Eu stiam ca se poate dezactiva ACC, ramanand doar CC. Parca am reusit eu din greseala : se apasa MAIN apoi RES ACCEL -> va apare pe display ACC OFF parca, urmand ca dupa acest mesaj sa apasati DECEL SET
CHIPSON: '13 Honda CR-V 2.2 i-DTEC A/T 4WD Executive, Crystal Black Pearl
Collapse
X
-
gata, am incaltat-o de iarna(michelin latitude alpin 2), asteptam zapada sa testam noul sistem de tractiune integrala. dupa cum ma asteptam, odata cu scaderea dimensiunii jantei a crescut confortul. dupa cum nu ma asteptam a scazut zgomotul la rulare fata de cele de vara(michelin latitude sport)
Comment
-
a crescut destul de multisor confortul, cam ca la trecerea de la 17 la 16 la civic, daca nu ceva mai bine.
da, jantele sunt noi, am cautat cea mai ieftina combinatie la jante OEM, astea erau. m-a interesat in primul rand rezistenta lor, din experienta anterioara, nu se compara cu jantele aftermarket. plus ca mersul cu inele de centrare, fie ele de plastic sau metal, nu prea ma incanta, nu stiu de ce, am eu o nebunie in cap cu asta, probabil de anul trecut de cand m-am dus de 2 ori sa echilibrez rotile pana am constatat ca era din cauza unui inel de plastic spart.....
ce mi s-a parut ciudat e ca jantele au venit fara capacele, aseara la montaj am constatat si eu, ma rog, o sa intreb la asko.
Comment
-
Las' ca oglinzile se regleaza mult mai repede pe pozitie, fata de scaune unde uneori e mai greu sa-i nimeresti pozitia cea mai confortabila...-------------------
There is no point of having if you can't share.
Comment
-
da, dar tot enervant e. noroc ca oglinzile sunt cat casa poporului, vad cate doua benzi in ele. ca idee, daca o masina e in dreptul meu ii vad botul prin geamul din fata si spatele in oglinda.
am facut aseara prima iesire in afara.
parti bune: silentioasa(la 130 km/h zgomotul in interior este pe la 62db(un grafic pentru nivel de zgomot aici). consum bun pentru cat de mare e, am scos 7.4 per total, traseu omv a1-curtea de arges-bucuresti, la dus mers pe a1 130-135 km/h pe bord, la intors 110-120 km/h, in rest destul de legal. la mers de 130 km/h consumul e cam 8-8.5, 5 persoane si ceva bagaje. faza lunga automata geniala, faza scurta lumineaza o banda in stanga si una in dreapta, pericolul de a lovi ceva pe marginea drumului scade spre 0. cruise controlul mult mai desptept decat la cl7, acelerarea si decelararea din buton se fac prin setarea vitezei la care vrei sa ajungi, o apasare de buton inseamna +-1km/h, daca tii apasat sare din 10 in 10 km/h. navi in sfarsit cunoaste toata tara, stia chiar si drumurile de tara pe langa care am trecut(ulitele din sat ca sa fiu mai exact). masina e bine inchegata la trecerea prin denivelari, chiar daca mi se pare putin cam tare pe suspensii.
parti rele n-am descoperit inca, cand vor apare, le spun aici.
Comment
-
Doar altitudinea nu o indica...ti-ai luat elicopter...e frumoasa viata la volanul unui CR-V....vezi ca pe 23 se intalneste gasca cerevistilor, tu ai cel mai proaspat exemplar, ar fi frumos sa apari ca sa ne spui impresii, ....distractie placuta in continuare !Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
"Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
"Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein
Comment
-
Originally posted by Doc View PostCMBS-ul te incurca in depasiri, dar se poate dezactiva. In schimb foarte util in oras. La ACC nu se poate dezactiva functia de pastrare a distantei fata de cel din fata. Asta este enervanta si pe autostrada.
Mie mi se pare ca merita toți banii. In oraș m-a scăpat de câteva 4, 5 accidente usoare. Mă uitam la telefon si cel din fata a pus frână. Dacă nu ai sistemul si nici casco, într-un an, doi dai 2000 EUR pe reparații usoare. E adevărat ca atunci când faci depasiri scurte te enervează, dar se poate dezactiva ușor. Cât despre ACC cred ca este gândit strict pentru autostrada. Îl mai activez si eu din când in când prin sate sa nu sar de 60 km/h sau când merg agale si nu mă interesează depasirile. in concluzie eu as lua CMBSul si pe noul CRV."Singurul lucru necesar pentru ca raul sa triumfe este ca oamenii buni sa nu faca nimic" - Edmund Burke
Comment
-
vali, ne vedem pe 23, numai stabiliti o data restaurantul...
treaba cu setatul vitezei maxime o am si eu, nu tine de acc, acc-ul pastreaza o anumita distanta fata de masina din fata(daca ala accelereaza, accelerezi si tu dupa el, daca incetineste, incetinesti si tu).
in alta ordine de idei, ieri i-am facut prima baita, nu stiu ce-or avea in cap patronii de spalatorii, venise baiatul ala sa imi stearga masina cu o carpa care nu mai avea decat marginile, noroc ca m-am aprovizionat eu, am scapat fara panza de paianjen la prima spalare.
apropo, stiti cumva unde pot colanta si eu portiunea de sub manere cu folie transparenta, la usa din spate dreapta deja mi-au facut copii o zgarietura?
Comment
-
Pai nu cred ca poti colanta doar o portiune, in speta cea la care te referi acum, marginile foliei vor fi in aer si se va exfolia rapid. O solutie (scumpa, ce-i drept) e colantarea cu folie ventureshield a intregului panou.
As recomanda o folie termorezistenta pe faruri si proiectoare, daca mi se permite. Ajuta foarte mult la pastrarea claritatii (nu se mai matuieste) si a integritatii (nu se mai ciobesc/sparg asa usor).-------------------
There is no point of having if you can't share.
Comment
-
o poza cu consumul cu care am luat-o(ultimul din lista ), ca dupa aia il pierd:
blackmagic cred ca o las asa cum e, intotdeauna am avut un pitic pe creier cu foliile astea(nu-mi plac). stiu ca folia e transparenta si ca nu se vede, dar eu tot voi sti ca e acolo . plus ca eu nu am avut probleme cu matuirea farurilor la nici o masina pana acum. in ceea ce priveste manerele, fac un polish peste doi ani, asta daca nu cumva va trebui sa mai vopsesc cate una alta.
Comment
Comment