Never say never! 
Nu am crezut vreodata ca voi avea o Honda diesel, dar am primit-o pe aceasta pe la sfarsitul lui martie si, cum calul de dar nu se cauta la dinti, am zis sa ma sui pe sa si sa incep povestea cu cereveul...
Ce ar fi de spus, dupa ce am avut si o Acura RDX (2008)? Este mai spatioasa si mai confortabila, este mai puturoasa, dar mult mai economica, are sisteme de siguranta de generatie noua care ma ajuta foarte mult si este putin mai dotata fata de Acura pe partea de multimedia, deoarece a primit un sistem Pioneer cu Apple CarPlay wireless, navigatie, etc. De sportivitate, demaraj, cum sta pe curbe sau cum franeaza, nici nu se poate compara cu RDX-ul, care este din alta categorie, bineinteles.
Dar este o masina care se pliaza foarte bine pe nevoile mele actuale. Avea vreo 22.000 km cand am luat-o si eu am reusit sa-i mai pun 15.000 km in 5 luni de zile.
In ciuda faptului ca este un model cu probleme (cutia i-a fost schimbata in garantie pe la 15.000 km), eu sper ca la mine sa nu apara niciuna.
O scot cat pot de des in afara Bucurestiului si ii bag numai motorina superioara. Asta este motivul pentru care nu am avut niciodata probleme cu DPF-ul.
Reviziile le fac la maxim 10k km, uleiul in cutie si cel de transmisie le schimb la maxim 20k, la fel si filtrul de motorina, desi cei din service zic ca ar trebui la 40k.
Masina a primit un detailing interior si exterior si i-am pus folie de protectie pe faruri si pe plafonul panoramic.
I-am pus si un eleron OEM pe care l-am luat de pe COX (a venit vopsit in culoarea masinii).

Nu am crezut vreodata ca voi avea o Honda diesel, dar am primit-o pe aceasta pe la sfarsitul lui martie si, cum calul de dar nu se cauta la dinti, am zis sa ma sui pe sa si sa incep povestea cu cereveul...
Ce ar fi de spus, dupa ce am avut si o Acura RDX (2008)? Este mai spatioasa si mai confortabila, este mai puturoasa, dar mult mai economica, are sisteme de siguranta de generatie noua care ma ajuta foarte mult si este putin mai dotata fata de Acura pe partea de multimedia, deoarece a primit un sistem Pioneer cu Apple CarPlay wireless, navigatie, etc. De sportivitate, demaraj, cum sta pe curbe sau cum franeaza, nici nu se poate compara cu RDX-ul, care este din alta categorie, bineinteles.
Dar este o masina care se pliaza foarte bine pe nevoile mele actuale. Avea vreo 22.000 km cand am luat-o si eu am reusit sa-i mai pun 15.000 km in 5 luni de zile.
In ciuda faptului ca este un model cu probleme (cutia i-a fost schimbata in garantie pe la 15.000 km), eu sper ca la mine sa nu apara niciuna.

O scot cat pot de des in afara Bucurestiului si ii bag numai motorina superioara. Asta este motivul pentru care nu am avut niciodata probleme cu DPF-ul.
Reviziile le fac la maxim 10k km, uleiul in cutie si cel de transmisie le schimb la maxim 20k, la fel si filtrul de motorina, desi cei din service zic ca ar trebui la 40k.
Masina a primit un detailing interior si exterior si i-am pus folie de protectie pe faruri si pe plafonul panoramic.
I-am pus si un eleron OEM pe care l-am luat de pe COX (a venit vopsit in culoarea masinii).
Comment