    Vedem la iarna. cum stam cu nivelul, probleme sunt pe timp de iarna.

    Leave a comment:


  • laiud9
    replied
    Salutare.

    Last edited by laiud9; 20-04-20, 10:02.

    Leave a comment:


  • raducu
    replied
    Nu, e normal, ca la noi. Nu am gasit pe patrat, decat sa aduci din SUA, doar ca nu stiu daca au si omologare europeana.

    Leave a comment:


  • laiud9
    replied
    Originally posted by raducu View Post
    La cele originale nu sau si la cele neoriginale care au CB-ul de 64.1 (daca ai mai mare, trebuie inele de la acel CB la 64.1). Daca ai si alta distante intre prezoane, atunci ai nevoie de distantiere facute special pentru distanta respectiva la cele de CR-V (5X114,3 la CR-V 3)


    Sistemul asta de carlig cu teava patrata este special pentru SUA, la noi nu am vazut decat la masinile venite de peste ocean. La CR-V nu am gasit cu patrat, am ramas la bosal.
    si cel de la Bosal e pe acelasi sistem? Ai un link?

    Leave a comment:


  • raducu
    replied
    Originally posted by Danielsportivu View Post
    Vreau sa te intreb si eu de inelele de centrare, fostul proprietar stiu ca avea inele de centrare la jenti de 17 care nu erau originale, aceste inele trebuie si la jentile originale de 18?
    La cele originale nu sau si la cele neoriginale care au CB-ul de 64.1 (daca ai mai mare, trebuie inele de la acel CB la 64.1). Daca ai si alta distante intre prezoane, atunci ai nevoie de distantiere facute special pentru distanta respectiva la cele de CR-V (5X114,3 la CR-V 3)

    Originally posted by laiud9 View Post
    Ma uitam pe net mai devreme si am vazut acest sistem de pregatire masina pentru carlig. La noi oare se gasesc astfel de echipamente?
    https://www.etrailer.com/p-e98848.html
    Sistemul asta de carlig cu teava patrata este special pentru SUA, la noi nu am vazut decat la masinile venite de peste ocean. La CR-V nu am gasit cu patrat, am ramas la bosal.

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    Naspa... atunci jante de aliaj de 18 sa fie. Sau daca vrei sa nu iti bati capul si nu mergi mult iarna, pune anvelope Michelin Cross pe jantele originale si vinzi anvelopele OEM


    Originally posted by Danielsportivu View Post

    Vreau sa te intreb si eu de inelele de centrare, fostul proprietar stiu ca avea inele de centrare la jenti de 17 care nu erau originale, aceste inele trebuie si la jentile originale de 18?
    Inelele de centrare sunt doar pentru jantele after market. Cele OEM nu au asa ceva.

    Leave a comment:


  • laiud9
    replied
    Ma uitam pe net mai devreme si am vazut acest sistem de pregatire masina pentru carlig. La noi oare se gasesc astfel de echipamente?
    https://www.etrailer.com/p-e98848.html

    Leave a comment:


  • laiud9
    replied
    Originally posted by ticker View Post
    Ce sa faci cu tabla pe 18? Ia pe 17 si ai si anvelopele mai ieftine.

    Nu sunt trecute in cartea masinii si ceva dimensiuni pe 17?
    ffffffff
    Last edited by laiud9; 20-04-20, 10:01.

    Leave a comment:


  • laiud9
    replied
    Originally posted by aurelian.paratu View Post
    Cu uleiul cum stai?
    Salut,

    Last edited by laiud9; 20-04-20, 10:01.

    Leave a comment:


  • aurelian.paratu
    replied
    Cu uleiul cum stai?

    Leave a comment:


  • Danielsportivu
    replied
    Originally posted by raducu View Post
    La cat dai pe tabla + capace ajungi la pret de jante de aliaj si scapi de problemele cu capacele.

    https://www.emag.ro/janta-aliaj-deze.../pd/DFHM7MBBM/ (ai nevoie de inele de centrare + piulitele de la prezoane de la Alcar ~ 160 de ron kitul pt Honda CR-V livrare prin curier, suni la ei. Daca ei de la ei, jantele vin direct cu kitul de inele + prezoane, dar probabil la alt pret).
    Vreau sa te intreb si eu de inelele de centrare, fostul proprietar stiu ca avea inele de centrare la jenti de 17 care nu erau originale, aceste inele trebuie si la jentile originale de 18?

    Leave a comment:


  • raducu
    replied
    La cat dai pe tabla + capace ajungi la pret de jante de aliaj si scapi de problemele cu capacele.

    https://www.emag.ro/janta-aliaj-deze.../pd/DFHM7MBBM/ (ai nevoie de inele de centrare + piulitele de la prezoane de la Alcar ~ 160 de ron kitul pt Honda CR-V livrare prin curier, suni la ei. Daca ei de la ei, jantele vin direct cu kitul de inele + prezoane, dar probabil la alt pret).

    Leave a comment:

Working...
X