DANIELSPORTIVU: '14 Honda CR-V 1,6 i-DTEC 2WD, Lifestyle, Orchid White Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Asistarea la coborarea in panta nu te-ar fi ajutat pe drumuri nationale. Doar in situatii deosebite. Si oricum se bazeaza pe frana mult. Si viteza o limiteaza pe la 8 sau 10 km/h. Cat despre frana de motor in pante, ai dreptate, insa o tii in viteza a doua si o lasi asa. Da, este impresia ca ii creste viteza mult, insa daca e nevoie mai pisti putin frana. Sau o pui in viteza intai. Ok, o sa urle putin motorul, dar nu e cazul sa-ti faci probleme.
    Sinaia - Comarnic scot consum de 5% sau mai putin uneori. Doar pentru ca pe coborare o las in frana de motor. Oricum, eu ma bucur ca ne gandim la frana de motor pe coborari, nu de alta, dar e sanatos sa stim ca trebuie folosita. Personal nu mai vreau sa trec prin emotiile franelor supra incalzite.

    Comment


    • #62
      Deci am banuit bine cu orificiul pentru prea-plin.
      La cate pante coboram prin zona Voineasa, Transalpina parca imi era natural sa incerc sa o tin din frana de motor, simteam ca as fi fortat prea tare franele, sigur se incingeau. II dadeam cu a 3-a si cu a 2-a in functie de panta si viteza, mai piscam si frana cand se ducea turatia pe la 4000. Totusi aveam impresia de la alte masini ca frana de motor tine mai bine, poate e doar o impresie ca mai depinde si de panta, de greutatea masinii, etc...

      Comment


      • #63
        Originally posted by Danielsportivu View Post
        Ploiesti-Alba Iulia-Voineasa-Transalpina-Ramnicu Valcea-Caciulata-Ploiesti. Masina s-a comportat excelent prin toate zonele muntoase, o placere la condus, confort si siguranta la drum lung, un consum de necrezut, 4,8% cu AC-ul pornit 80% din timp.
        Am facut si la pompa pe vreo 1600 km si a iesit 5%, foarte bine exprima consumul CB, m-a mirat ca am avut aerul pornit pe 20 grade 80% din timp si totusi un consum excelent. Ploiesti -Praga am avut 5.1 fara aer. Concluzia e ca masina mananca un pic mai mult la viteza de autostrada.

        Si o autonomie prinsa in momentele ei bune, cand am fost bland cu masinuta, pentru ca autonomia se schimba radical in functie de ultimii km parcursi.

        Comment


        • #64
          nu pot sa spun decat ca: moammma ce invidie vad. Eu am in Bucuresti autonomie pe la 380 Km ( !!!!!!!!!!) si pe drumuri nationale, maxim 650 Km.
          Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
          Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
          Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

          Comment


          • #65
            Originally posted by cerevelu View Post
            nu pot sa spun decat ca: moammma ce invidie vad.
            Nu trebuie pentru ca mai sunt pe piata
            Sincer am cautat masina si dupa consum, dar la asa ceva chiar nu ma asteptam nici eu, aproape ca in carte. Ca mai este si o masina asa de placuta la condus, este chiar un bonus bine venit.
            Oricum am vazut in general ca benzinarele se indeparteaza mult de consumul promis in carte, fata de diesel.

            Comment


            • #66
              Si a mea se indeparteaza de consumul mediu din carte de 5.3%, media pe cei 19000 km de pana acum este 7.5%, in conditiile in care de obicei merg ca un mosalau, iar in oras nu prea merg decat in weekend...
              2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
              Ex:
              2014 Honda Civic Executive
              2011 Honda Civic GT

              Comment


              • #67
                Mergi cu Econ pornit? Si Start-Stop pornit in oras? Daca nu, incearca, si vei fi surprins. La a mea 2.2 AWD am consum extern de 5.8l/100km si daca merg si urban urc la 6.5l/100km. Exclusiv urban nu stiu cat e ca sunt om de suburbii ilfovene.

                P.S. Cu Econ oprit si mers extraurban batraneste aveam pe 20km media de 8 l/100km.
                '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                sigpic

                Comment


                • #68
                  De cand cu noile norme wltp, nu cred ca ne mai indepartam asa mult de cifrele date de producator.

                  De exemplu, la CR-V Hybrid consumul mixt este asa:
                  -WLTP: 6.9% (CO2: 156 g/km)
                  -NEDC: 5.3% (CO2: 120 g/km)

                  In talon nu este trecut consumul, ci doar emisiile de CO2. Conform standardului wltp. Si pentru asta platesc un impozit rusinos pentru o hibrida: 162 euro.

                  Eu am deja peste 7000km cu masina si consumul mediu este, daca nu ma insala memoria, la 5.2%.


                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by ticker View Post
                    Mergi cu Econ pornit? Si Start-Stop pornit in oras? Daca nu, incearca, si vei fi surprins. La a mea 2.2 AWD am consum extern de 5.8l/100km si daca merg si urban urc la 6.5l/100km. Exclusiv urban nu stiu cat e ca sunt om de suburbii ilfovene.

                    P.S. Cu Econ oprit si mers extraurban batraneste aveam pe 20km media de 8 l/100km.
                    Da, cu ambele pornite tot timpul.
                    2017 Honda CRV 9AT Executive + Connect + Sensing
                    Ex:
                    2014 Honda Civic Executive
                    2011 Honda Civic GT

                    Comment


                    • #70
                      Ciudat. Hai sa facem schimb sa vad daca iti pot scadea consumul
                      '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                      sigpic

                      Comment


                      • #71
                        Nu e ciudat ca Bacu are cutie automata si 4x4, e normal sa fie mai mare consumul
                        Eu merg cu econul activat dar fara start stop activ, nu stiu cat afecteaza pornirile prea dese, electromotorul, aprinderea si mai stiu eu ce, mai ales in oras, poate nu prea mult dar am eu asa o retinere ca nu se justifica economia de combustibil. E adevarat eu nu locuiesc in Bucuresti, totusi.

                        Comment


                        • #72
                          Nici eu care merg zilnic in Bucuresti nu folosesc start-stop, zeci de porniri pe zi nu mi se par sanatoase, prefer 0.5-1l /100 km de trafic urban in plus (care in realitate inseamna sute bune de km de parcurs total). Econ-ul il folosesc uneori in trafic greu insa nu vara ca taie din puterea AC-ului.

                          Comment


                          • #73
                            Danielsportivu
                            Senior Member
                            Danielsportivu - si eu am 4x4, ce-i drept fara A/T. Totusi e un A/T cu 9 trepte, ceva mai performant si mai putin gurmand. Deci mi se pare ciudat din prisma faptului ca motorul de 1.6 nu ar trebui sa fie mai gurmand ca cel de 2.2 in aceleasi conditii de mers.
                            '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                            sigpic

                            Comment


                            • #74
                              @ticker nu observasem ca ai 4x4, atunci e un pic ciudat, Bacu avand motorul ca al meu tot de 1.6 ma gandeam ca AT si 4x4 fac diferenta intre noi.

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by closchkutza View Post
                                Nici eu care merg zilnic in Bucuresti nu folosesc start-stop, zeci de porniri pe zi nu mi se par sanatoase, prefer 0.5-1l /100 km de trafic urban in plus (care in realitate inseamna sute bune de km de parcurs total). Econ-ul il folosesc uneori in trafic greu insa nu vara ca taie din puterea AC-ului.
                                Era un filmulet pe youtube legat de start stop asta. IN principiu nu ar trebui sa-ti faci griji de uzura si altele. Sistemul e gandit bine si pastreaza pistoanele in pozitia ideala pentru pornire. Doar ca AC-ul nu o sa functioneze cand e motorul oprit. Ceea ce e cam enervant.

                                Comment

                                Working...
                                X