DANIELSPORTIVU: '14 Honda CR-V 1,6 i-DTEC 2WD, Lifestyle, Orchid White Pearl

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DANIELSPORTIVU: '14 Honda CR-V 1,6 i-DTEC 2WD, Lifestyle, Orchid White Pearl

    Salutare!
    De vreo doua luni am intrat in posesia unui CR-V. Studiam alte masini si sugestia pentru Honda mi-a venit de la un prieten, nu stiam decat ca e masina japoneza. Atunci m-am apucat de studiat, am cautat, am vazut-o, am dus-o la control in service si am luat-o. S-a intamplat repede dar chiar se pare ca am facut o alegere buna, sunt ff multumit de ea, e un vis la condus chiar daca prietenul respectiv imi sugera sa fie automata eu totusi am luat manuala.
    Dotarea Lifestyle e atat cat imi trebuie. Consumul e f bun, 5,5-6 l mediu, la drum lung am scos si 3,3 l la 85/h pilot automat, 3,9 l la 95/h pilot automat pe A3, prin oras un 7,7 l. Daca mergi mai sportiv consumul mai creste, nu foarte mult dar e ok.
    Desi mai are 6500 km pana la revizie totusi as vrea sa schimb: ulei, filtru ulei, filtru conbustibil, filtru aer, filtru polen (carbon). Masina avand 104.000 km, ma gandesc si nu stiu inca daca sa schimb lichid frana, lichid transmisie cutie manuala, cureaua de accesorii care stiu ca se schimba pe la 120.000 km, sa-i fac o geometrie roti ca am dat o gramada pe ambele seturi de cauciucuri vara- iarna, m-as mai gandi si la baterie ca nu e AGM si avand sistemul start-stop nu stiu daca e ok sa merg cu baterie normala desi dezactivez la pornire. Nu stiu ce ar mai trebui. Vreau sa plec la un drum lung si ma gandesc sa nu am probleme.



  • Danielsportivu
    replied
    Originally posted by Danielsportivu View Post
    Am observat o chestie si nu stiu care este problema, daca nu bag bine pistolul la pompa adica il introduc doar superficial, curege putina motorina pe interiorul rotii, o avea o gura de aerisire sau sa fie sparta conducta care duce in rezervor? Altfel nu am pete de motorina sub masina.

    Si o alta problema, pe lampa stanga spate am observat condens pe plasticul incolor, am apasat pe partea de jos unde se uneste cu partea rosie si este desprinsa, adica intra un pic in interior, la cealalta lampa se vede ca e prinsa bine. Ma gandesc sa-i dau cu un adeziv incolor sau cu niste silicon? Dar nu stiu cum sa elimin condensul. Nu stiu daca asa a fost desprinsa de cand am luat masina sau daca s-a desprins intre timp, nici nu pare sa fie lovita, totusi e la o inaltime considerabila ca sa o fi lovit o masina fara sa lase semne si pe tabla. Am mai spalat masina, a mai prins-o ploaia si totusi nu facea condens.
    Pun si o poza concludenta si am trasat o linie neagra unde este desprins plasticul.

    Am depistat pe unde se infiltreaza apa, acolo unde spuneam ca se imbina plasticul rosu cu cel alb si intra putin in interior, dupa spalare am observat putina apa infiltrata dar inca nu se formase condens, dupa cateva zile masina stand si in soare s-a format condens pe interiorul farurlui, deci apa prin evaporare a format condens, deci acolo trebuie sa dau cu niste silicon transparent dupa ce dispare condensul din far.


    Am depistat ca masina are o alarma atunci cand geamul e deschis si masina este incuiata din telecomanda, de fapt incepe sa claxoneze intermitent daca este deschisa in felul asta, eu am mai incercat de doua ori dar nu pornise claxonul, probabil ca eram cu telecomanda in buzunar langa masina, de data asta am pus pe cineva sa o deschida eu fiind la distanta si geamul era deschis.

    Leave a comment:


  • Danielsportivu
    replied
    M-am lamurit, cand apare atentionarea pentru combustibil mai am de facut 200-250 km (desi CB imi mai arata 115 km), cand limba de la indicator e exact pe liniuta rosie mai am 7 l in rezervor (desi CB imi mai arata 15 km).
    Ma fascineaza ca AC-ul nu imi ridica consumul, 4,7 pe CB si 5,1 real la pompa, AC non stop ca a fost ff cald. Calcul facut pe 1600 km.
    Last edited by Danielsportivu; 17-08-19, 08:37.

    Leave a comment:


  • Danielsportivu
    replied
    Am revenit din vacanta, cam 1300 km facuti si un consum de 4.7. Am facut un plin si am mai pus 14 l de motorina, dupa consumul din bord ar fi trebuit sa mai am 10 l pe putin dar acul fiind pe rosu am mai pus 5 l cand am ajuns acasa, dupa ce am alimentat acul nu s-a miscat si imi arata ca mai am 25 km de parcurs exact ca si inainte de alimentarea cu cei 5 l. Ciudat ca CB imi arata f bine consumul ca l-am verificat la pompa dar acul cred eu ca nu prea arata bine cat combustibil mai ai in rezervor. La urmatorul plin o sa verific exact.

    Leave a comment:


  • Danielsportivu
    replied
    Ieri am plecat din Ploiesti spre Albena, m-a ocolit Waze de m-a inebunit, am aflat ulterior ca au fost accidente, o masina a luat foc si pe la Fundulea, s-au ciocnit 7 masini...
    A fost coloana de nu am vazut in viata mea pe o autostrada, atata drum, lunea. Se circula si prost, pe banda 2 mergeau ,,soferache,, cu 80 la ora si tineau masinile din urma pe loc, pe banda 1 se circula mai binisor, chiar si cu 80-100. Mai erau smecherasi de faceau slalom, fara sa semnalizeze, dar nu ajungeau f departe. Ce ma deranjeaza pe mine, eu imi pastrez distanta de siguranta fata de cel din fata, ca sa nu omor franele si sa pot reactiona, dar se gasesc desteptii de soferache care profita si imi micsoreaza aceasta distanta introducandu-se.
    in rest masina e o nebunie, 4.9% cu AC non stop.
    Last edited by Danielsportivu; 06-08-19, 17:03.

    Leave a comment:


  • Danielsportivu
    replied
    Faza e ca la mine am observat condens nu dupa ce am spalat-o ci dupa o ploaič torentiala. Am masina din ianuarie si nu am mai observat pana acum. O sa urmaresc sa vad daca se mai face. Ma gandeam sa incerc cu un silicon transparent sa dau

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    Face de ex dupa ce o spal si apoi se evapora in timp

    Leave a comment:


  • Danielsportivu
    replied
    @ticker si ti-a facut condens? La a mea vad ca s-a evaporat.

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    Originally posted by Danielsportivu View Post
    ...

    Si o alta problema, pe lampa stanga spate am observat condens pe plasticul incolor, am apasat pe partea de jos unde se uneste cu partea rosie si este desprinsa, adica intra un pic in interior, la cealalta lampa se vede ca e prinsa bine. Ma gandesc sa-i dau cu un adeziv incolor sau cu niste silicon? Dar nu stiu cum sa elimin condensul. Nu stiu daca asa a fost desprinsa de cand am luat masina sau daca s-a desprins intre timp, nici nu pare sa fie lovita, totusi e la o inaltime considerabila ca sa o fi lovit o masina fara sa lase semne si pe tabla. Am mai spalat masina, a mai prins-o ploaia si totusi nu facea condens.
    Pun si o poza concludenta si am trasat o linie neagra unde este desprins plasticul.

    Cu multa intarziere... la fel e si la a mea.

    Leave a comment:


  • SKR
    replied
    Originally posted by closchkutza View Post
    - sa permit uscarea evaporatorului pentru a evita (pe cat posibil) mirosurile urate asociate cu dezvoltarea de bacterii pe acesta; (las in general 2-3 minute ventilatia sa mearga pentru a-l usca);
    Exact din considerentul asta fac si eu la fel (pe cat posibil) cand stiu ca las masina peste noapte, nu la fiecare oprire cand am mai multa treaba prin oras.

    Leave a comment:


  • closchkutza
    replied
    Originally posted by jules_k View Post

    Era un filmulet pe youtube legat de start stop asta. IN principiu nu ar trebui sa-ti faci griji de uzura si altele. Sistemul e gandit bine si pastreaza pistoanele in pozitia ideala pentru pornire. Doar ca AC-ul nu o sa functioneze cand e motorul oprit. Ceea ce e cam enervant.
    Poate sa fie el si mega-gandit, in trafic aglomerat mioritic poti avea zeci bune de porniri ale motorului intr-un km de parcurs, practic se opreste, sta 5 secunde oprit, porneste si muti masina inca 10m inainte, iar se opreste si tot asa pentru 1 km.
    Sunt sigur ca nu asta este scenariul de utilizare normal pe care l-au avut in vedere cand au proiectat sistemul. La ce consum mediu am (sub 6l/100km) chiar nu vad de ce m-as da peste cap sa fac economie de benzina.

    Originally posted by Danielsportivu View Post

    Apropo de AC, eu il opresc inainte sa opresc motorul, ca sa nu porneasca automat la urmatoarea pornire a motorului, nu sunt sigur dar parca stiam ca asa e ok sa faci cu AC-ul. Poate gresesc.
    Eu il opresc din alt motiv:
    - nu stiu daca voi avea nevoie de el a doua zi (daca e racoare afara merg fara el pornit);
    - sa permit uscarea evaporatorului pentru a evita (pe cat posibil) mirosurile urate asociate cu dezvoltarea de bacterii pe acesta; (las in general 2-3 minute ventilatia sa mearga pentru a-l usca);
    Last edited by closchkutza; 12-07-19, 11:54.

    Leave a comment:


  • Danielsportivu
    replied
    Originally posted by jules_k View Post

    Era un filmulet pe youtube legat de start stop asta. IN principiu nu ar trebui sa-ti faci griji de uzura si altele. Sistemul e gandit bine si pastreaza pistoanele in pozitia ideala pentru pornire. Doar ca AC-ul nu o sa functioneze cand e motorul oprit. Ceea ce e cam enervant.
    Apropo de AC, eu il opresc inainte sa opresc motorul, ca sa nu porneasca automat la urmatoarea pornire a motorului, nu sunt sigur dar parca stiam ca asa e ok sa faci cu AC-ul. Poate gresesc.

    Leave a comment:


  • jules_k
    replied
    Originally posted by closchkutza View Post
    Nici eu care merg zilnic in Bucuresti nu folosesc start-stop, zeci de porniri pe zi nu mi se par sanatoase, prefer 0.5-1l /100 km de trafic urban in plus (care in realitate inseamna sute bune de km de parcurs total). Econ-ul il folosesc uneori in trafic greu insa nu vara ca taie din puterea AC-ului.
    Era un filmulet pe youtube legat de start stop asta. IN principiu nu ar trebui sa-ti faci griji de uzura si altele. Sistemul e gandit bine si pastreaza pistoanele in pozitia ideala pentru pornire. Doar ca AC-ul nu o sa functioneze cand e motorul oprit. Ceea ce e cam enervant.

    Leave a comment:


  • Danielsportivu
    replied
    @ticker nu observasem ca ai 4x4, atunci e un pic ciudat, Bacu avand motorul ca al meu tot de 1.6 ma gandeam ca AT si 4x4 fac diferenta intre noi.

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    Danielsportivu - si eu am 4x4, ce-i drept fara A/T. Totusi e un A/T cu 9 trepte, ceva mai performant si mai putin gurmand. Deci mi se pare ciudat din prisma faptului ca motorul de 1.6 nu ar trebui sa fie mai gurmand ca cel de 2.2 in aceleasi conditii de mers.

    Leave a comment:

Working...
X