Eu am crossclimate pe a mea, este a 3a mașina pe care le folosesc si sunt extrem de mulțumit de ele, sunt mai silențioase decât cele de vara cu care a venit mașina, iar iarna/pe zăpada eu nu am văzut nicio diferenta fata de continental de iarna pe care le-am folosit in prima iarna, de aia am si vândut apoi ambele seturi de iarna vara si am rămas pe crossclimate suv.
OCTAV2017: '17 Honda CR-V 2.0 i-VTEC Comfort 2WD, M/T, Black Pearl
Collapse
X
-
Salutare și La mulți ani! Revin cu câteva impresii "la cald". În primul rând, îmi place tot mai mult să conduc CR-V -ul...îmi dă așa o senzație de bine, de liniște, de plăcere încă de când urc la volan. Și după ce pleci parcă nu ai mai opri. Deci...încântat maxim. În al doilea rând, am fost placut surprins să descopăr că are o stabilitate foarte bună în curbe. Am facut câteva sute de km de sărbători și știind bine drumul, am abordat curbele un pic mai "tare" ( 100 - 110 km/h - zonă de dealuri ). Eram curios cum se comportă Honda ( mașină mai înaltă, ruliu etc ) comparativ cu Avensis-ul, care e stabil în curbe. Sincer, nu mă așteptam să se comporte așa bine. In rest, motorul super silențios, mașina respiră confort și siguranță. Ca un minus ar fi claxonul "timid", parcă e de trotinetă...dar face parte din farmecul Honda .
Comment
-
Eu zic sa lasi testul de stabilitate in curbe. La inceput sta bine pentru ca amortizoare noi si alte alea. Mai incolo nu o sa fie atat de stabila. Ma rog, ruliul o sa fie mai pronuntat. Oricum, e bine sa nu te arunci mai ales pe vremea asta ca nu se stie cand prinzi ceva alunecos pe sub vreo roata si la cele 1600 kg esp-ul nu te scoate foarte usor. Am testat eu si e mai bine sa lasam doar testul asta. Ideea e ca poate fugi destul de tare fundul sau botul, indiferent de cauciucuri.
Ca idee, am patit-o de cateva ori si la viteza mica gen 20 km/h de am zis ca busesc ceva masini parcate.
Claxonul e de trotineta si cu asta defilam
Comment
-
Hristos a înviat! Dragi hondari, sper că sunteți sănătoși și că ați petrecut Învierea Domnului în pace și bucurii alături de cei dragi ai voștri. Ne doresc tuturor să treacă cât mai repede această perioadă grea si să revenim la normal...inclusiv la volanul CRV-urilor noastre. Japoneza mea e tristă, nu îi prieste distanțarea asta socială atât de lungă, nici restricțiile de circulație, nici drumurile scurte, nici praful care se așterne pe caroserie. Îi e dor de drumuri lungi. Dar o sa vină si timpuri mai bune. Până atunci o admir de sus si nu pot să nu remarc ( subiectiv bineînțeles ) cât de bine arată si din unghiul ăsta.
Comment
-
Salutare, hondari! Dacă tot a trecut starea de urgență, am reușit în sfârșit să pun folii pe geamuri. Era o necesitate - vine vara și am copii mici în spate. Am pus Llumar ceramic LATI, atât în spate, cât și geamuri laterale față. Arată mai bine și se simte la confortul termic. Am cumpărat și covorașe de cauciuc și tăviță pentru portbagaj ( rezaw plast ). Iar între timp, am profitat și de revizia gratuită de primăvară de la Honda. Momentan totul este în parametri normali. Foarte mulțumit de atitudinea și profesionalismul celor de la Autoklass Timișoara. P.s. La fel de încântat de CR-V, de cum se conduce și cum se simte!
Comment
-
Originally posted by Octav2017 View PostSalutare, hondari! Dacă tot a trecut starea de urgență, am reușit în sfârșit să pun folii pe geamuri. Era o necesitate - vine vara și am copii mici în spate. Am pus Llumar ceramic LATI, atât în spate, cât și geamuri laterale față. Arată mai bine și se simte la confortul termic. Am cumpărat și covorașe de cauciuc și tăviță pentru portbagaj ( rezaw plast ). Iar între timp, am profitat și de revizia gratuită de primăvară de la Honda. Momentan totul este în parametri normali. Foarte mulțumit de atitudinea și profesionalismul celor de la Autoklass Timișoara. P.s. La fel de încântat de CR-V, de cum se conduce și cum se simte!Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)
Comment
-
Salutare, hondari! Nu am mai postat de ceva timp și am zis că e cazul să scriu un pic, măcar unele impresii, mai ales că mă apropii de 100.000 km ( 98.000 mai precis ). Am rămas la fel de încântat de japoneza mea... confortabilă, frumoasă, merge perfect. Deși o conduc preponderent în oraș, am avut și câteva drumuri lungi ( vara asta în Grecia ). S-a comportat impecabil, o mașină pe care te poți baza. Motorul se dovedește întradevăr fiabil - schimburile de ulei, bujiile, plăcuțele de frână și cam atât. Deci fără probleme. Am încălțat-o acum un an cu anvelope Michelin Crossclimate 2 ( mulțumesc Cerevelu pentru sfaturi ) de care sunt foarte mulțumit până acum. Cam astea sunt "noutățile". Vă doresc drumuri lungi și fără evenimente la volanul minunatelor CR-V -uri!
Comment
-
Ce minunat. Și eu am avut amintiri senzaționale cu 2.0
Amintirile sunt superbe, dar buzunarul are și el ceva de zis.
Dacă vă luați CR-V hibrid... o să consumați de 3 ori mai puțin în oraș... absolut fabulos asta.
Pe autostradă e cam comparabil consumul dar în oraș... grozăvie.
Pentru cine merge mult în oraș, e un subiect de pus pe gânduri.
Drumuri minunate în continuare și toate cele bune!Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)
Comment
Comment