DANIELSPORTIVU: '14 Honda CR-V 1,6 i-DTEC 2WD, Lifestyle, Orchid White Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 151.000 km- Revizie: ulei, filtru ulei si filtru aer. Schimbat discuri frana si placute frana, fata-spate, ATE. Aveam 48.000 km cu actualele placute de cand am luat masina, tot ATE. Am facut geometria rotilor, o abatere ff mica dar nu facusem de cand am luat masina si am zis sa stau linistit.
    Franele scartaie la viteza mica si cand apas usor, daca apas pedala mai adanc nu mai scartaie, vedem daca se mai aseaza avand in vedere ca sunt noi.
    Bateria inca e ok desi acum doi ani la Asko mi-au spus ca nu e in parametri, baterie originala schimbata acum 3 ani.
    Ar urma sa schimb filtrul de motorina ca am 50.000 cu actualul.

    Comment


    • Franele s-au asezat, nu mai scartaie dupa 2000 km.
      Urmeaza sa schimb radiatorul Ac, in toamna am facut completare lichid frigorific si mi-a spus mecanicul ca are pierderi pe la radiator.

      Comment


      • 153.000 km.
        Am schimbat radiatorul (condensatorul) AC, marca VALEO - 525 lei, manopera 250 si 150 completare agent racire. Raceste foarte bine acum, mecanicul mi-a spus ca nu mai sunt pierderi si compresorul functioneaza bine. E adevarat ca vechiul radiator era uzat, mai ales in partea de jos vedei prin el.

        Comment


        • 154.500 - Schimbat filtru motorina, MAHLE.

          Comment


          • 163.000 km - Schimb ulei si filtru aer.

            Comment


            • 174.000 km - Schimb ulei (Motul 8100 ECO-CLEAN, 0W30), filtru ulei (Honda) si filtru aer (Mahle). Ma gandesc sa schimb lichidul de frana, lichidul de racire, lichid cutie de viteze (nu mai sunt schimbate din mai 2019) si lichidul de ambreiaj pe care eu nu l-am schimbat de cand am luat masina.

              Intre timp am mai achizitionat un VW Golf 7 facelift, 2018, 70.000 km, motorina, automat. Imi cam este frica de cutia DQ 200 cu dublu ambreiaj uscat, se spune ca nu prea e fiabila, asa la mers schimba f bine, nici nu simti. Acum vedem, desi nu prea am fost de acord cu automata, nepricepandu-ma nici prea bine la aceste cutii automate...

              Comment


              • 175.000 km - Schimb lichid de frana si ambreiaj (ATE DOT 4, 1 L), schimb lichid cutie de viteze (MTF HONDA , 1,9 L), schimb lichid racire (antigel HONDA, 5,2 L), curea accesorii (GATES).
                Trebuie inlocuit senzorul de parcare centru stanga spate. In rest totul in regula. Lucrare efectuata la HONDA NORD, 735 lei manopera, am avut eu lichidele. Placut impresionat de service.
                Nu prea sunt lamurit cu lichidul de frana si ambreiaj, mi s-a spus ca este comun pentru partea de franare si amreiaj, desi vad ca au busoane diferite, nici nu am intrebat, cu alta ocazie.

                Comment


                • Originally posted by Danielsportivu View Post
                  [B]
                  Trebuie inlocuit senzorul de parcare centru stanga spate.
                  Vad ca si-a revenit si nu mai imi arata eroare in bord

                  Comment


                  • 182.000 km - Schimb ulei (Motul 8100 ECO-CLEAN, 0W30), filtru ulei (Honda) si filtru aer (Mahle). Urmeaza filtrul de motorina.

                    Imi tot scadea lichidul de racire si tot completam pana intr-o zi cand m-am trezit cu vasul aproape gol. Problema a fost colierul de prindere a furtunului din partea de jos a radiatorului, ruginise. Am schimbat colierul (3 lei) si vad ca e in regula momentan.

                    Bateria cumparata de la Asko in 2019 si despre care tot la Asko mi s-a spus in 2020 ca nu e in parametri, functioneaza foarte bine inca.

                    Comment

                    Working...
                    X