If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Vicky face bine. Inca e masina principala desi a trecut de 203.000 km . Si nu doar atat, dar nu-mi doresc deloc un inlocuitor pentru ea - chiar nu ii vad rostul avand in vedere ca nu dezamageste cu nimic.
Chiar a fost criteriu important de comparatie Vicky - am testat cateva CR-V-uri si majoritatea(mai noi si cu mai putini km decat Vicky) erau absolut varza - suspensii, zgomote anormale la motor, cutie de viteze si ambreiaj, stare estetica exterioara/interioara etc..
Azi i-am ridicat numerele lui "Bela" (alb in slovena). Aveam nevoie de o a doua masina (de familie/concedii si de naveta) pentru ca sotia era izolata in Snagov cu copii fara ea. Cu Bela am intrat in normalitate (pierduta cand am vandut Jazz-ul) - fiecare sofer din familie are acum o masina.
Sorine, cu drag, sper sa ne vedem in viitorul nu prea indepartat.
Cat despre Bela ne apropiem usor-usor de 2 luni impreuna.
Am mai condus CR-V-ul tatalui meu (2.0 generatia mai veche) si in continuare ambele mi se par masini geniale. Doar ca generatia 4 se simte (si este) mai mare.
Impresii generale:
- foarte silentioasa, inclusiv la viteze de autostrada 120-150 auzindu-se doar foarte discret motorul, zgomotul venind mai mult de la vant.
- motor elastic si cu destula vana, dar caruia nu i-ar stica o remapare la un momentdat (dupa un schimb de ambreiaj)
- suspensia e un compromis bun pentru mine intre rigid si moale (la Gen 3 mi s-a parut un pic mai bine setata totusi)
- nu ma asteptam ca mototul 2.2 sa fie asa de economic (6 l/100km extraurban; 6,x daca includ si naveta prin Bucuresti - dar doar uneori pentru ca naveta o fac preponderent cu Civicul care are consum de 6.5 l/100km pe ultimii 11.xxx km)
- mi-ar fi placut sa fie automata
Cat despre starea vizuala, incet incet se apropie de un normal. Astepta sa mai primeasca un detailing interior & exterior si o revopsire la bara fata - undeva in august/septembrie. Ma sacaie orice imperfectiune si cat de neglijata a fost totusi pentru o masina tinuta in garaj.
Apropo de ulei, eu am facut schimbul in aprilie si imi arata 50 zile pana la urmatorul schimb, desi am doar 9000 km facuti...Cred ca 8500 km i-am facut extraurban, cam ciudat. Ulei original Honda 0w30. Adica ma asteptam la mai mult avand in vedere ca nu o forjez, maxim 2500 turatii.
Dragi colegi cu CR-V 2.2 i-DTEC, ma puteti ajuta cu informatii despre costurile reviziilor la voi?
Ma asteapta revizia de 120000km si sunt un pic in dubii ce sa iau:
- Ulei Honda de la dealer sau Castrol FST 0W30 ACEA C3?
- filtru purflux?
- placutele fata sunt cele cu 1 pistonas sau 2? ATE sunt doar pt 1, Brembo sunt si pt 1 si pt 2...
Alte detalii sunt binevenite (gen dimensiune filtru motor/habitaclu care sunt Ok)
Dragi colegi cu CR-V 2.2 i-DTEC, ma puteti ajuta cu informatii despre costurile reviziilor la voi?
Ma asteapta revizia de 120000km si sunt un pic in dubii ce sa iau:
- Ulei Honda de la dealer sau Castrol FST 0W30 ACEA C3?
- filtru purflux?
- placutele fata sunt cele cu 1 pistonas sau 2? ATE sunt doar pt 1, Brembo sunt si pt 1 si pt 2...
Alte detalii sunt binevenite (gen dimensiune filtru motor/habitaclu care sunt Ok)
Mersi!
Daca are filtru de particule mergi pe ulei Honda 0w30 daca e fara FP merge si Castrol. Restul filtrelor pot sa fie AM dar din cele de top. Placutele de frana ATE sunt f apropiate de cele de origine. Am avut Crv 3 I DTEC ,a fost extrem de fiabila, permisiva cu mersul pe distante scurte si prin aglomeratia din Bucuresti . Bafta!
Evident ca are DPF si oscilez spre OEM. Doar ca intreb si de altele, ca pe forum vad ca nu s-a prea discutat...
Castrol Professional H nu prea se gaseste pe la noi, ca ar fi OEM equivalent asta.
Motorul e usor diferit fata de cel de pe Accord (deci nu ma pot baza pe feedback-ul de acolo). In plus, Accord cu 2.2 i-DTEC ar avea cateva probleme cu DPF, insa CR-V mai putine...
Ghinionul meu e ca am avut eu onevoie de o regenerare la service cand avea vreo 9000 de km de la revizie (cu distante de minim 30 de km de mers continuu / naveta), cumlea cu exclusiv cu ulei Honda OEM (pana la 109.000 km nu a avut nevoie de nici o regenerare), insa dupa acea, 8000 de km mai tarziu nu am mai avut probleme.
Mi-am adaptat stilul de condus in sensul ca mai merg sportiv cu ea din cand in cand, ii mai creez conditii pt o regenerare in mers din cand in cand, ii pun motorina premium etc. si sper sa nu mai fie nevoie de vizite
pt regenerare fortata.
E bine sa ceri o parere si celor de la Asko de unde ai cumparat masina. Stiu ca ei au ca varianta la uleiul Honda, chiar Mobil. E un dl.ing Alexandru - raspunde mai greu dar insista. Cat priveste partea de regenerare a FP, e bine sa nu mergi sportiv pe distante scurte cu accelerari brutale pt ca atunci se produc acele particule de motorina nearse care infunda DPF.ul. Trebuie accelerat mereu progresiv chiar si la peste 2500 ture. Accelerarile bruste mai rar, la nevoie! Am avut Crv 2.2 idtec 2012 si am avut de doua ori martorul FP aprins in bord.In ambele cazuri si.a facut regenerarea singura dupa 30 km de autostrada.
Comment